AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Jeg og min eksmann bodde litt i utkanten av sentrum i bygda vi bor i, og vårt barn måtte derfor kjøres og hentes om hun skulle leke med andre i bhg eller på skolen. Etter samlivsbrudd og at jeg fikk meg ny samboer så bor vi i boligfelt og her er det ganske mange barn i klassen hennes, samt kort vei til skole, butikk, bibliotek, svømmehall og sentrum og bussen. Det er veldig godt at barna bare kan gå imellom husene og ikke være avhengig av at voksne henter og kjører og at det kanskje ikke passer fordi vi jobber osv. Merker j hvor mye mer sosial hun er nå enn hva hun var før. Hvordan har dere det? Trives dere som bor i boligfelt med det? El dere som bor litt avsides med at det er roligere mtp lekekamerater? Anonymkode: 69b87...483
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Da minste vår var 3 år, så flyttet vi til et stort borettslag med rekkehus og tomannsboliger. Så her har det vært mange barn, på barnas alder. Så de har alltid hatt noen å leke med, og noen å gå til skolen sammen med. Utrolig koselig å bo sånn, man blir og godt kjent med de andre foreldrene. Vi flyttet fra enebolig litt lenger unna. Og jeg vil aldri tilbake til enebolig. Anonymkode: 73b82...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Mine kan i teorien gå, fordi det er kort avstand, men synes de er litt små ennå iom det er 80-sone her. Anonymkode: 09b3a...c1f
GammelKaktus Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Vi bor i by og trives med det, alltid noen å være med for store og små, bor i gåavstand til alt som er.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Ja vi bor sånn nå, men vi valgte å flytte fordi vi savnet akkurat det. Bodde en plass før som var langt fra skolen og han var avhengig av skolebuss. Det var veldig begrenset med unger på samme alder i gata. Det ble veldig begrensende for barnet og vi valgte derfor å flytte. Anonymkode: c07bb...6cb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Ja, våre har rundt 30 barn på ca samme alder innen 100meters radius fra rekkehuset vårt. Helt perfekt! Anonymkode: 2ddae...38d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Jepp! Stort og trygt rekkehusfelt med barn over alt. Elsker det! Anonymkode: 16d02...0ee
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Boligfelt med masse unger her,perfekt for oss ihvertfall! Anonymkode: b3117...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå