Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg håper noen kloke damer her kan hjelpe meg med valget mitt. Jeg har en liten bil og baby på snart 3 mnd. Jeg har funnet ut at det er tungvint å dra med seg hovedvogna vår på for eksempel kjøpesenter eller butikken, og spesielt reise da den tar hele bilen. Jeg ønsker derfor å skaffe en reisetrille. Jeg ønsker at den skal være veldig enkel å slå opp og ned, ta liten plass, gjerne kunne bli brukt som håndbagasje på fly, ønsker både ligge og sittedel og at den skal kunne brukes fra 0 mnd.

Modeller jeg har sett på er babyzen yoyo2, silvercross clic og bugaboo ant. Har noen erfaringer med disse trillene? Jeg har fått med meg at babyzen er den mest populære, men den er utrolig dyr, også brukt.. er den verdt det eventuelt? De andre nevnte er også dyre, men billigere brukt. Gjerne kom med forslag til andre modeller og erfaringer også ☺️

Takker på forhånd hvis noen gidder å svare meg!

Anonymkode: 29f9b...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har babyjogger city tour 2 og er kjempe fornøyd med den:) 

Anonymkode: d8115...71b

Skrevet

Har babyjogger city tour 2 og planlegger at det skal gå fint å fly med den selv om den er bittelitt for stor. Har sett flere i barnevogngruppen på facebook har flydd med den uten problemer. Og den er virkelig liten. 

Veldig fornøyd, god å trille (jeg jeg er KRESEN), lang brukstid på grunn av lang rygg og høy vektgrense.

Anonymkode: 9afa5...f07

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med Quinny Zapp og Babyjogger city tour. Det er sistnevnte vi har nå, og brukte den mye til forrige barn. Har dog aldri brukt den til veldig liten baby, men har et håp om å kunne bruke den på ferie til sommeren da neste baby er 5 måneder da. Ser for meg at det burde gå, for trillen har jo full liggestilling. Er så hendig at den kan pakkes ned som en ryggsekk når man er på tur! Går fint som håndbagasje på fly.

Skrevet
Amatariel skrev (Akkurat nå):

Vi har vært veldig fornøyd med Quinny Zapp og Babyjogger city tour. Det er sistnevnte vi har nå, og brukte den mye til forrige barn. Har dog aldri brukt den til veldig liten baby, men har et håp om å kunne bruke den på ferie til sommeren da neste baby er 5 måneder da. Ser for meg at det burde gå, for trillen har jo full liggestilling. Er så hendig at den kan pakkes ned som en ryggsekk når man er på tur! Går fint som håndbagasje på fly.

Og kjøper hun city tour 2 finnes det bagdel også i hvert fall. Det er min sentervognplan for nestemann! 

Skrevet

Oi, tusen takk for svar! Her har mange anbefalt samme vogn som jeg ikke har hørt om før, den må jeg definitivt sjekke nærmere! Eneste jeg kunne tenke meg er at også sittedelen kan vendes mot meg.. men vanskelig å få alt! Takker veldig for innspillene og tar gjerne i mot flere 🥰

TS

Skrevet

Absolutt yoyo!!

Anonymkode: 9819a...43c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Oi, tusen takk for svar! Her har mange anbefalt samme vogn som jeg ikke har hørt om før, den må jeg definitivt sjekke nærmere! Eneste jeg kunne tenke meg er at også sittedelen kan vendes mot meg.. men vanskelig å få alt! Takker veldig for innspillene og tar gjerne i mot flere 🥰

TS

Vendbar med flymulighet er sjelden. 

Ant er vel en mulighet, men ville sett den «live» først. Den er veeeldig liten. Ser for meg at den ikke er særlig praktisk eller behagelig for støre eller små. Praktisk mtp vendbar og størrelsen mtp fly da. 

Skrevet

Jeg har en bugaboo ant, elsker den! Den er pitteliten! Min lange unge (2,5) når nå opp i kalesjen hvis den skal slås ut, men kan fremdeles sitte i vogna hvis kalesjen ikke er i bruk. Nå har vi ikke med oss vogn lenger, så den har fungert helt perfekt som reisetrille. Overrasket over komforten, han sov like godt i den som i de større vognene. 

Anonymkode: 4d013...669

Skrevet

Har Babyjogger City Tour Lux og liker den veldig godt :) Finnes bagdel til den og den er vendbar 😄 veldig fin investering for sånne som meg som har liten bil og ikke får med «turvogna» uten å måtte ommøblere alt. Barnet er 2 år og vi bruker den fortsatt :) 

Anonymkode: 25ca3...bd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har en bugaboo ant, elsker den! Den er pitteliten! Min lange unge (2,5) når nå opp i kalesjen hvis den skal slås ut, men kan fremdeles sitte i vogna hvis kalesjen ikke er i bruk. Nå har vi ikke med oss vogn lenger, så den har fungert helt perfekt som reisetrille. Overrasket over komforten, han sov like godt i den som i de større vognene. 

Anonymkode: 4d013...669

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har Babyjogger City Tour Lux og liker den veldig godt :) Finnes bagdel til den og den er vendbar 😄 veldig fin investering for sånne som meg som har liten bil og ikke får med «turvogna» uten å måtte ommøblere alt. Barnet er 2 år og vi bruker den fortsatt :) 

Anonymkode: 25ca3...bd7

Tusen takk for tips og erfaringer 💛 skal D nærmere på city tour lux, det høres ut som den kan møte kravene mine!

TS

Skrevet

Har du provd yoyo? Jeg har en cybex priam til vanlig og yoyo til reise. Elssssskeeeeer den!

Anonymkode: 9819a...43c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tusen takk for tips og erfaringer 💛 skal D nærmere på city tour lux, det høres ut som den kan møte kravene mine!

TS

Du kan ikke fly med den dessverre. Da skal du i så fall være veldig heldig, for den er betydelig større enn de tillatte målene.. Ellers en super liten vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...