Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 Ser det er mange som svarer trådstartere med at de hadde spydd, Ting er sykt, ekkelt, folk er drittsekker, de hadde kastet ham på dør osv Spør du meg så er det mye eklere med spy enn med noen som helst form for sex!! Til alle dere som spyr av alt mulig her inne: er det virkelig nødvendig å utrykke seg på denne måten? Synes dette er et bra forum, men dere ødelegger mye med den type fordømmende holdninger. Greit nok at man ikke liker det ene eller andre, men måten dere snakker på vitner om utrolig lite respekt og ydmykhet. Seksualiteten er en gave og skal være til glede, hvordan man bruker den er jo opptil hver enkelt. Ingen trenger å få slengt dritt etter seg selv om noen ikke liker det samme som dem. man vet jo uansett at man alle er forsjellige. Det eneste gode med det er at det minner meg på hvor glad jeg ikke har mennesker som dere til venner. Da ville det blitt umulig å betro noe utenom "normalen" som dere tydeligvis har enerett på! Hva mener dere andre?
Gjest Gitte Skrevet 11. oktober 2005 #2 Skrevet 11. oktober 2005 Hva jeg mener? At det innlegget var veldig fordømmende og generaliserende.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 Hva jeg mener? At det innlegget var veldig fordømmende og generaliserende. ← Så dette var generalserende??? Hva med å fortelle folk at de hadde spydd ved tanken på å svelge sæd, at de som liker analsex er ekle, eller at menn som liker å ta imot i analen må være homser! Det er fordømmende!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 Det var meg som startet denne tråden Skjønner ikke helt hva du mener med at jeg generaliserer og fordømmer her?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 Hva jeg mener? At det innlegget var veldig fordømmende og generaliserende. ← Har du tittet på noen av innleggene her? Bl.a. så er jo folk svært glade i å fordømme dem som praktiserer analt samleie. Er ellers enig med trådstarter. Greit nok at alt ikke passer for alle, men hva med å holde kjeft om man ikke har noe vettugt å si? Det er uansett ingen som tror du er noe klok når du svarer "åååå guuudd, æææææææsj noe så ekkelt...." også selvfølgelig de hersens rullemedøynene eller spysmileyene.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 Så dette var generalserende??? Hva med å fortelle folk at de hadde spydd ved tanken på å svelge sæd, at de som liker analsex er ekle, eller at menn som liker å ta imot i analen må være homser! Det er fordømmende! ← Helt enig.
Gjest Bellatrix Skrevet 11. oktober 2005 #7 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er enig med trådstarter. Man kan synes ting er rart, ja til og med ekkelt. Men man trenger ikke uttrykke seg respektløst selv om folk er anderledes.
Maja23 Skrevet 11. oktober 2005 #8 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er enig med trådstarter. Man kan synes ting er rart, ja til og med ekkelt. Men man trenger ikke uttrykke seg respektløst selv om folk er anderledes. ← skriver under på den jeg.
Gjest Gitte Skrevet 11. oktober 2005 #9 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ser det er mange som svarer trådstartere med at de hadde spydd, Ting er sykt, ekkelt, folk er drittsekker, de hadde kastet ham på dør osv Spør du meg så er det mye eklere med spy enn med noen som helst form for sex!! Til alle dere som spyr av alt mulig her inne: er det virkelig nødvendig å utrykke seg på denne måten? Synes dette er et bra forum, men dere ødelegger mye med den type fordømmende holdninger. Greit nok at man ikke liker det ene eller andre, men måten dere snakker på vitner om utrolig lite respekt og ydmykhet. Seksualiteten er en gave og skal være til glede, hvordan man bruker den er jo opptil hver enkelt. Ingen trenger å få slengt dritt etter seg selv om noen ikke liker det samme som dem. man vet jo uansett at man alle er forsjellige. Det eneste gode med det er at det minner meg på hvor glad jeg ikke har mennesker som dere til venner. Da ville det blitt umulig å betro noe utenom "normalen" som dere tydeligvis har enerett på! Hva mener dere andre? ← Du snakker om "dere" hele tiden, det gjelder absolutt ikke alle her. Jeg er enig med deg i at mange er fordømmende, spesielt når det gjelder ting de selv ikke liker eller forstår. Men jeg syns innlegget retter seg mot alle som svarer her, og det, er generaliserende. Det vil bli som å si at alle innvandrere er kriminelle.. Mulig jeg har lest for dårlig ord for ord, og at du mener det gjelder de som bare svarer kvalm. Men det første jeg tenkte når jeg leste innlegget var at du generaliserte. Edit: Ser nå at du har skrevet "til dere som svarer med spy..." Endret 11. oktober 2005 av Gitte
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #10 Skrevet 11. oktober 2005 Du snakker om "dere" hele tiden, det gjelder absolutt ikke alle her. Jeg er enig med deg i at mange er fordømmende, spesielt når det gjelder ting de selv ikke liker eller forstår. Men jeg syns innlegget retter seg mot alle som svarer her, og det, er generaliserende. Det vil bli som å si at alle innvandrere er kriminelle.. Mulig jeg har lest for dårlig ord for ord, og at du mener det gjelder de som bare svarer kvalm. Men det første jeg tenkte når jeg leste innlegget var at du generaliserte. Edit: Ser nå at du har skrevet "til dere som svarer med spy..." ← Er vel litt mye "dere" i innlegget ja, så jeg skjønner at det kan misforstås. Meningen er absolutt ikke å være verken fordømmende eller å generalisere, heller tvert i mot. Og det er absolutt rettet mot dem som kommer med nedsettende innlegg til andre. Jeg skrev innlegget fordi jeg har lest mange av innleggene i de forskjellige emnene, og synes at KG er et veldig bra forum. Men som sagt så ødelegger det mye med denne drittslengingen fra enkelte. Men når alt kommer til alt er det vel heller dem selv det går ut over såklart. Likevel tenker jeg det må være kipt for folk som kanskje er usikker på både seg selv og sine fantasier å bli fortalt at " jeg spyr av folk som deg" osv. Kjedelig er det, uansett om man er anonym eller ikke!
Gjest Gitte Skrevet 11. oktober 2005 #11 Skrevet 11. oktober 2005 Men hvis jeg skal svare på det du egentlig spør om dag, så jo, jeg er enig med deg. Det er flere tråder på gang rundt om om at folk svarer usaklig, osv.. Og det tror jeg gjelder spesielt i seksualitetsforumet. Jeg svarer mange ganger på tråder hvor jeg egentlig ikke har et råd å gi, men mer for å gi mitt synspunkt på ting.. Og det er det mange er flinke til, gi sine synspunkter, selv om det kanskje ikke engang det det blir spurt etter. Og som vi alle vet, ting vi ikke forstår eller vet noe om, er det lett å uttale seg negativt om.. Som f eks analsex, tissing, SM her på seksualitet. Men det er nok sånt man må regne med i et offentlig forum, hvor folk kan være så anonyme de vil
Gjest Bellatrix Skrevet 11. oktober 2005 #12 Skrevet 11. oktober 2005 At du synes det er positivt betyr ikke nødvendigvis at folk setter pris på det.
Gjest Catwoman Skrevet 12. oktober 2005 #13 Skrevet 12. oktober 2005 Må si meg enig med trådstarter. Tror det er endel som skriver inn om spesielle sexfantasier her, netotpp fordi de er redd for å snakke med noen om det i rl. Redd for reakjsoner de kan få. Da er det litt lettere på et diskusjonsforum hvor man kan være anonym, (så godt som ihvertfall) men ikke så veldig hyggelig når man får en spysmiley til svar.
Derrier Skrevet 12. oktober 2005 #14 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg er delvis enig med trådstarter, men samtidig synes jeg ikke at disse amøbene er noe å ta seg nær av. Måtte jaggu le da jeg her tidligere ble irettesatt for ikke å spørre om jeg kunne sprute over dama. Oooh, så perverst. De får bare holde seg til misjonær med lyset av.
Nick Etmitt Skrevet 12. oktober 2005 #15 Skrevet 12. oktober 2005 Vi har wetsex og bæsjesex (har det noe navn?), men har vi spysex?
zenus Skrevet 12. oktober 2005 #16 Skrevet 12. oktober 2005 jeg er helt enig med at det er mange som betror seg til "oss" her inne. og det er veldig positivt! hadde selv blitt veldig fornermet og følt meg veldig ussel dersom noen hadde trakkasert meg for min væremåte dersom de ikke likte hva jeg drev med i senga setter pris på at det finnes mange vennlige folk her inne
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #18 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg er delvis enig med trådstarter, men samtidig synes jeg ikke at disse amøbene er noe å ta seg nær av. Måtte jaggu le da jeg her tidligere ble irettesatt for ikke å spørre om jeg kunne sprute over dama. Oooh, så perverst. De får bare holde seg til misjonær med lyset av.← Ja, for det er ikke riktig å svare med spysmileys, men det er helt greit å si at de som ikke liker det samme som deg har kun misjonær eller kjedelig sexliv. Det ene er like generaliserende som det andre og ingen av delene viser respekt for hverandres syn på sex og samliv.
Derrier Skrevet 16. oktober 2005 #20 Skrevet 16. oktober 2005 Ja, for det er ikke riktig å svare med spysmileys, men det er helt greit å si at de som ikke liker det samme som deg har kun misjonær eller kjedelig sexliv. Det ene er like generaliserende som det andre og ingen av delene viser respekt for hverandres syn på sex og samliv. ← For det første er det vel egentlig bare snakk om å svare med samme mynt. Men når det er sagt, så må du vel være enig i at det er en forskjell på å si at noe er "kjedelig" og at noe er "ekkelt og perverst"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå