Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte så fælt på hvorfor, men hadde ikke penger til å kjøpe bladet.

Litt pinlig hvor nysgjerrig jeg er.

Noen som kan fortelle? :sjenert::rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahaa..

Jeg som så for meg noen skikkelig sørlandsintriger :ler:

Skrevet

Pga pelsbruken. Og hørte på radioen at idiotiske Kikki "moteekspert" forsvarer MM fordi det er OK å bruke pels for det er jo MOTE nå. :frustrert: Dustedama.

Lurer på om hun hadde syntes det samme om det ble mote å bruke Kikki-hud til sko eller noe...

Skrevet

Takk og pris at de fikk enda en ting å kritisere Mette Marit for. :roll:

Skrevet
Lurer på om hun hadde syntes det samme om det ble mote å bruke Kikki-hud til sko

:hoho:

Gjest skindeep
Skrevet

Skulle sendt alle de som bruker pels det siste medlemsbladet til Dyrebeskyttelsen som jeg fikk nå.. der står det litt av hvert om hva dyr gjennomgår bare fordi vi skal ha dem rundt halsen o.l

Skamme seg alle som bruker pels.

Skrevet

Skamme seg alle som spiser kjøtt av dyr som må transporteres til slakteriet.

Skrevet
Pga pelsbruken. Og hørte på radioen at idiotiske Kikki "moteekspert" forsvarer MM fordi det er OK å bruke pels for det er jo MOTE nå.  :frustrert:  Dustedama.

Så enig!! :frustrert:

Gjest Catwoman
Skrevet

Syns det er kjempe fint at Jorun står fram og sier sin mening om pels, men kanskje ikke nødvendig å gå direkte på MetteMarit. MetteMarit har fått nok kritikk syns jeg, selv om jeg også synes det er synd at hun bruker pels.

Skrevet

Skamme seg alle som spiser kjøtt av dyr som må transporteres til slakteriet.

Skamme seg alle som vil lage sko av Kikki Sørum. :riste:

Skrevet

Tror Jorun er PR-kåt jeg. Hva man ikke gjør for å få litt oppmerksomhet i media? :ler:

Og kjøtt er bra, spiser det hver dag. Pels er også ok, så lenge det brukes til å holde varmen, og ikke forfengelighet. Har man felt dyret selv med sine bare hender på gamlemåten er det flott!

Sko av Kiki Sørum er jeg derimot litt i tvil om. Man hatte utvilsomt blitt kvitt det dårligst kledde mennesket her i landet da.. Må vurdere mitt standpunkt ang. Kiki-sko litt tror jeg..

Skrevet
Syns det er kjempe fint at Jorun står fram og sier sin mening om pels, men kanskje ikke nødvendig å gå direkte på MetteMarit. MetteMarit har fått nok kritikk syns jeg, selv om jeg også synes det er synd at hun bruker pels.

men så er det nå det at MM er et "forbilde" for mange... og har påvirkningskraft.

PELS er UT! uansett. Er det OK å kverke 20 rever fordi at det er mote i Paris??

Skrevet
Lurte så fælt på hvorfor, men hadde ikke penger til å kjøpe bladet.

Litt pinlig hvor nysgjerrig jeg er.

Noen som kan fortelle? :sjenert:  :rodme:

:ler: Jeg var også dødsnysgjerrig! takk for at du tenkte på å spørre, Arwen! *nysgjerrigheten tilfredsstilt*

Skrevet
Tror Jorun er PR-kåt jeg. Hva man ikke gjør for å få litt oppmerksomhet i media? :ler:

Og kjøtt er bra, spiser det hver dag. Pels er også ok, så lenge det brukes til å holde varmen, og ikke forfengelighet. Har man felt dyret selv med sine bare hender på gamlemåten er det flott!

Sko av Kiki Sørum er jeg derimot litt i tvil om. Man hatte utvilsomt blitt kvitt det dårligst kledde mennesket her i landet da.. Må vurdere mitt standpunkt ang. Kiki-sko litt tror jeg..

Tro ikke alt du leser Superlammet:

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article473197.ece

Fatter ikke hvorfor enkelte lar seg intervjua av "SE & LYV", de skriver jo aldri det som blir fortallt!!

Og PELS ER IKKE OK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...