AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Hva er ditt beste tips mot dette? Baby har bæsja ut 5 ullplagg hittil i dag og vil gjerne få bort flekkene.. har ikke sitronsåpe som jeg har hørt funker bra, så gjerne noe jeg kanskje har i skapet fra før! Anonymkode: c9cd9...809
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Om å gjøre at det ikke tørker iallefall, så jeg legger det rett og slett i en bøtte med en dråpe zalo til jeg skal vaske klær neste gang. I starten bæsja baby så ofte på klærne at vaskemaskina ville gått konstant om jeg skulle vasket den med en gang 😛 Anonymkode: 4dae3...540
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Meg igjen, leste innlegget igjen og skjønner at det allerede har satt seg 😛 har hørt det finnes gallesåpe på markedet, men har aldri brukt det selv kan jo gi det et forsøk Anonymkode: 4dae3...540
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Takk for tips, jeg har lagt klærne i bløt, skal prøve med litt zalo! Har ikke gallesåpe dessverre.. Anonymkode: c9cd9...809
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Legg klærne i bløt med en gang så går det bort med vanlig vaskepulver. La ett i går med tørka gult bæsj. Måtte jobbe litt ekstra med den. Best å vaske lett fort også putte det i vann og vaskepulver. Anonymkode: c72f6...cd2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Legg klærne i bløt med en gang så går det bort med vanlig vaskepulver. La ett i går med tørka gult bæsj. Måtte jobbe litt ekstra med den. Best å vaske lett fort også putte det i vann og vaskepulver. Anonymkode: c72f6...cd2 Har neutral ullvask, er det bedre med vanlig vaskemiddel? Anonymkode: c9cd9...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå