funginger Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Ingenting eller kun det du trenger. Personlig har jeg sett meg ut et par ullgensere. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Noe du trenger, jeg kjøpte to nye joggebukser og to hettegensere på black friday, ettersom det stort sett er hva jeg går med for tiden og slitasjen dermed har gått opp på det jeg hadde. På januarsalg trenger jeg ikke mer klær, men kanskje jeg skulle hatt en ny gryte og stekepanne. Anonymkode: a6e72...082
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Du burde kjøpe det du trenger… Anonymkode: 8f30b...8da 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 funginger skrev (2 minutter siden): Ingenting eller kun det du trenger. Personlig har jeg sett meg ut et par ullgensere. Hvor kjøpe du ullgenserene hen? Det er faktisk noe jeg trenger. Anonymkode: 737dd...bfb
nordlending Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Det som er lønnsomt å kjøpe er ting du har behov for. Ingen behov? Ingen vits å kjøpe. Selv ting jeg gjerne skulle hatt unngår jeg (så sant jeg kan) å kjøpe til det blir en god rabatt på det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noe du trenger, jeg kjøpte to nye joggebukser og to hettegensere på black friday, ettersom det stort sett er hva jeg går med for tiden og slitasjen dermed har gått opp på det jeg hadde. Anonymkode: a6e72...082 Det er faktisk noe jeg trenger, men det er andre ting før jul som må prioteres. Hvor kjøpte du det? Anonymkode: 737dd...bfb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noe du trenger, jeg kjøpte to nye joggebukser og to hettegensere på black friday, ettersom det stort sett er hva jeg går med for tiden og slitasjen dermed har gått opp på det jeg hadde. På januarsalg trenger jeg ikke mer klær, men kanskje jeg skulle hatt en ny gryte og stekepanne. Anonymkode: a6e72...082 ny gryte og stekepanne, det trenger jeg ikke -men fint ha å bakhode om jeg skulle trenge nytt Anonymkode: 737dd...bfb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du burde kjøpe det du trenger… Anonymkode: 8f30b...8da Ja... Anonymkode: 737dd...bfb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 nordlending skrev (1 minutt siden): Det som er lønnsomt å kjøpe er ting du har behov for. Ingen behov? Ingen vits å kjøpe. Selv ting jeg gjerne skulle hatt unngår jeg (så sant jeg kan) å kjøpe til det blir en god rabatt på det. Ja, selvsagt.,,, Anonymkode: 737dd...bfb
funginger Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor kjøpe du ullgenserene hen? Det er faktisk noe jeg trenger. Anonymkode: 737dd...bfb De jeg vurderer er fra COS.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 funginger skrev (1 minutt siden): De jeg vurderer er fra COS. Takk. Kunne du linke til de,så jeg kan se de? Anonymkode: 737dd...bfb
MorTil2 Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 Synes det er salg hele tiden, bortsett fra i desember. Er det noe jeg trenger, legger jeg det inn med prisvarsel på prisjakt.no, og så får jeg varsel når prisen går ned. Må følge med på prisutviklingen, for salg er ikke nødvendigvis god pris. Generelt mistrives jeg i klesbutikker, så har funnet noen klær jeg trives med og som går igjen sesong etter sesong. Det handler jeg på salg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Kunne du linke til de,så jeg kan se de? Anonymkode: 737dd...bfb Kan du ikke bare åpne en nettleser og se selv? Det er lurt å øve på å ta egne avgjørelser og nå har du sjansen! Smak er veldig forskjellig, prøv å finne noe du trenger og liker. Anonymkode: 46065...f6e 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 MorTil2 skrev (Akkurat nå): Synes det er salg hele tiden, bortsett fra i desember. Er det noe jeg trenger, legger jeg det inn med prisvarsel på prisjakt.no, og så får jeg varsel når prisen går ned. Må følge med på prisutviklingen, for salg er ikke nødvendigvis god pris. Generelt mistrives jeg i klesbutikker, så har funnet noen klær jeg trives med og som går igjen sesong etter sesong. Det handler jeg på salg. Takk for tips Anonymkode: 737dd...bfb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #16 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare åpne en nettleser og se selv? Det er lurt å øve på å ta egne avgjørelser og nå har du sjansen! Smak er veldig forskjellig, prøv å finne noe du trenger og liker. Anonymkode: 46065...f6e Hvorfor bryr det deg om noe jeg spør en bruker om? Jeg har lyst å se akkurat de hun mener, okay? Anonymkode: 737dd...bfb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #17 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk. Kunne du linke til de,så jeg kan se de? Anonymkode: 737dd...bfb Nei, det gidder jeg ikke. 😉 Anonymkode: a4381...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #18 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det gidder jeg ikke. 😉 Anonymkode: a4381...b6f Okay, jeg overlever. Anonymkode: 737dd...bfb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #19 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor bryr det deg om noe jeg spør en bruker om? Jeg har lyst å se akkurat de hun mener, okay? Anonymkode: 737dd...bfb Oioi hvorfor blir du så sabla hissig over at jeg gir deg et tips om hvordan du kan trene opp selvstendigheten din? Det trengs men du kan selvsagt bare overse tipset hvis du vil. Anonymkode: 46065...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #20 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oioi hvorfor blir du så sabla hissig over at jeg gir deg et tips om hvordan du kan trene opp selvstendigheten din? Det trengs men du kan selvsagt bare overse tipset hvis du vil. Anonymkode: 46065...f6e ok Anonymkode: 737dd...bfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå