Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Viste dere at skatten i Norge er ulovlig gjenomført gjennom fra Vikingtiden/Kristendommen da dem manipulerte vikinger til og bli kristnet?

1. 1/10 ifølge kristen før i tiden skal gå til GUD.
2. Det vi kaller skatt idag er egentlig til Kirken. (( dette kan bevises ved lese historie hva som skjedde med folket etter vikingtiden.))

Det jeg vil fram til og er bevist er at, skatten er Ulovlig innført, oghåper fler VET dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: 9809b...fa1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

😂😂😂

Du ler pga du ikke VET så mye ;)
glad jeg studerer Historie :)

Gjest theTitanic
Skrevet
Rexxus skrev (5 timer siden):

Hei!

Viste dere at skatten i Norge er ulovlig gjenomført gjennom fra Vikingtiden/Kristendommen da dem manipulerte vikinger til og bli kristnet?

1. 1/10 ifølge kristen før i tiden skal gå til GUD.
2. Det vi kaller skatt idag er egentlig til Kirken. (( dette kan bevises ved lese historie hva som skjedde med folket etter vikingtiden.))

Det jeg vil fram til og er bevist er at, skatten er Ulovlig innført, oghåper fler VET dette?

Å hva skal vi med denne viten? Slutte med skatt? Så når du brekker foten på fjellet så betaler du gladelig 55000 kr for ambulansehelikopter? Det er nemlig snittprisen på en tur. Og påfølgende store summer til sykehus? Eller satser du på å ikke benytte deg av noe som er statlig finansiert? 

Og skatt har da visst gått til kirken. Hvor tror du kirken fikk penger fra? At den ble driftet av kollekten? 

Skrevet
Rexxus skrev (14 minutter siden):

Studer litt hardere.

Anonymkode: bc858...4e7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Studer litt hardere.

Anonymkode: bc858...4e7

Jeg skal studere livet ut, den gjelder livet ut :)

Skrevet
theTitanic skrev (2 timer siden):