AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Hei! Jeg har forelsket meg helt i fibermascara. For de som ikke vet hva det er så er det små fibere i mascaraen som fester seg og fungerer som forlengende hårstrå, så man får skikkelig lange fine vipper! Men nå når minusgradene har kommet så merker jeg at fiberne faller av i kulda, de sitter vanligvis veldig godt og drysser ikke men nå flagrer fiberne av. Bare lurer på om noen andre også erfarer det eller om det er merket på den fibermascaraen jeg bruker nå som er for dårlig? Anonymkode: 8e436...c50
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Aldri hørt om engang Anonymkode: 7ba98...acd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Googlet det nettopp... jeg synes ikke det så noe fint ut på bildene jeg finner. Vanligvis pleier bildene på google å være de beste mulige resultatene..? 😅 Jeg ser jo at vippene ser lengre ut, men det ser ut som dårlig lagt mascara med altfor mange lag synes jeg? Anonymkode: 7ba98...acd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Har aldri prøvd. Har så lange vipper fra før at de strekker seg over øyebrynet. Anonymkode: ad8b7...2a2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Jeg bruker det. Fungerer dårlig i kulde. Aner ikke hvorfor egentlig Anonymkode: 30b50...c66
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Googlet det nettopp... jeg synes ikke det så noe fint ut på bildene jeg finner. Vanligvis pleier bildene på google å være de beste mulige resultatene..? 😅 Jeg ser jo at vippene ser lengre ut, men det ser ut som dårlig lagt mascara med altfor mange lag synes jeg? Anonymkode: 7ba98...acd Ja hvis man tar på for tykt lag så kan det se klumpete og dårlig lagt ut. Men tar man på bare et eller to lag så legger fibrene seg likte tynt som ordinær mascara og bygger på tynne "hår" som forlenger vippene. Jeg hadde ikke høye forventninger når jeg kjøpte det første gangen men nå elsker jeg det og får ofte komplimenter for "Guri har du SÅ lange vipper!?" fordi det ikke ser falskt ut så lenge man ikke tar tusen lag, men da ser jo all mascara dårlig og falskt ut Anonymkode: 8e436...c50
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bruker det. Fungerer dårlig i kulde. Aner ikke hvorfor egentlig Anonymkode: 30b50...c66 Takk for svar! Da var det som jeg trodde, at de generelt funker dårlig i kulde.. Det hadde vært interessant å vite hvorfor. Som at kulda gjør at fibrene mister taket på en måte. Det var litt flaut på fredag for jeg var ute å gikk en kort tur med en jeg nettopp har begynt å date, og underveis merker jeg at noe henger fra vippene mine men tenkte det kanskje bare var snø så jeg børstet det forsiktig vekk. Så kom vi inn på et spisested og jeg gikk på badet og så meg i speilet og trodde nesten jeg hadde mistet alle vippene fordi fibrene var borte utenom på et par vipper så det så jo helt mongo og bart ut der hvor jeg bare hadde de vanlige vippene mine og alle fibrene og mascaraen var flydd av 😛 Anonymkode: 8e436...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå