AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Jeg brant noen pepperkaker i ovnen og mannen begynte å hyle og kjefte på meg foran barna og kalle meg udugelig og jævlig dum. Jeg er så lei av hans forte temper. Lett forbanna og sint om jeg gjør noe galt. Anonymkode: e280e...b67
Gjest Alterego666 Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Nei, det er helt uakseptabelt under alle omstendigheter. At han gjør det foran barna gjør det ti ganger verre.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Oiii ikke bra! Når han blir så sint for slike småting kan det umulig være lett å være sammen med han.. jeg blir faktisk bekymret for deg ts. Det er jo psykisk mishandling han utsetter deg for og jeg vil tro du føler du må gå på eggeskall rundt han for at han ikke skal bli sint. Du bør søke hjelp og komme deg ut av dette Anonymkode: cb209...af9 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Mannebarn full av indre konflikter. Anonymkode: 0f713...64e 2
BobbySocks Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Nei, det er psykisk mishandling. Hva skjer med alle de blåste damene her inne som tror all mulig møkkaoppførsel er helt innenfor?! 7
Adrenalina1 Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Nei og atter nei. Ikke hverken vanlig eller greit. For en baby av en mann. 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 BobbySocks skrev (2 minutter siden): Nei, det er psykisk mishandling. Hva skjer med alle de blåste damene her inne som tror all mulig møkkaoppførsel er helt innenfor?! Leave it to kvinneguiden å snakke dritt om damer når konteksten er en mann som klikker over pepperkaker. Gå på empatikurs. Anonymkode: 0f713...64e 10
BobbySocks Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leave it to kvinneguiden å snakke dritt om damer når konteksten er en mann som klikker over pepperkaker. Gå på empatikurs. Anonymkode: 0f713...64e Disse kvinnene trenger ikke empati, e trenger å få seg litt selvtillit og et par sett med brukbare baller. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 BobbySocks skrev (Akkurat nå): Disse kvinnene trenger ikke empati, e trenger å få seg litt selvtillit og et par sett med brukbare baller. Du slår meg som sjarmerende og intelligent. Anonymkode: 0f713...64e 7
Entern Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 Nei det er unormalt og totalt uakseptabelt. Kan jo håpe det bare er panikkangst, det kan mer eller mindre medisineres med piller. 1
Mezzosoprena Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 Du spør altså om dette er vanlig? Du vet selv at det er det ikke... 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 BobbySocks skrev (5 minutter siden): Nei, det er psykisk mishandling. Hva skjer med alle de blåste damene her inne som tror all mulig møkkaoppførsel er helt innenfor?! Hva skjer med alle de blåste, empatiløse nepene som kjefter på folk som opplever noe vanskelig? Anonymkode: 7c7b1...d4b 10
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 Ikke vanlig nei. Hadde du satt krumfot på han så han datt ned trappa og slo seg så skulle jeg sagt at du måtte tåle noen gloser men nei, ikke over noen pepperkaker. Han bør gå ett sinnemestringskurs. Anonymkode: 71c5c...b68 1
Crobern Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 Dette er ikke greit. I fare for å synke ned på Jans nivå så kan du svare: Takes one to know one.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #16 Skrevet 5. desember 2021 Crobern skrev (18 minutter siden): Dette er ikke greit. I fare for å synke ned på Jans nivå så kan du svare: Takes one to know one. Hva mente du? Skjønte ikke denne 🤔 Anonymkode: 052a5...5ee
Crobern Skrevet 5. desember 2021 #17 Skrevet 5. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Endret 5. desember 2021 av Crobern Postet 2 ganger
Crobern Skrevet 5. desember 2021 #18 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mente du? Skjønte ikke denne 🤔 Anonymkode: 052a5...5ee Siden han kaller deg dum og udugelig. Sier du Takes one to know one, så sier du egentlig: på seg selv kjenner man andre. phrasespoken. DEFINITIONS1. used for saying that someone must have a bad quality themselves if they can recognize it in other people. 'He's a complete idiot! ' 'Well, it takes one to know one! 2
sicario Skrevet 5. desember 2021 #19 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg brant noen pepperkaker i ovnen og mannen begynte å hyle og kjefte på meg foran barna og kalle meg udugelig og jævlig dum. Jeg er så lei av hans forte temper. Lett forbanna og sint om jeg gjør noe galt. Anonymkode: e280e...b67 Vanlig om mannen din er 5-7 år gammel. Utenom det, så nei. Det er ikke vanlig og et massivt rødt flagg. Hadde aldri, aldri funnet meg i slik oppførsel fra et annet voksent menneske. Om det var min partner som oppførte seg slik, så hadde forholdet vært over. 5
got2go Skrevet 5. desember 2021 #20 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du slår meg som sjarmerende og intelligent. Anonymkode: 0f713...64e Bruker har rett. Ts, hva tror du selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå