AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 De få gangene jeg snakker med min venninne om det som er og kan være utfordrende med å være samboer uten felles barn og de problemene man evt har med sin samboer, så får jeg så dårlig samvittighet etterpå og angrer på at jeg har sagt noe. Føler jeg setter ham i et dårlig lys når jeg deler ting fra vårt liv. Men samtidig så har jeg behov for å snakke med noen og få input fra noen utenifra. Hvor mye deler dere med deres venner av det som foregår i partnerskapet dere er i? Og hva tenker dere ang det? Anonymkode: 54739...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Tror det er veldig normalt at venninner prater om slikt sammen. Det kommer også an på hvor åpen man er. Selv har jeg ikke mange nære venninner, men har pratet åpent om eksen min med et par venninner. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Anonymkode: 7b929...c42 3
Khloe P.T Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Det er kun venninner jeg virkelig stoler på som jeg betror meg til - og jeg prøver ofte å balansere betroelsene slik at også de gode egenskapene kommer fram. 1
Million Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Så lenge du ikke henger ham ut og detaljbeskriver sexlivet deres, alle hans feil og mangler og latterliggjør ting han gjør og sier, så er det vel ok å diskutere litt problemer mellom dere i dagliglivet med en venninne? Det går en grense et sted der. Ikke latterliggjøre, ikke dele for intime og private saker, og aldri dele noen av hans hemmeligheter. Men å dele med en venninne at dere har problemer med å bli enige om hvem som skal lage middag hver dag, det er innafor, synes jeg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå