Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt beste tips mot dette? Baby har bæsja ut 5 ullplagg hittil i dag og vil gjerne få bort flekkene.. har ikke sitronsåpe som jeg har hørt funker bra, så gjerne noe jeg kanskje har i skapet fra før!

Anonymkode: c9cd9...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om å gjøre at det ikke tørker iallefall, så jeg legger det rett og slett i en bøtte med en dråpe zalo til jeg skal vaske klær neste gang. I starten bæsja baby så ofte på klærne at vaskemaskina ville gått konstant om jeg skulle vasket den med en gang 😛 

Anonymkode: 4dae3...540

Skrevet

Meg igjen, leste innlegget igjen og skjønner at det allerede har satt seg 😛 har hørt det finnes gallesåpe på markedet, men har aldri brukt det selv :) kan jo gi det et forsøk

Anonymkode: 4dae3...540

Skrevet

Takk for tips, jeg har lagt klærne i bløt, skal prøve med litt zalo! Har ikke gallesåpe dessverre..

Skrevet

Legg klærne i bløt med en gang så går det bort med vanlig vaskepulver. La ett i går med tørka gult bæsj. Måtte jobbe litt ekstra med den. Best å vaske lett fort også putte det i vann og vaskepulver.

Anonymkode: c72f6...cd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Legg klærne i bløt med en gang så går det bort med vanlig vaskepulver. La ett i går med tørka gult bæsj. Måtte jobbe litt ekstra med den. Best å vaske lett fort også putte det i vann og vaskepulver.

Anonymkode: c72f6...cd2

Har neutral ullvask, er det bedre med vanlig vaskemiddel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...