Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva er det siste stedet i Oslo du hadde flyttet til?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ligger jo også såpass tett opptil Nordstrand så det "smitter jo litt" av.  Det er veldig...hva skal man si... "gjennomsnittsnordmannen" som bor på Lambertseter. Kanskje noen synes det er kjedelig. 

Anonymkode: 1a5df...c92

Enig! 

Anonymkode: 27b7f...cf2

• Liker 1
Skrevet

Nummer 19.

Anonymkode: 79977...6f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skriver under på denne også. Og jeg er født og oppvokst på Nordstrand som i folks øyne er den totale motsetningen til Holmlia. Allikevel trives jeg godt på Holmlia. Har nå bodd på Holmlia i mange år, og det er akkurat som du beskriver. Veldig idylliske omgivelser, mange turstier, grøntområder og mye tilbud for barna. Det er ikke høyblokk-helvete som man finner mange andre steder i drabantbyene. Selv har jeg fet utsikt over Oslo-fjorden. En utsikt man betale godt over 10 mill og vel så det på Nordstrand. Jeg får den til under halvparten av prisen, for å si det sånn. Har heller aldri følt meg utrygg her. 

Anonymkode: 1a5df...c92

Jeg bor også i søndre Nordstrand og er helt enig med deg. Jeg har aldri følt meg utrygg her. 
Jeg liker spesielt godt turområdene, nærheten til sjøen og det gode kollektiv tilbudet.

Jeg opplever heller ikke at nordmenn er en minoritet, slik mange brukere her ser ut til å tro. Her hvor jeg bor er de fleste ressurssterke folk, med god jobb og inntekt som VELGER å bo her. De har økonomi til å bo andre steder, men velger heller å bo her fordi de trives. 

Jeg tror de som har et annet bilde av bydelen er de som knapt har vært her selv og danner seg et bilde på bakgrunn av forum som dette. Jeg er overbevist om at flere vil få øynene opp for bydelen i årene som kommer. Boligprisene her har allerede skutt i været de siste årene og tipper det fortsetter. 

Anonymkode: bdfe6...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...