Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Viste dere at skatten i Norge er ulovlig gjenomført gjennom fra Vikingtiden/Kristendommen da dem manipulerte vikinger til og bli kristnet?

1. 1/10 ifølge kristen før i tiden skal gå til GUD.
2. Det vi kaller skatt idag er egentlig til Kirken. (( dette kan bevises ved lese historie hva som skjedde med folket etter vikingtiden.))

Det jeg vil fram til og er bevist er at, skatten er Ulovlig innført, oghåper fler VET dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: 9809b...fa1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

😂😂😂

Du ler pga du ikke VET så mye ;)
glad jeg studerer Historie :)

Gjest theTitanic
Skrevet
Rexxus skrev (5 timer siden):

Hei!

Viste dere at skatten i Norge er ulovlig gjenomført gjennom fra Vikingtiden/Kristendommen da dem manipulerte vikinger til og bli kristnet?

1. 1/10 ifølge kristen før i tiden skal gå til GUD.
2. Det vi kaller skatt idag er egentlig til Kirken. (( dette kan bevises ved lese historie hva som skjedde med folket etter vikingtiden.))

Det jeg vil fram til og er bevist er at, skatten er Ulovlig innført, oghåper fler VET dette?

Å hva skal vi med denne viten? Slutte med skatt? Så når du brekker foten på fjellet så betaler du gladelig 55000 kr for ambulansehelikopter? Det er nemlig snittprisen på en tur. Og påfølgende store summer til sykehus? Eller satser du på å ikke benytte deg av noe som er statlig finansiert? 

Og skatt har da visst gått til kirken. Hvor tror du kirken fikk penger fra? At den ble driftet av kollekten? 

Skrevet
Rexxus skrev (14 minutter siden):

Studer litt hardere.

Anonymkode: bc858...4e7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Studer litt hardere.

Anonymkode: bc858...4e7

Jeg skal studere livet ut, den gjelder livet ut :)

Skrevet
theTitanic skrev (2 timer siden):

Å hva skal vi med denne viten? Slutte med skatt? Så når du brekker foten på fjellet så betaler du gladelig 55000 kr for ambulansehelikopter? Det er nemlig snittprisen på en tur. Og påfølgende store summer til sykehus? Eller satser du på å ikke benytte deg av noe som er statlig finansiert? 

Og skatt har da visst gått til kirken. Hvor tror du kirken fikk penger fra? At den ble driftet av kollekten? 

Morsom du, vet du hva hovedintektene til Norge kommer fra?  :)
Kan sitere noen ting her for deg :
1.Avgifter fra Arbeid og trygdeavgift.
2.Petrolumsinntekter.
3.Merverdiavgift.
4.Skatt på inntekt og formue på 4 plass.

Indre inntekter på¨5 plass :)
Exmpel Renter på Aksjeutbytte osv.
Dette er fra 2019.
https://www.regjeringen.no/contentassets/fada85d4686f486ebc31dd278a7a7778/faktaark_inntekter_utgifter.pdf

Gjest theTitanic
Skrevet
Rexxus skrev (5 timer siden):

Morsom du, vet du hva hovedintektene til Norge kommer fra?  :)
Kan sitere noen ting her for deg :
1.Avgifter fra Arbeid og trygdeavgift.
2.Petrolumsinntekter.
3.Merverdiavgift.
4.Skatt på inntekt og formue på 4 plass.

Indre inntekter på¨5 plass :)
Exmpel Renter på Aksjeutbytte osv.
Dette er fra 2019.
https://www.regjeringen.no/contentassets/fada85d4686f486ebc31dd278a7a7778/faktaark_inntekter_utgifter.pdf

Du skrev om hva skatten gikk til. Nå skriver du om hvor den kommer fra. Ble det kanskje sent for flere enn meg i går? 

Skrevet
Rexxus skrev (9 timer siden):

Jeg ler fordi det er total unyttig kunnskap.

Skrevet

Skulle kanskje studert norsk også

Anonymkode: 14e59...67e

• Liker 3
Skrevet

Takk og lov for skatten i Norge! Det er bare å flytte om du mener skatten er unyttig- til et land hvor skatten er lav eller ikke eksisterer..da får nok pipa en annen lyd.

Anonymkode: e9433...3cb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk og lov for skatten i Norge! Det er bare å flytte om du mener skatten er unyttig- til et land hvor skatten er lav eller ikke eksisterer..da får nok pipa en annen lyd.

Anonymkode: e9433...3cb

Skjønner enkelt du stemmer for venstresiden Rødt/SC/AP  ;)  elsker skatter og avgifter, for noen idioter av deg og dere da :)

Skrevet
11 hours ago, Rexxus said:

Hvilket universitet er du studerer ved, som tar imot sånne konklusjoner?

Anonymkode: 104eb...65b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilket universitet er du studerer ved, som tar imot sånne konklusjoner?

Du VET vi ikke treng gå skole eller universitet for og studere Historie sant?

Bra vi har Biblotek ;)
Lest i ca 20 år nå, 

Skrevet
1 minutt siden, Rexxus said:

Du VET vi ikke treng gå skole eller universitet for og studere Historie sant?

Bra vi har Biblotek ;)
Lest i ca 20 år nå, 

Nei, men det er en fordel. Selvlærte har det med å motta veldig lite konstruktiv kritikk, og etter en tid får de er ganske skrudd verdensbilde. Case in point.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men det er en fordel. Selvlærte har det med å motta veldig lite konstruktiv kritikk, og etter en tid får de er ganske skrudd verdensbilde. Case in point.

Jeg går etter FAKTA samme som i slektforskning jeg driv med, funnet brev fra 1399  :)

Jeg følger fakta ikke bullshit ;)
Du burte lese deg opp også, btw jeg stoler ikke på Anonyme brukere 😄

Skrevet
Rexxus skrev (1 minutt siden):

Jeg går etter FAKTA samme som i slektforskning jeg driv med, funnet brev fra 1399  :)

Du står jo ikke akkurat fram med ditt virkelig navn du heller, så du er like anonym som alle andre her. Du er en skikkelig smarting, du 😂

• Liker 1
Skrevet

Du står jo ikke akkurat fram med ditt virkelig navn du heller, så du er like anonym som alle andre her. Du er en skikkelig smarting, du 😂

Du vet ikke om jeg heter Rexxus eller Rex ;)
Helt vanlig manns navn ;) 
🤣

Skrevet
3 minutter siden, Rexxus said:

Du kjenner sikkert til en hel masse fakta, det tviler jeg ikke på. Det som derimot krever øvelse, motstand, kritikk og refleksjon, som er primæroppgaven til formell skolering, er koherens, relevans og konklusjoner. Her er det helt åpenbart at du faller rett gjennom.

• Liker 2
Skrevet

Du kjenner sikkert til en hel masse fakta, det tviler jeg ikke på. Det som derimot krever øvelse, motstand, kritikk og refleksjon, som er primæroppgaven til formell skolering, er koherens, relevans og konklusjoner. Her er det helt åpenbart at du faller rett gjennom.

Spør meg om hva som helst så skal jeg finne ut av det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...