AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 For å gjøre en lang historie kort, så ble jeg gravid med mannen til venninna mi. Vi hadde trekant så det var ikke utroskap. Venninna mi ble ikke så glad for nyheten naturligvis, og kuttet ut både meg og mannen sin, så de er nå separert. Verken jeg eller mannen har noe kontakt med henne for øyeblikket. Men vi har hatt en del kontakt pga det kommende barnet. Og jeg har begynt å utvikle følelser for han. Drømmer om at vi skal bli en liten familie sammen og oppdra barnet sammen. Kjenner det kiler i magen når jeg tenker på ham. Han har flørtet litt med meg og er søt og hjelpsom og sjarmerende. Han gleder seg veldig til barnet kommer sier han, og legger øret inntil magen og tar meg mye på magen. Klemmer meg litt ekstra og stryker meg over håret osv. Er det innafor å ta ting et steg videre? Han er ikke skilt enda, kun separert. Og eksen hans var jo min venninne. Men han er jo far til mitt barn. Så jeg føler jeg har en viss rett på ham hvis dere skjønner hva jeg mener. Eller burde jeg la det ligge og trå varsomt pga eksen hans som han fortsatt er gift med? Anonymkode: 53145...e72
Crobern Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Rett på han? For en suppe dere alle tre har satt dere i. Er som en episode av gamle Jerry Springer. Akkurat nå er han gift. Prøv å gjøre det ryddig herfra og ut. Hvem er det viktigst for deg å ha livet? Han eller venninna di? Nå skjønner jeg at han er viktig for barnet, men for deg følelsesmessig? 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Crobern skrev (4 minutter siden): Rett på han? For en suppe dere alle tre har satt dere i. Er som en episode av gamle Jerry Springer. Akkurat nå er han gift. Prøv å gjøre det ryddig herfra og ut. Hvem er det viktigst for deg å ha livet? Han eller venninna di? Nå skjønner jeg at han er viktig for barnet, men for deg følelsesmessig? Enig i denne. Ingen vits i å lage enda mer rot og støy akkurat nå. Tenk hvor såret denne venninnen din er nå. Selv om dere alle var enig i trekanten, og at graviditet selvsagt kan skje når dere ikke bruker prevensjon, er nok hele situasjonen veldig vond for henne. På et senere tidspunkt er det kanskje mer riktig at dere finner sammen, men la de i det minste skille seg først. Det er vel du som skrev om dette på KG, da du ble gravid? Anonymkode: 47e79...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Crobern skrev (1 minutt siden): Rett på han? For en suppe dere alle tre har satt dere i. Er som en episode av gamle Jerry Springer. Akkurat nå er han gift. Prøv å gjøre det ryddig herfra og ut. Hvem er det viktigst for deg å ha livet? Han eller venninna di? Nå skjønner jeg at han er viktig for barnet, men for deg følelsesmessig? Venninna mi er jeg ferdig med så hun er ikke viktig for meg å ha i livet mitt. Hun har vært så vanvittig slem mot meg etter hun fikk vite om graviditeten at jeg har ikke ord! Tenker mer på all sladderen og alt dritt som kommer med bygdedyret. Men vi har forøvrig fått kjenne på det begge to så det blir vel kanskje ikke verre enn det allerede er. Jeg har flyttet bort fra bygda vi bodde i så slipper å forholde meg til deg daglig. Han har sagt at han vurderer å flytte hit nærmere oss når barnet kommer for å slippe å pendle og for å være mest mulig med oss. Kjenner det eneste jeg ønsker nå er å ligge i armene hans og bli elsket av ham❤ han har vært en utrolig stor støtte for meg når hele vennegjengen snudde ryggen til meg da min tidligere venninne spredte alskens løgner og dritt om meg og barnefar. Anonymkode: 53145...e72 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Det kommer jo etterhvert frem at du gikk under "falskt flagg" allerede dengang. Men det er jo ingen overraskelse da. Anonymkode: 80b39...3de 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Altså... LOL. Anonymkode: d920a...8d4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Go for it Anonymkode: 7cb9a...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 For et kaos! Men, når du har kuttet kontakten med venninna og flyttet, så trenger du da ikke ta hensyn til henne lenger? Anonymkode: 3302a...c06 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Go for it Anonymkode: 7cb9a...9b5 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For et kaos! Men, når du har kuttet kontakten med venninna og flyttet, så trenger du da ikke ta hensyn til henne lenger? Anonymkode: 3302a...c06 Nei jeg føler ikke jeg skylder henne noe nå lenger. Følte lenge på skyld og skam i starten Men etter alt hun har gjort mot meg så synes jeg rett og slett ikke hun fortjener min sympati eller medfølelse. Da tror jeg at jeg prøver meg forsiktig frem neste gang han kommer på besøk:) vi har vært veldig tett på å kysse et par ganger, så jeg føler meg ganske trygg på at han ønsker det samme som meg! Men det går kanskje litt fort i svingene😅 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det kommer jo etterhvert frem at du gikk under "falskt flagg" allerede dengang. Men det er jo ingen overraskelse da. Anonymkode: 80b39...3de Hva mener du? TS Anonymkode: 53145...e72
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For å gjøre en lang historie kort, så ble jeg gravid med mannen til venninna mi. Vi hadde trekant så det var ikke utroskap. Venninna mi ble ikke så glad for nyheten naturligvis, og kuttet ut både meg og mannen sin, så de er nå separert. Verken jeg eller mannen har noe kontakt med henne for øyeblikket. Men vi har hatt en del kontakt pga det kommende barnet. Og jeg har begynt å utvikle følelser for han. Drømmer om at vi skal bli en liten familie sammen og oppdra barnet sammen. Kjenner det kiler i magen når jeg tenker på ham. Han har flørtet litt med meg og er søt og hjelpsom og sjarmerende. Han gleder seg veldig til barnet kommer sier han, og legger øret inntil magen og tar meg mye på magen. Klemmer meg litt ekstra og stryker meg over håret osv. Er det innafor å ta ting et steg videre? Han er ikke skilt enda, kun separert. Og eksen hans var jo min venninne. Men han er jo far til mitt barn. Så jeg føler jeg har en viss rett på ham hvis dere skjønner hva jeg mener. Eller burde jeg la det ligge og trå varsomt pga eksen hans som han fortsatt er gift med? Anonymkode: 53145...e72 Trå varsomt så lenge han er gift. Begynn med noe når ting har roet seg. Anonymkode: 09501...aaf 1
Juniper Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 Du bør ha øynene åpne for at det er graviditetshormonene som herjer med deg her! Men for all del, om han uansett flytter nærmere kan du jo teste det ut.
miss summers Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 Hvorfor starte ny tråd? Vi alle skjønte hvor det bar av den forrige tråden din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå