AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Jeg tror jeg ble slettet av en venn. Snapscoren er der videre (snapscoren øker ikke) og profilbilde er der videre men ikke noen annet. Liste med gamle meldingene står videre der, bare nå kan jeg ikke sende meldingen, det stå grå pil der, det stå han må legge meg som venn først. Nå jeg slettet han selv, det stå videre score der hos han videre jeg har mulighet legge han igjen som venn hvis eg vil. Kan jeg være helt sikker på at han var slettet meg, selv om scoren er der videre. 🤔 Anonymkode: 74fd6...46d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg tror jeg ble slettet av en venn. Snapscoren er der videre (snapscoren øker ikke) og profilbilde er der videre men ikke noen annet. Liste med gamle meldingene står videre der, bare nå kan jeg ikke sende meldingen, det stå grå pil der, det stå han må legge meg som venn først. Nå jeg slettet han selv, det stå videre score der hos han videre jeg har mulighet legge han igjen som venn hvis eg vil. Kan jeg være helt sikker på at han var slettet meg, selv om scoren er der videre. 🤔 Anonymkode: 74fd6...46d Når pilen er grå, så er du ikke venn med den personen mer, så han har slettet deg. Anonymkode: 9526e...0bc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Å problemet er? Anonymkode: 4149e...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå