Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i lysken når jeg går, løfter benet, snur meg osv. Det er som det stikker i lysken og  er helt grusomt! Klarer jo ikke gå turer eller ta på meg bukse stående. Er så vondt..

Anonymkode: b1a3e...c96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres sånn ut 

Skrevet

Dessverre ja. Kom deg til fysioterapeut 

Anonymkode: c8223...6c3

Skrevet

Det høres sånn ut, ja. Bekkenløsning kjennes som om noen stikker deg med kniv opp i bekkenet, det er helt grusomme smerter.

Anonymkode: 186c4...94b

Skrevet

Ja jeg fikk beskjed av lege og jordmor om at mine liknende smerter var det + når jeg googlet så stemte det bra. 

Jeg har i tillegg til lysken vondt foran på skambeinet da, har du det? Det både stikker og verker. Gjør mest vondt når jeg går (dess lengre skritt og høyere tempo dess mer vondt), står på ett bein eller snur meg i senga. 

Har bestilt time hos osteopat som jeg håper kan gi noen øvelser jeg kan gjøre hjemme så det ikke blir verre iallfall. Man kan vel også gå til fysio eller kiropraktor, var litt tilfeldig at jeg tok osteopat var det som var først ledig på bekken&barn her jeg bor. Enn så lenge sa fastlegen at jeg ikke må ha beina i kors, at jeg må ta det rolig og ikke pushe meg når det gjør vondt.

Om det er en trøst så har jeg hatt det sånn nå i 8 uker ca og det har ikke blitt veldig mye verre eller spredd seg til andre deler av bekkenet, det har holdt seg stabilt vondt på de samme stedene 😄 Jeg har holdt meg mye i ro da, har heldigvis hjemmekontor.

Anonymkode: b1854...4c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg fikk beskjed av lege og jordmor om at mine liknende smerter var det + når jeg googlet så stemte det bra. 

Jeg har i tillegg til lysken vondt foran på skambeinet da, har du det? Det både stikker og verker. Gjør mest vondt når jeg går (dess lengre skritt og høyere tempo dess mer vondt), står på ett bein eller snur meg i senga. 

Har bestilt time hos osteopat som jeg håper kan gi noen øvelser jeg kan gjøre hjemme så det ikke blir verre iallfall. Man kan vel også gå til fysio eller kiropraktor, var litt tilfeldig at jeg tok osteopat var det som var først ledig på bekken&barn her jeg bor. Enn så lenge sa fastlegen at jeg ikke må ha beina i kors, at jeg må ta det rolig og ikke pushe meg når det gjør vondt.

Om det er en trøst så har jeg hatt det sånn nå i 8 uker ca og det har ikke blitt veldig mye verre eller spredd seg til andre deler av bekkenet, det har holdt seg stabilt vondt på de samme stedene 😄 Jeg har holdt meg mye i ro da, har heldigvis hjemmekontor.

Anonymkode: b1854...4c9

Ja, helt likt! 
Takk for tips❤️ Har hatt det sånn i noen uker, men bare blitt verre.. Er 31 uker idag!

Anonymkode: b1a3e...c96

Skrevet

Har hatt dette siden uke 12, sykemeldt 100% fra desember. Hørtes ut som bekkenløsning, veldig vanlig å få det i siste trimester. Jeg gikk til en fysioterapeut som spesialiserte seg i dette, men opplevde null bedring og ble faktisk verre av øvelsene hun ga meg. Prøv å gå i et rolig tempo, ikke løft på tunge ting, ha på gode sko og bruk varmeflaske (eneste som gir smertelindring!). Lykke til 😊

Anonymkode: aab70...9d9

Skrevet

Jeg har selv smerter i venstre ben.

Kjennes ut som det er fra baksiden av kneet.

Vondt å strekke og bøye, all belastning er veldig vondt.så klarer ikke gå uten krykker for tiden.  Skal til fysioterapi på fredag så håper han finner ut av det.  Gått sånn siden oktober og det er blitt værre. 

Lykke til❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...