Gå til innhold

Er daten usikker på seg selv eller bare en drittsekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et ONS for noen uker siden, som har endt opp med at vi nå har truffet hverandre noen ganger, spist middag osv. 

Han er litt sjenert/tilbakeholden og nervøs av seg når han er edru, men når han drikker får han hjelp fra alkoholen til å finne selvtilliten. Merker at han kan være litt rar og klein når han er edru, men syntes å det er litt søtt. Han er 37.

Det som gjør meg usikker på hva han egentlig vil er at han kan komme med ulike kommentarer som jeg syntes er litt småkjipe? Mulig jeg er ekstra følsom, men. F eks når vi hadde sex ble han veldig opptatt av at han var så «våt» på penis og nesten ropte ut i forundring «BLE DU SÅÅ VÅT???». Andre ting er at hvis jeg gir han et kompliment om noe, så sier han «jaa, jeg veit, har hørt det før fra andre damer». Er ikke det spesielt?😆

Han har mange venninner (om jeg antar er damer som har friendzona han), og sitter gjerne å tekster med disse rett foran ansiktet mitt, hvor det sendes hjerter og det som er. Så kan han finne på å titte på meg for å se om jeg reagerer på noe🤷‍♀️

Han er veldig på med følelser i fylla, men når han er edru kan han fremstå nesten litt kald og jeg blir nesten usikker på om han liker meg i det hele tatt🤷‍♀️men det er han som har vært pådriver for å møtes osv hele veien. 

Hva hadde dere tenkt/gjort i denne situasjonen? 

Anonymkode: 6f04b...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gått min vei.

Han oppfører seg dårlig , og det kommer ikke til å bli bedre.

Vil du virkelig være sammen med noen som kun kan vise føleser når han er full?

Endret av ostekaker
  • Liker 9
Skrevet

En million røde flagg.

Høres ikke ut som han er 37 år mentalt.

Anonymkode: 13879...4da

• Liker 11
Skrevet
ostekaker skrev (9 minutter siden):

Gått min vei.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En million røde flagg.

Høres ikke ut som han er 37 år mentalt.

Kan dere utdype litt? 🙈fra ts

Skrevet

Høres ut som en komplett idiot og taper.

Move on.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

,

Anonymkode: 69a6d...ca3

Skrevet

Høres ut som en som er sjenert og ikke har så mye erfaring med kvinner/forhold. Du kan enten stikke med en gang eller gi ham en sjanse først. Forklar hva du synes om oppførselen hans, hvis han ikke skjerper seg da, er det bare å dumpe og gå videre.

Skrevet (endret)

Drittsekk. Ville snudd ryggen til. Ingenting å tvile på. 

ligger dere hver gang dere møtes? så kan jo det være derfor han initierer kontakt...

Endret av pocahontas88
  • Liker 3
Skrevet

Høres ut som han er usikker og prøver å overkompensere på aldeles håpløst vis. Du kan være litt tålmodig og se om han responderer på opplæring i normal omgangsmåte, rett og slett snakke om hvordan dette får deg til å føle, og om han ham tenkt over hva han selv prøver å oppnå med det.

Eller gå videre og tenke at du ikke gidder. 

Anonymkode: 09006...e38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde vært over alle hauger øyeblikket jeg trodde at han brukte alkohol for selvtillit. Så derfor hadde jeg ikke opplevd de neste tingene du nevner som også hadde diskvalifisert han.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du liker han så hvorfor ikke fortsette å treffe han? Syne ikke disse tingene var så ille, han virker kanskje litt usikker men det kan jo bli bedre etter hvert når han blir trygg på deg. Har han hatt kjæreste før? 

Anonymkode: 39bce...e66

• Liker 1
Skrevet
ti10 skrev (1 time siden):

Høres ut som en som er sjenert og ikke har så mye erfaring med kvinner/forhold. Du kan enten stikke med en gang eller gi ham en sjanse først. Forklar hva du synes om oppførselen hans, hvis han ikke skjerper seg da, er det bare å dumpe og gå videre.

Sjenert sitter og Chatter med andre damer og sender hjerter ? Det er jo helt tindrende klart hva som foregår her faktisk. Han er "kjæreste" med ts fordi at han får sex, alt det andre mangler jo! Hadde aldri tolerert at damen min satte og chattet med andre mannfolk og sendte hjerter. Mest sannsynlig er dette tidligere "ex"er også.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🚩🚩🚩🚩

- slike kommentarer under sex høres mer ut som han er en 16 åring som opplever en ekte vagina for første gang

- en mann som trenger alkohol for å være hyggelig er et stort nei (snakker ikke om fantebrisen)

- vise åpenbart at han tekster romantisk med andre damer når han er med deg

- at du i det hele tatt må spørre deg selv om han liker deg er det største røde flagget av alle. Du skal ikke behøve å lure på om han gjør det.

• Liker 3
Skrevet

Spiller det noen rolle hva som er grunnen til oppførselen? Du skal jo ikke være verken psykologen eller moren hans, men en date/kjæreste og da er den type oppførsel bare å skygge unna.

Det er ALTFOR mange damer som går rundt og håper på forandring og tror at hvis de bare finner årsaken til den ufyselige væremåten så vil alt bli annerledes. Det er ikke sånn. Hvorfor skal DU holde ut, vente og finne deg i ting? Du har nettopp møtt ham og han oppfører seg som en dust, dropp ham.

Og i all ubeskjedenhet - dette innlegget burde vært festet øverst både på singelforumet og samlivsforumet. Det er altfor mange som finner seg i tull. Med en gang man begynner å lure på om «dette er normal oppførsel» så er stort sett svaret nei. Og så kommer det 10 sider med tolking og analysering. 

Anonymkode: 5248f...7de

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke giddet.

Anonymkode: a0056...aa1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spiller det noen rolle hva som er grunnen til oppførselen? Du skal jo ikke være verken psykologen eller moren hans, men en date/kjæreste og da er den type oppførsel bare å skygge unna.

Det er ALTFOR mange damer som går rundt og håper på forandring og tror at hvis de bare finner årsaken til den ufyselige væremåten så vil alt bli annerledes. Det er ikke sånn. Hvorfor skal DU holde ut, vente og finne deg i ting? Du har nettopp møtt ham og han oppfører seg som en dust, dropp ham.

Og i all ubeskjedenhet - dette innlegget burde vært festet øverst både på singelforumet og samlivsforumet. Det er altfor mange som finner seg i tull. Med en gang man begynner å lure på om «dette er normal oppførsel» så er stort sett svaret nei. Og så kommer det 10 sider med tolking og analysering. 

Anonymkode: 5248f...7de

Ts her. Jeg har vel håpet at siden det fortsatt er tidlig i «bli kjent» fasen og at vi startet på en klønete måte med ons i fylla (var sånn vi møttes, ikke via tinder eller noe sånt), så må jeg være litt tålmodig. Jeg har jo tenkt at han er verdt å bli bedre kjent med og tenkt at det er litt deilig med menn som ikke har høvla over halve byen (han her er åpenbart ikke så erfaren med damer, såpass har jeg skjønt). Men blir usikker når jeg leser svarene deres her.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde et ONS for noen uker siden, som har endt opp med at vi nå har truffet hverandre noen ganger, spist middag osv. 

Han er litt sjenert/tilbakeholden og nervøs av seg når han er edru, men når han drikker får han hjelp fra alkoholen til å finne selvtilliten. Merker at han kan være litt rar og klein når han er edru, men syntes å det er litt søtt. Han er 37.

Det som gjør meg usikker på hva han egentlig vil er at han kan komme med ulike kommentarer som jeg syntes er litt småkjipe? Mulig jeg er ekstra følsom, men. F eks når vi hadde sex ble han veldig opptatt av at han var så «våt» på penis og nesten ropte ut i forundring «BLE DU SÅÅ VÅT???». Andre ting er at hvis jeg gir han et kompliment om noe, så sier han «jaa, jeg veit, har hørt det før fra andre damer». Er ikke det spesielt?😆

Han har mange venninner (om jeg antar er damer som har friendzona han), og sitter gjerne å tekster med disse rett foran ansiktet mitt, hvor det sendes hjerter og det som er. Så kan han finne på å titte på meg for å se om jeg reagerer på noe🤷‍♀️

Han er veldig på med følelser i fylla, men når han er edru kan han fremstå nesten litt kald og jeg blir nesten usikker på om han liker meg i det hele tatt🤷‍♀️men det er han som har vært pådriver for å møtes osv hele veien. 

Dumpet, søppel

Anonymkode: 1d3ce...0c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ts her. Jeg har vel håpet at siden det fortsatt er tidlig i «bli kjent» fasen og at vi startet på en klønete måte med ons i fylla (var sånn vi møttes, ikke via tinder eller noe sånt), så må jeg være litt tålmodig. Jeg har jo tenkt at han er verdt å bli bedre kjent med og tenkt at det er litt deilig med menn som ikke har høvla over halve byen (han her er åpenbart ikke så erfaren med damer, såpass har jeg skjønt). Men blir usikker når jeg leser svarene deres her.. 

Jo, men TS...

Min mann var så å si ukysset og aldri hatt et forhold når vi møttes.

Men han trengte ikke alkohol for å være hyggelig mot meg eller behov for vise fram meldinger fra andre damer.

Ønsk bedre for deg selv enn en fyr som du ikke er sikker på liker deg!

• Liker 2
Skrevet

En mann skal aldri ha behov for å få deg til å bli usikker. Og det at han chatter med mange damer er et enormt rødt flagg, ingen bra menn holder på slik. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jo, men TS...

Min mann var så å si ukysset og aldri hatt et forhold når vi møttes.

Men han trengte ikke alkohol for å være hyggelig mot meg eller behov for vise fram meldinger fra andre damer.

Ønsk bedre for deg selv enn en fyr som du ikke er sikker på liker deg!

Han sier at han liker meg godt når han er beruset. Når han er edru merker jeg at han blir ekstremt nervøs og klønete. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En mann skal aldri ha behov for å få deg til å bli usikker. Og det at han chatter med mange damer er et enormt rødt flagg, ingen bra menn holder på slik. 

Egentlig enig i det med andre damer.. men dette er da venninner som han har kjent i 10 år + ca, de fleste av dem hvertfall. Han har også ei jente som sin «bestevenninne» som han sier. Men er jo rart at han flasher dette til meg, med hjertemeldinger og alt som er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...