AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 På OUL fikk vi vite at baby var gutt. Var på ny UL nylig (32+), og jordmoren vi var hos var veldig usikker på om det kunne stemme. Fikk beskjed om å gå ut ifra at det er 50/50-sjanse for hva det blir. Vi fikk med et bilde fra OUL hvor legen vi var hos hadde tegnet en pil for å vise hvor tissen var og viste dette til et ultralyd-kyndig familiemedlem. Hun forsto ikke helt hvordan legen klarte å finne en tiss akkurat der - det stemte liksom ikke med anatomien. 🙈 Er det noen her som har opplevd dette? Hva endte dere opp med? Før noen misforstår - vi bryr oss ikke om det er en gutt eller jente, men synes det hele er litt snålt og komisk. Anonymkode: 2a2bd...054 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Vel for å si det slik, jeg så med en gang at det var gutt da ultralyd skjermen ble skrudd på med min😅 Med andre ord helt tydelig garantert gutt. Så mulig du har en jente om det var så uklart. Anonymkode: 04442...c4c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel for å si det slik, jeg så med en gang at det var gutt da ultralyd skjermen ble skrudd på med min😅 Med andre ord helt tydelig garantert gutt. Så mulig du har en jente om det var så uklart. Anonymkode: 04442...c4c Hadde det enda vært så enkelt. På min eldste var det utydelig helt frem til en ultralyd i uke 38. Da hadde testiklene kommet ned i pungen og DA var det ingen tvil. Hos noen gutter skjer ikke dette før etter fødsel. Anonymkode: fcd22...e65
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde det enda vært så enkelt. På min eldste var det utydelig helt frem til en ultralyd i uke 38. Da hadde testiklene kommet ned i pungen og DA var det ingen tvil. Hos noen gutter skjer ikke dette før etter fødsel. Anonymkode: fcd22...e65 Aha okey😊 Anonymkode: 04442...c4c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Skjønner at det er litt frustrende å ikke vite sikkert 😄 Man blir jo så nysgjerrig! Jeg har både gutt og jente, og det var visstnok ingen tvil hva kjønnet var ved ultralyd noen av gangene 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8399e...5fe
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Hos meg var de usikre på TUL (fikk feil kjønn) og på OUL (fikk riktig kjønn). Først på vekstkontrollen i uke 32 var det tydelig. Anonymkode: 3cdf4...ffe
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønner at det er litt frustrende å ikke vite sikkert 😄 Man blir jo så nysgjerrig! Jeg har både gutt og jente, og det var visstnok ingen tvil hva kjønnet var ved ultralyd noen av gangene 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8399e...5fe Det har visst blitt årets julemysterium! Synes ikke det gjør noe særlig. Jeg ville egentlig ikke vite kjønn på forhånd, men gikk med på det siden pappaen hadde så lyst og uansett hadde kommet til å fortelle meg det ved et uhell om bare han fikk vite. Han er ikke så flink til å holde på spennende hemmeligheter. 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hos meg var de usikre på TUL (fikk feil kjønn) og på OUL (fikk riktig kjønn). Først på vekstkontrollen i uke 32 var det tydelig. Anonymkode: 3cdf4...ffe Jordmoren vi var hos i uke 32 fortalte at det var nå de oppdaget jentene som egentlig var gutter og at det var sjeldent de opplevde det motsatte, og derfor torde hun ikke si helt sikkert at legen på OUL må ha sett feil. Blir spennende å se hvem som kommer ut til slutt, hihi. Anonymkode: 2a2bd...054
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jordmoren vi var hos i uke 32 fortalte at det var nå de oppdaget jentene som egentlig var gutter og at det var sjeldent de opplevde det motsatte, og derfor torde hun ikke si helt sikkert at legen på OUL må ha sett feil. Blir spennende å se hvem som kommer ut til slutt, hihi. Anonymkode: 2a2bd...054 Litt usikker på hva du egentlig mener, for jeg tolket dette som det motsatte av det du har fått opplyst om kjønn på ditt barn? Min var gutt. De så klart og tydelig at de var gutt i uke 32. De hellet mest mot gutt på OUL også, men var da mer usikre. På TUL trodde de det var jente. Anonymkode: 3cdf4...ffe
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 Ikke opplevd selv, men blir litt stresset av å tenke på det siden vi har så mye rosa! 😅 Har hatt en del netter jeg har drømt om dette ila svangerskapet. Men hvis OUL sa "Her er det ei jente, der er klitoris, der er kjønnsleppene" så er det vel ganske sikkert, det er vel mer usikkert hvis den gjemmer det litt bort? Anonymkode: 9e92f...ae4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 På våre stakk penisen rett opp så var ikke noe problem å se hva kjønn det var akkurat.😂 Anonymkode: 048e5...a5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå