AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Noe merkelig har skjedd meg i det siste, en mann som jeg ikke anser som min type og ikke i hundre år hadde datet, har klart å bevise indirekte at han virkelig elsker meg, det har fått meg over tid til å bli forelsket i han og at han tenker på han i tider, merkelig? bli forelsket i en bare fordi han virkelig elsker deg? har noen en forklaring på det? Anonymkode: f89a5...cfe
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Det samme hendte meg. Altså verdens snilleste og morsomste mann var dønn forelsket i meg, men jeg så bare på han som en venn. Han spurte meg ut ca hver eneste dag og jeg lo mens jeg avviste han hver dag. Etter en haug med dårlige valg av menn i livet mitt sa jeg til slutt ja. Han var så takknemlig og jeg ble kjent med han på en helt annen måte. Han behandlet meg på en helt annen annerledes måte enn de andre jeg har vært med. Følte grensene mine var respektert, og han var så snill og morsom og tok hensyn til alt. Merket etter hvert at jeg tenkte mer og mer på han, og forelsket meg. I dag er vi lykkelig gift med et barn og et hus sammen, beste valget jeg har tatt. ❤️ Anonymkode: d6761...5ef 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Morsomt at det er mulig 🙂 Jeg håper å overbevise en "Venn" om at jeg elsker han og at han skal gjøre det samme, haha. Anonymkode: ea5c6...986 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noe merkelig har skjedd meg i det siste, en mann som jeg ikke anser som min type og ikke i hundre år hadde datet, har klart å bevise indirekte at han virkelig elsker meg, det har fått meg over tid til å bli forelsket i han og at han tenker på han i tider, merkelig? bli forelsket i en bare fordi han virkelig elsker deg? har noen en forklaring på det? Anonymkode: f89a5...cfe Det bunner vel i at du har opplevd at mange potensielle partnere ikke er det de utgir seg for, ofte bare ute etter sex og ikke noe mer forpliktende forhold. Når du så treffer en som virkelig elsker deg og er snill og trygg så er det noe du egentlig setter veldig pris på, noe som de fleste faktisk ønsker innerst inne. Den erkjennelsen gjør at du faktisk griper situasjonen og får følelser for han også, selv om det ikke er noen "perfekt match" sånn i utgangspunktet. Har vel selv vært der også, dumpet en dame som egentlig var veldig snill og god. Lot meg lokke av andre damer som var mer "attraktive" av utseende, men som viste seg å være direkte dårlige partnere. Hun gikk videre og fant seg en annen. Jeg er bare glad på hennes vegne, men en tabbe av meg. Over tid tror jeg at jeg ville ha blitt forelsket i henne også. Men trodde at det var noe enda "bedre" der ute. Megatabbe. Anonymkode: 59832...003 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Du er forelsket i ideen om forelskelse og liker at noen liker deg. Anonymkode: 4de4e...e72 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Om dette var vanlig ville jo alle i friend sonen bli partnere, er nok som personen over meg sier, du er forelsket i ideen om forelskelse. Tenk litt over det Hva tenker du selv? Har skjedd meg åså. Anonymkode: 4abce...362 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Godhet og omtanke er attraktivt Anonymkode: 60875...851 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Følelser må begynne et sted, og det er ikke alltid slik at det begynner med å treffe et menneske. Noen ganger tar det tid før man oppdager personer skikkelig, og det er ikke så rart at det skjer gjennom at det mennesket er god mot deg. Så ja, slikt kan bli virkelig sterk kjærlighet. Anonymkode: f5c13...416 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 det er ganske vanlig at man først virkelig legger merke til en person når man forstår/får vite at vedkommende faktisk har følelser for deg. Man ser personen med litt andre øyne, og klarer da kanskje se forbi overfladiske ting som et "ikke perfekt" utseende og lignende.Og mange forhold starter også på denne måten. Det du bør være obs på er om det er oppførsel eller store ulikheter i grunnleggende verdier som har vært årsak til at du ikke har likt vedkommende tidligere, da er det mindre sannsynlig at dere faktisk kan passe sammen. Anonymkode: dbf1f...ae0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå