AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Del Skrevet 5. desember 2021 Kuling som selges på Babyshop blandt annet, noen erfaringer å dele? I følge størrelsesguiden deres ser de svææært små ut på str, men det er vel greit nok om skoen ellers er romslig. Anonymkode: ca7a0...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Del Skrevet 5. desember 2021 🌸 Anonymkode: ca7a0...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Del Skrevet 5. desember 2021 Størrelsen opplever jeg som normal, men ble skuffet over kvaliteten. Anonymkode: ebfb0...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Del Skrevet 5. desember 2021 Vet ikke om de har flere typer, men den typen som har gummi nederst på foten og "stoff" av noe slag lenger opp ville jeg styrt unna. De blir våte og kalde. Tror størrelsene er ganske normale. Anonymkode: 90d38...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke om de har flere typer, men den typen som har gummi nederst på foten og "stoff" av noe slag lenger opp ville jeg styrt unna. De blir våte og kalde. Tror størrelsene er ganske normale. Anonymkode: 90d38...150 Takk for tips! I denne omgang er det vår/høst sko jeg ser på, men jeg har såvidt sett på de du nevner også, så sa styrer jeg unna de! AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Størrelsen opplever jeg som normal, men ble skuffet over kvaliteten. Anonymkode: ebfb0...ec3 Husker du hvilken sko det var? Vinter, vår, høst? Støvler? Anonymkode: ca7a0...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå