AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Har hatt litt hard avføring i det siste. Men er ikke sår. Kjenner en slagt regelmessig murring der nede. Pulserende, av på. Aldri kjent før. Tror det kommer fra rumpehullet og ikke vagina. Har ikke hatt analsex og heller ikke noe leketøy. Noen som har opplevd lignende? Mensen er forsinket. Har også mensmurringer. Anonymkode: 1ce63...a9f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Dra til legen for sikkerhetsskyld. Jeg hadde lignende symptomer, og fikk påvist endetarmskreft. Det var en svulst som presset på og førte til at avføringen ble rar osv, og at det «pulserte» hos meg var kroppen min som irriterte seg over svulsten. Det er 99% sjanse for at du ikke er så uheldig som meg, men vær så snill og dra til legen og ikke kvinneguiden. Hilsen jente 29 år. Anonymkode: ccc7f...3a6 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 15.25): Dra til legen for sikkerhetsskyld. Jeg hadde lignende symptomer, og fikk påvist endetarmskreft. Det var en svulst som presset på og førte til at avføringen ble rar osv, og at det «pulserte» hos meg var kroppen min som irriterte seg over svulsten. Det er 99% sjanse for at du ikke er så uheldig som meg, men vær så snill og dra til legen og ikke kvinneguiden. Hilsen jente 29 år. Anonymkode: ccc7f...3a6 Huff 😢 Jeg er ikke Ano som startet tråden, men hadde vibrering i anus for ikke så lenge siden, det varte i et par dager så ga det seg. Avføringen har alltid vært normal. Bør jeg sjekke dette hos legen, selv om det har gitt seg? Anonymkode: e6e5d...632
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Takl for svar. Føler det er litt i hele underlivet også. Tenker om det kan være uvi? Men da er det vel vondt å tisse? Noen som har erfaringer med kjønnsykdommer og slik ubehag/murring/vibrering? Anonymkode: 1ce63...a9f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Det er fra anus område. Regelmessig pulsering på en måte. Av og på. Skulle nesten tro jeg hadde en av og på vibrator inni der. Merkelig. Kommer og går. Har hatt mye avføring i det siste da. Både hard og løs. Mulig hemorider? Anonymkode: 1ce63...a9f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er fra anus område. Regelmessig pulsering på en måte. Av og på. Skulle nesten tro jeg hadde en av og på vibrator inni der. Merkelig. Kommer og går. Har hatt mye avføring i det siste da. Både hard og løs. Mulig hemorider? Anonymkode: 1ce63...a9f Kan hende at det er noe vitaminer du mangler. Har du prøvd å spise banan? Jeg gjorde det og det ble borte. Vet ikke om det var tilfeldig eller ikke men jeg leste at banan kan hjelpe, så jeg prøvde. Anonymkode: e6e5d...632
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan hende at det er noe vitaminer du mangler. Har du prøvd å spise banan? Jeg gjorde det og det ble borte. Vet ikke om det var tilfeldig eller ikke men jeg leste at banan kan hjelpe, så jeg prøvde. Anonymkode: e6e5d...632 Banan, tuller du? Anonymkode: 1ce63...a9f
Tone83 Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 Kan være hemorider, men da burde det vibrere i takt med pulsen din. Litt på samme måte som når du har klemstret en finger.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 Kan det være anus leamus? Anonymkode: c86a0...a42 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 Restless anal syndrome? Anonymkode: b58bc...211
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har hatt noen dager med vibrering ved livmor/eggstokk området. Det var skikkelig rart. Akkurat som en vibrator står svakt på inni magen. Forsvant etter noen dager heldigvis. Jeg har slitt med hemoroider, både innvendige og utvendige, i mange år. Men jeg har aldri kjent vibrering. Smerter av forskjellig intensitet ja, men ikke vibrering. Anonymkode: d9151...7d6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 Tone83 skrev (6 timer siden): Kan være hemorider, men da burde det vibrere i takt med pulsen din. Litt på samme måte som når du har klemstret en finger. Mulig det da. Har du noen info om det? Må hemorider gjøre vondt? Anonymkode: 1ce63...a9f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har hatt noen dager med vibrering ved livmor/eggstokk området. Det var skikkelig rart. Akkurat som en vibrator står svakt på inni magen. Forsvant etter noen dager heldigvis. Jeg har slitt med hemoroider, både innvendige og utvendige, i mange år. Men jeg har aldri kjent vibrering. Smerter av forskjellig intensitet ja, men ikke vibrering. Anonymkode: d9151...7d6 Ja, akkurat slik kjennes det ut. Men i rumpa😳 Anonymkode: 1ce63...a9f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Restless anal syndrome? Anonymkode: b58bc...211 Finnes det? Anonymkode: 1ce63...a9f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan det være anus leamus? Anonymkode: c86a0...a42 Er det vanlig? Anonymkode: 1ce63...a9f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 Tone83 skrev (6 timer siden): Kan være hemorider, men da burde det vibrere i takt med pulsen din. Litt på samme måte som når du har klemstret en finger. Men har ikke vondt. Trodde hemorider var vondt? Anonymkode: 1ce63...a9f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Banan, tuller du? Anonymkode: 1ce63...a9f Tuller? Med hva da? Unnskyld at jeg svarte idet hele tatt. Anonymkode: e6e5d...632
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har dette ofte om jeg sliter med hard avføring. Har IBS . Har hele tiden koblet det med at det er tarmen som vibrerer pga muskelsammentrekninger ,altså leamus. Aldri sett på det som farlig. Har også hatt dette i vagina. Anonymkode: 85882...694
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Finnes det? Anonymkode: 1ce63...a9f Ja, og det kan blant annet oppstå etter covid Anonymkode: b58bc...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå