AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Noen som vet? Ser den inneholder aroma, men finner ingen sted hva slags aroma det er snakk om. Anonymkode: 8015d...eca
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Det tok meg seriøst 3 sekunder å finne på produsentens hjemmeside. Det tok deg lengre tid å skrive dette innlegget enn å sjekke selv Anonymkode: 65062...0f3 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tok meg seriøst 3 sekunder å finne på produsentens hjemmeside. Det tok deg lengre tid å skrive dette innlegget enn å sjekke selv Anonymkode: 65062...0f3 Så svar da. Anonymkode: d48fa...b29 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så svar da. Anonymkode: d48fa...b29 Nei. Finn det selv. Anonymkode: 65062...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Finn det selv. Anonymkode: 65062...0f3 Hvorfor kan du ikke svare ts? Du har gått så lang å undersøke, men nei skal ikke svare på tråden spørsmål. Dette er noe jeg ser mye, synes det er en uting. Da lar man være "svare" istendenfor med slike dritt "svar". Anonymkode: d48fa...b29 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 Innholdsfortegnelse: Poteter med skallet på, peanøttolje, krydderblanding (salt, spansk paprikakrydder, sukker, myseprotein, smaksforsterker (mononatriumglutamat), fløtepulver, løkpulver, glukosesirup, gjærekstrakt, maltodekstrin, urter, aroma, surhetsregulerende middel (sitronsyre)). Anonymkode: 489c1...d86
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan du ikke svare ts? Du har gått så lang å undersøke, men nei skal ikke svare på tråden spørsmål. Dette er noe jeg ser mye, synes det er en uting. Da lar man være "svare" istendenfor med slike dritt "svar". Anonymkode: d48fa...b29 Hvorfor skal man gi TS en fisk når man kan lære TS å fiske? Anonymkode: fd9ff...9ea 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan du ikke svare ts? Du har gått så lang å undersøke, men nei skal ikke svare på tråden spørsmål. Dette er noe jeg ser mye, synes det er en uting. Da lar man være "svare" istendenfor med slike dritt "svar". Anonymkode: d48fa...b29 Jeg tipper fordi h*n vil at TS skal gjøre jobben selv. Det tar kortere tid å finne det ut selv enn å opprette en tråd på KG for å spørre om det. Det vitner (nesten) bare om latskap. Anonymkode: 489c1...d86 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan du ikke svare ts? Du har gått så lang å undersøke, men nei skal ikke svare på tråden spørsmål. Dette er noe jeg ser mye, synes det er en uting. Da lar man være "svare" istendenfor med slike dritt "svar". Anonymkode: d48fa...b29 Fordi folk må faktisk evne å google ting selv og det har folk bare godt av å høre. TS spurte ikke om ens mening rundt chipsen, noe man ikke kan google, men spurte om noe konkret som har et svar. Anonymkode: 65062...0f3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal man gi TS en fisk når man kan lære TS å fiske? Anonymkode: fd9ff...9ea Ferdig med deg. Anonymkode: d48fa...b29
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi folk må faktisk evne å google ting selv og det har folk bare godt av å høre. TS spurte ikke om ens mening rundt chipsen, noe man ikke kan google, men spurte om noe konkret som har et svar. Anonymkode: 65062...0f3 Ferdig med deg. Anonymkode: d48fa...b29
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tipper fordi h*n vil at TS skal gjøre jobben selv. Det tar kortere tid å finne det ut selv enn å opprette en tråd på KG for å spørre om det. Det vitner (nesten) bare om latskap. Anonymkode: 489c1...d86 ferdig med deg. Anonymkode: d48fa...b29
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ferdig med deg. Anonymkode: d48fa...b29 Haha ok, men du måtte jo bare skrive den siste meldingen. Artig. Anonymkode: 65062...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #16 Skrevet 5. desember 2021 Dævendøtte skrev (5 minutter siden): Vegetarisk ja, vegansk nei. Alle potetgull er vel vegetarisk? Anonymkode: d48fa...b29
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. desember 2021 #17 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle potetgull er vel vegetarisk? Anonymkode: d48fa...b29 Er vel noen med kjøttaroma.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #18 Skrevet 5. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det tok meg seriøst 3 sekunder å finne på produsentens hjemmeside. Det tok deg lengre tid å skrive dette innlegget enn å sjekke selv Anonymkode: 65062...0f3 Hvor finner du det? Finner at det var det i 2014, men det kan være utdatert info. På deres nettsider står det bare at den inneholder aroma, ikke om det er kjøttaroma. Send gjerne link 😊 Anonymkode: 8015d...eca
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #19 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tok meg seriøst 3 sekunder å finne på produsentens hjemmeside. Det tok deg lengre tid å skrive dette innlegget enn å sjekke selv Anonymkode: 65062...0f3 Mer sosialt å finne svaret ved å spørre de hyggelige hjelpsomme folkene på KG vel For å svare ts - sant om jeg vet... Tror ikke det er kjøttararoma i denne, men er veldig usikker... Prøvd å spørre kundeservice? De vet vel ikke annet enn det som er oppgitt av info på siden kanskje Anonymkode: 03f3b...bac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #20 Skrevet 6. desember 2021 Enig med andre her som skriver at dette kunne ts lett og raskt googlet selv. Siden det er vanskelig for mange, har jeg gjort det for ts. https://sorlandschips.no/products/sorlandschips-spansk-paprika/ Her kommer det frem at chipsen er vegetarisk, men ikke vegansk. Anonymkode: d57ee...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå