Gå til innhold

Hvor lenge må man vente med helt lyse jeans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri hørt om denne regelen 😂  (Og har faktisk på meg en lys ola-bukse flere ganger ukentlig uten at noen ser rart på meg 😉)

Anonymkode: a342e...d9d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan du gå med hele året, når du vil. Jeg går med hvite bukser om vinteren også. :tommelopp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke enig i at de lyseste jeansene funker året rundt. Hvor gamle er dere som sier det? Er dere enten veldig unge, eller lite opptatte av estetikk? 

Ts

Anonymkode: ed3f2...5d9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er faktisk ikke enig i at de lyseste jeansene funker året rundt. Hvor gamle er dere som sier det? Er dere enten veldig unge, eller lite opptatte av estetikk? 

Ts

Hvis du har så sterke meninger om når det er greit å bruke lyse jeans, så klarer du sikkert å finne ut av det selv. 

Jeg for min del bruker lyse jeans i all hovedsak sammen med skinnjakka mi, så om det er temperatur til å gå med skinnjakke, så går jeg også potensielt med lyse jeans.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (9 minutter siden):

Hva mener du? Lyse jeans kan brukes hele året.

Jo, men en sommerbluse kan også brukes hele året, uten at det trenger å være fint for det. 

Ts

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Morsomt med litt hersketeknikk.

Anonymkode: e8382...65f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen regel om lyse bukser på sommeren og mørke om vinteren, men vet det var mange som tenkte sånn før i tiden. Mulig det fortsatt henger igjen på «bygda»?

Anonymkode: df2b1...228

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg TS, syns ikke det er så pent med lyse jeans til boblejakke og vintersko. Blir litt på samme måte som det ikke er pent med strømpebukse til sommerkjoler, det matcher bare ikke helt. Jeg bruker lite jeans selv, men tenker det er "greit" når det er varmere i været vintergarderoben er ryddet bort. 

Anonymkode: b0096...e2f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker både lyse og hvite jeans året rundt. Tilbehøret er mye viktigere enn måneden vi er i. Har noen gode og tykke steikkegensere som er finest til lyse bukser, så da bruker jeg de uten betenkeligheter.

Anonymkode: 5d31f...a34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Ok, nå mater jeg trollet, men likevel: Du skjønner vel at det ikke er noen vits i å stille seriøse stilspørsmål her? Dette er ikke et slikt forum.

Jeg er innom her noen ganger for å dele noen velmente tips, men det kunne ikke falt meg inn å be om tips av andre her. 

Anonymkode: 3108f...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts

Jeg trodde jeg var alene! Skulle bestille nye jeans i dag og følte det absolutt ikke passet å kjøpe lyse jeans på vinteren 😂 Jeg er 25 om det spiller noen rolle

Anonymkode: f8d22...23f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Enig med deg TS, syns ikke det er så pent med lyse jeans til boblejakke og vintersko. Blir litt på samme måte som det ikke er pent med strømpebukse til sommerkjoler, det matcher bare ikke helt. Jeg bruker lite jeans selv, men tenker det er "greit" når det er varmere i været vintergarderoben er ryddet bort. 

Anonymkode: b0096...e2f

Men nå finnes det annet yttertøy enn boblejakke og typiske vintersko.

Jeg bruket lyse eller hvite jeans til lys ullkåpe (grå, beige eller dus rosa), tykt skjerf og skoletter av noe slag.

Høst og vintet betyr ikke at en må gå mørkt kledd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at lyse jeans passer best på våren og sommeren.. Har faktisk lurt på det samme selv -når skal man pakke de bort -og fram. Tenker nå at det er greit når man begynner å få vårfeelingen, det blir lysere, varmere og fuglene kvitrer 😊 Er 38.

Anonymkode: 87595...f82

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe du har plukket opp fra USA, dont wear white before labour day. Vi har ikke slike "regler" i Norge.

Anonymkode: 4efd0...a3d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...