Gå til innhold

Sier han vil ses, men foreslår ting jeg 'hater'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen ses ikke så ofte, fordi han jobber mye. Hadde ikke tid til meg i helgen. Så sier han, beklager at jeg jobber mye, men på søndag vil jeg gjerne se deg. Når søndagen kommer skriver han: du kan komme å se på Formel 1 i kveld. Han vet jeg hater å se på Formel 1. Vet han er sliten etter jobb, men da kan han heller si det, enn å foreslå noe han vet jeg sier nei til. Dere skjønner tegningen. 
Har lyst til å skrive: Du inviterer til Formel 1, jeg skjønner du virkelig har lyst til å se meg i dag😄
Hva hadde dere svart han?

Anonymkode: a15ed...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal invitere han over for å se Downton Abbey som motsvar

Anonymkode: ffee2...cd0

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kanskje du skal invitere han over for å se Downton Abbey som motsvar

Anonymkode: ffee2...cd0

Nå ser jeg ikke på det, men likte prinsippet ;) 

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hadde lett lest meg kjapt opp på løpet, kommet og slengt meg ned i sofaen og heiet på Valtteri Bottas fordi han er såååå kjekk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg og typen ses ikke så ofte, fordi han jobber mye. Hadde ikke tid til meg i helgen. Så sier han, beklager at jeg jobber mye, men på søndag vil jeg gjerne se deg. Når søndagen kommer skriver han: du kan komme å se på Formel 1 i kveld. Han vet jeg hater å se på Formel 1. Vet han er sliten etter jobb, men da kan han heller si det, enn å foreslå noe han vet jeg sier nei til. Dere skjønner tegningen. 
Har lyst til å skrive: Du inviterer til Formel 1, jeg skjønner du virkelig har lyst til å se meg i dag😄

Han vil se formel 1 OG få et ligg...  

Ikke gjøre ting du liker. 

Anonymkode: 6da44...d53

• Liker 16
Skrevet

Er det så viktig hva dere gjør? Er ikke det viktigste at man faktisk får tid sammen? :klo:

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han vil se formel 1 OG få et ligg...  

Ikke gjøre ting du liker. 

Anonymkode: 6da44...d53

Ikke gjøre ting jeg liker?

• Liker 2
Skrevet
Just now, Lacuna said:

Er det så viktig hva dere gjør? Er ikke det viktigste at man faktisk får tid sammen? :klo:

sant nok det 🙂 

• Liker 2
Skrevet

Han er sliten etter jobb, ønsker å se på noe som interesserer han, samtidig som han vil tilbringe tid med deg. Fysj for en mann 

• Liker 5
Skrevet
Lacuna skrev (2 minutter siden):

Å sitte pal foran en TV kvalifiserer vel ikke til «tid sammen»? :klo:

Anonymkode: 04357...7d2

• Liker 17
Skrevet

"Du må gjerne komme en tur, men det blir på mine vilkår". Det er vel direkte oversatt det han sier?

• Liker 17
Skrevet

Å sitte pal foran en TV kvalifiserer vel ikke til «tid sammen»? :klo:

Anonymkode: 04357...7d2

Vi har ikke sett hverandre på en uke, så er enig her..

• Liker 4
Skrevet
Just now, Violetta said:

"Du må gjerne komme en tur, men det blir på mine vilkår". Det er vel direkte oversatt det han sier?

ja, det er det.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke gjøre ting jeg liker?

Eh.. Ja, du skriver jo at han foreslår ting du hater. Å hate kan være synonymt med å ikke like

Anonymkode: bb3e5...c9f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva er egentlig vitsen med å date en slik fyr? Hvis han ikke engang har tid eller energi til en date med deg, hvordan skal han f eks ha tid og energi til å følge opp et barn?

Hadde ikke kastet bort dyrebare år på en sånn en.

Anonymkode: bbafd...d64

• Liker 19
Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å date en slik fyr? Hvis han ikke engang har tid eller energi til en date med deg, hvordan skal han f eks ha tid og energi til å følge opp et barn?

Hadde ikke kastet bort dyrebare år på en sånn en.

Nei, det er jo det. Han vil gjerne ha barn. Sa til han, at han ikke fremtår som en familiefar, men mer en 'ensom sjel' som vil jobbe mest mulig og slappe av på fritiden. Ofre tid litt en gang innimellom til meg, på hans premisser. Han er 40 år..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er jo det. Han vil gjerne ha barn. Sa til han, at han ikke fremtår som en familiefar, men mer en 'ensom sjel' som vil jobbe mest mulig og slappe av på fritiden. Ofre tid litt en gang innimellom til meg, på hans premisser. Han er 40 år..

Oi, han er såpass gammel også ja 😳 Definitivt en no go for min del, dersom du vil ha barn i fremtiden...

• Liker 18
Skrevet

Oi, han er såpass gammel også ja 😳 Definitivt en no go for min del, dersom du vil ha barn i fremtiden...

jeg vil det

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg vil det

Det kan jo for så vidt tenkes at han har energi nok til et barn, men han har tydeligvis ikke tid eller energi nok til å gjøre noe DU syns er koselig en kveld i uka engang. Han tar seg altså ikke tid eller gidder å gjøre seg flid for DEG 😞

Her tror jeg vel at du selv har en magefølelse om at dette ikke er liv laga? Finn deg heller en litt yngre og snill fyr 🤗

• Liker 9
Skrevet

Send han en tekstmelding tilbake der du skriver "Et ligg med deg er ikke verdt å lide seg gjennom noen timer med Formel 1 for. Vi ses ikke i kveld hvis det er alt du har å tilby" 

Anonymkode: cb0d6...543

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...