Gå til innhold

Vanlig å skrike og kalle en dum og udugelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brant noen pepperkaker i ovnen og mannen begynte å hyle og kjefte på meg foran barna og kalle meg udugelig og jævlig dum.

Jeg er så lei av hans forte temper. Lett forbanna og sint om jeg gjør noe galt.

Anonymkode: e280e...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig helt uakseptabelt

• Liker 20
Gjest Alterego666
Skrevet

Nei, det er helt uakseptabelt under alle omstendigheter. At han gjør det foran barna gjør det ti ganger verre.

Skrevet

Oiii ikke bra! 
Når han blir så sint for slike småting kan det umulig være lett å være sammen med han.. jeg blir faktisk bekymret for deg ts. 
Det er jo psykisk mishandling han utsetter deg for og jeg vil tro du føler du må gå på eggeskall rundt han for at han ikke skal bli sint. 
Du bør søke hjelp og komme deg ut av dette

Anonymkode: cb209...af9

• Liker 8
Skrevet

Mannebarn full av indre konflikter.

Anonymkode: 0f713...64e

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er psykisk mishandling.

Hva skjer med alle de blåste damene her inne som tror all mulig møkkaoppførsel er helt innenfor?!

• Liker 7
Skrevet

Nei og atter nei. Ikke hverken vanlig eller  greit. For en baby av en mann.

• Liker 6
Skrevet
BobbySocks skrev (2 minutter siden):

Hva skjer med alle de blåste damene her inne som tror all mulig møkkaoppførsel er helt innenfor?!

Leave it to kvinneguiden å snakke dritt om damer når konteksten er en mann som klikker over pepperkaker. Gå på empatikurs.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leave it to kvinneguiden å snakke dritt om damer når konteksten er en mann som klikker over pepperkaker. Gå på empatikurs.

Disse kvinnene trenger ikke empati, e trenger å få seg litt selvtillit og et par sett med brukbare baller.

• Liker 4
Skrevet
BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Disse kvinnene trenger ikke empati, e trenger å få seg litt selvtillit og et par sett med brukbare baller.

Du slår meg som sjarmerende og intelligent.

• Liker 7
Skrevet

Nei det er unormalt og totalt uakseptabelt.

Kan jo håpe det bare er panikkangst, det kan mer eller mindre medisineres med piller.

• Liker 1
Skrevet

Du spør altså om dette er vanlig? Du vet selv at det er det ikke...

• Liker 1
Skrevet
BobbySocks skrev (5 minutter siden):

Hva skjer med alle de blåste, empatiløse nepene som kjefter på folk som opplever noe vanskelig? 

Anonymkode: 7c7b1...d4b

• Liker 10
Skrevet

Ikke vanlig nei. Hadde du satt krumfot på han så han datt ned trappa og slo seg så skulle jeg sagt at du måtte tåle noen gloser men nei, ikke over noen pepperkaker. Han bør gå ett sinnemestringskurs.

Anonymkode: 71c5c...b68

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke greit. I fare for å synke ned på Jans nivå så kan du svare: Takes one to know one.

Skrevet
Crobern skrev (18 minutter siden):

Dette er ikke greit. I fare for å synke ned på Jans nivå så kan du svare: Takes one to know one.

Hva mente du? Skjønte ikke denne 🤔

Anonymkode: 052a5...5ee

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):
Endret av Crobern
Postet 2 ganger
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva mente du? Skjønte ikke denne 🤔

Anonymkode: 052a5...5ee

Siden han kaller deg dum og udugelig. Sier du Takes one to know one, så sier du egentlig:  på seg selv kjenner man andre. 

phrasespoken. DEFINITIONS1. used for saying that someone must have a bad quality themselves if they can recognize it in other people. 'He's a complete idiot! ' 'Well, it takes one to know one!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg brant noen pepperkaker i ovnen og mannen begynte å hyle og kjefte på meg foran barna og kalle meg udugelig og jævlig dum.

Jeg er så lei av hans forte temper. Lett forbanna og sint om jeg gjør noe galt.

Anonymkode: e280e...b67

Vanlig om mannen din er 5-7 år gammel.

Utenom det, så nei. Det er ikke vanlig og et massivt rødt flagg. 

Hadde aldri, aldri funnet meg i slik oppførsel fra et annet voksent menneske. Om det var min partner som oppførte seg slik, så hadde forholdet vært over.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du slår meg som sjarmerende og intelligent.

Bruker har rett.

Ts, hva tror du selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...