Gjest Brunette89 Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Hei. Jeg har tidligere vært gravid to ganger , har begge gangene spontanabortert innen uke 6. nå er jeg gravid igjen å har begynt på progesteron (utrogestan vaginalkapsler) og blodfortynnende. Er det noen som har erfaring med denne type behandling og har erfaringer og dele? Føler meg litt alene oppi alt, og håper virkelig dette fungerer
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Jeg har lest at B6 tilskudd kan hjelpe mot spontantabort. Verdt et forsøk? "Vitamin B6 also plays a role in keeping your body’s hormones regulated. One research study showed that increasing the amount of B6 vitamins taken each day to around 200-800 mg per day can raise progesterone levels and reduce estrogen enough to improve symptoms of PMS. Other research shows the potential to increase fertility by up to 120% and reduce miscarriage rates by around 50%." Anonymkode: 60c83...341
Gjest Brunette89 Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har lest at B6 tilskudd kan hjelpe mot spontantabort. Verdt et forsøk? "Vitamin B6 also plays a role in keeping your body’s hormones regulated. One research study showed that increasing the amount of B6 vitamins taken each day to around 200-800 mg per day can raise progesterone levels and reduce estrogen enough to improve symptoms of PMS. Other research shows the potential to increase fertility by up to 120% and reduce miscarriage rates by around 50%." Anonymkode: 60c83...341 Jøss, den var ny for meg! Takk ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Her satt det etter SA nr 5. Ikke samme løp som deg, men ville bare si at det fint kan gå godt ♥️ Anonymkode: f19db...c0e 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Først 3 spontanaborter, gikk fint på fjerde forsøk med blodfortynnende og progesteron. Ble utredet, men fant aldri noen årsak. Håper det fungerer like fint for deg ❤️ Anonymkode: 310f7...dc8 2
Gjest Brunette89 Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Oppdatering, var på ultralyd i går. Babyen er frisk og alt så veldig bra ut. 10 uker i morgen 🤍 ifølge gynekologen er behandling med progesteron svært effektivt. Jeg er iallefall overlykkelig over å endelig kunne få se liv på skjermen🤍
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Så bra! Jeg er i uke 17 etter fire MA/SA i uke 6-9. Vet jo fortsatt ikke om det går bra, men jeg er mer optimistisk denne gangen. Jeg fikk også progesteron og blodfortynnende, men det er jo ikke sikkert at det er det som er årsaken til at det går greit denne gangen, hadde det vært så lett så hadde det ikke vært like omdiskutert i fagmiljøene. Anonymkode: 78ce5...083 2
1984- Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Brunette89 skrev (På 29.12.2021 den 11.01): Oppdatering, var på ultralyd i går. Babyen er frisk og alt så veldig bra ut. 10 uker i morgen 🤍 ifølge gynekologen er behandling med progesteron svært effektivt. Jeg er iallefall overlykkelig over å endelig kunne få se liv på skjermen🤍 ❤️❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå