AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Spennende julekalender men den går enten på ei tullete tid eller kolliderer med andre kanalers sine julekalendere. Om helgenen går det om morgenen i 08:30 tiden i ukedagene går den rundt 09:30. Skulle vært motsatt. Om kveldene går den når alle andre kanaler sender sine julekalendere. Finnes den på dvd? Anonymkode: 3e363...2bc
Hønselouisa Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Den ligger på både Nrk nett-tv og Nrk Super, så du kan jo se den akkurat når du vil. 34
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Øhm, altså - er det altså noen som faktisk ennå kun ser program når de sendes? Nett-tv? NRK har vært ypperlige på det i flere år nå Julekalenderen ligger både i den vanlige nrk nett-tv app’en, og i nrk super sin egen. Se når du vil Episodene legges ut kl. 06 om morgenen. Anonymkode: 63b02...f06 19
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Øhh, julekalenderen er splitter ny og går på tv nå. Jeg tror neppe de allerede har rukket å få den på DVD nei 🤨 Bor du i 2004 fremdeles eller? DVD? Kom deg på NRK nett tv og se der gratis der???? Hallo... Anonymkode: 0516b...d73 19
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Den kommer ikke på dvd før alle episodene er vidt på tv. Dvs etter 24.des. Har du prøvd nrk nett tv? Anonymkode: 062a6...c5e 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Øhh, julekalenderen er splitter ny og går på tv nå. Jeg tror neppe de allerede har rukket å få den på DVD nei 🤨 Bor du i 2004 fremdeles eller? DVD? Kom deg på NRK nett tv og se der gratis der???? Hallo... Anonymkode: 0516b...d73 Nei! Jeg bor ikke ennå i 2004. Jeg er fattig, så jeg har ikke råd til annet enn vanlige tv kanaler. Anonymkode: 3e363...2bc 3
Polyester Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Produseres det fortsatt vanlig DVD? Hvor gammel er du TS? 2
Polyester Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei! Jeg bor ikke ennå i 2004. Jeg er fattig, så jeg har ikke råd til annet enn vanlige tv kanaler. Anonymkode: 3e363...2bc NRK Nett-TV er gratis for alle med tilgang til internett så at du er "fattig" er ingen unnskyldning 24
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei! Jeg bor ikke ennå i 2004. Jeg er fattig, så jeg har ikke råd til annet enn vanlige tv kanaler. Anonymkode: 3e363...2bc NRK nett-tv er jo helt gratis. Du har jo tydeligvis internett, siden du er på Kvinneguiden...? Anonymkode: 92409...8cc 20
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei! Jeg bor ikke ennå i 2004. Jeg er fattig, så jeg har ikke råd til annet enn vanlige tv kanaler. Anonymkode: 3e363...2bc Nrk netttv er gratis. Regner med du har tilgang på internett siden du skriver her 😊. Anonymkode: 5d0d8...3af 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 45 minutter siden, AnonymBruker said: Nei! Jeg bor ikke ennå i 2004. Jeg er fattig, så jeg har ikke råd til annet enn vanlige tv kanaler. Anonymkode: 3e363...2bc NRK er statsfinansiert og gratis Alle kan se NRK nett-TV uten å betale, bare man har tilgang på nett. De fleste TVer og/eller tv-bokser i dag kan kobles til internett slik at man kan se NRK nett TV rett på TVen. Ellers kan man se på mobil, iPad/nettbrett eller pc som har tilgang på nett. https://tv.nrk.no/ Eller last ned NRK TV app. Anonymkode: a5976...515 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei! Jeg bor ikke ennå i 2004. Jeg er fattig, så jeg har ikke råd til annet enn vanlige tv kanaler. Anonymkode: 3e363...2bc Fattig selv, har ikke tv engang. Så ser kun Netflix og nrk nett-tv. Du kan enten se via en vanlig nettleser eller laste ned app’en på ‘datadings’ om tv’n din ikke har støtte for å se nrk nett-tv. Det er litt pussig å ikke ha fått med seg at nrk nett-tv er gratis for alle på norsk Internett. Har bl.a vært diskutert hvordan det skal finansieres siden stadig flere dropper å ha vanlig tv, og derfor ikke må betale lisensavgift. Men da kan du glede deg over å ha tilgang til nrk sine arkiver og mye godt tv-innhold framover da i tillegg til årets julekalender kan du f.eks velge å mimre med noen av de eldre som har vært sendt før, ligger der alt sammen - gratis. Fra snøfall til Skomakergata. Anonymkode: 63b02...f06 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Nei! Jeg bor ikke ennå i 2004. Jeg er fattig, så jeg har ikke råd til annet enn vanlige tv kanaler. Anonymkode: 3e363...2bc Men du har internett? Koster ikke noe ekstra å bruke NRK nett TV Anonymkode: c1378...f48 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Fattig selv, har ikke tv engang. Så ser kun Netflix og nrk nett-tv. Du kan enten se via en vanlig nettleser eller laste ned app’en på ‘datadings’ om tv’n din ikke har støtte for å se nrk nett-tv. Det er litt pussig å ikke ha fått med seg at nrk nett-tv er gratis for alle på norsk Internett. Har bl.a vært diskutert hvordan det skal finansieres siden stadig flere dropper å ha vanlig tv, og derfor ikke må betale lisensavgift. Men da kan du glede deg over å ha tilgang til nrk sine arkiver og mye godt tv-innhold framover da i tillegg til årets julekalender kan du f.eks velge å mimre med noen av de eldre som har vært sendt før, ligger der alt sammen - gratis. Fra snøfall til Skomakergata. Anonymkode: 63b02...f06 Hvis man har dårlig økonomi - hvorfor betale for noe så totalt unødvendig som Netflix når nettet flyter over av gratis streamingtjenester ...? Anonymkode: 3bc7b...316 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det er litt pussig å ikke ha fått med seg at nrk nett-tv er gratis for alle på norsk Internett. Har bl.a vært diskutert hvordan det skal finansieres siden stadig flere dropper å ha vanlig tv, og derfor ikke må betale lisensavgift. Anonymkode: 63b02...f06 https://www.nrk.no/informasjon/ny-finansiering-av-nrk-_-sporsmal-og-svar-1.14681657 En gladnyhet til deg. Problemet ble løst i 2019. Anonymkode: 39224...ad1 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #16 Skrevet 5. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man har dårlig økonomi - hvorfor betale for noe så totalt unødvendig som Netflix når nettet flyter over av gratis streamingtjenester ...? Anonymkode: 3bc7b...316 Kanskje personen ønsker å være lovlydig selv om h*n er fattig Netflix er ikke veldig dyrt, man kan feks droppe 1 vinflaske eller 2 cafe-kaffer i måneden vips har man Netflix istedet. Anonymkode: 89aab...3db 10
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #17 Skrevet 5. desember 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje personen ønsker å være lovlydig selv om h*n er fattig Netflix er ikke veldig dyrt, man kan feks droppe 1 vinflaske eller 2 cafe-kaffer i måneden vips har man Netflix istedet. Anonymkode: 89aab...3db Tror neppe at fattige mennesker prioriterer en kopp kaffe som koster en formue i forhold til koppen på kjøkkenet, så sammenligningen er kanskje ikke helt i vater. Det blir like meningsløst som når en milliardær forteller en boligkjøper som snakker om høye boligpriser at "pytt, pytt, boligen din koster jo bare småpenger - jeg brukte mer på ferien i forrige uke". Men angående det å være "lovlydig" - er ikke det en viss ironi i at en fattig person skal overføre penger til en tjeneste som ikke akkurat kan sies å ha mangel på dem, samtidig som ingen har vondt av at man ikke betaler disse pengene; hvilken logikk ville det ha vært for Robin Hood å betale bompenger i skogen? For all del - en person med dårlig økonomi kan gjerne betale kr.200 for en DVD, men hvorfor gjøre dette når man kan låne nøyaktig samme plate gratis på biblioteket, og helt lovlig lagre en personlig kopi av den på harddisken ...? Anonymkode: 3bc7b...316 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #18 Skrevet 5. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis man har dårlig økonomi - hvorfor betale for noe så totalt unødvendig som Netflix når nettet flyter over av gratis streamingtjenester ...? Anonymkode: 3bc7b...316 Nå koster Netflix fra 99,- i mnd det er ikke akkurat mye penger selv om man ikke har god økonomi Anonymkode: c1378...f48
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #19 Skrevet 5. desember 2021 58 minutter siden, AnonymBruker said: For all del - en person med dårlig økonomi kan gjerne betale kr.200 for en DVD, men hvorfor gjøre dette når man kan låne nøyaktig samme plate gratis på biblioteket, og helt lovlig lagre en personlig kopi av den på harddisken Nei det kan du faktisk ikke Anonymkode: c1378...f48 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #20 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei! Jeg bor ikke ennå i 2004. Jeg er fattig, så jeg har ikke råd til annet enn vanlige tv kanaler. Anonymkode: 3e363...2bc Men har du mobil eller pc? Du kan jo se den der også. Ikke kommet på DVD enda nei, men kommer vel etterhvert Anonymkode: 01579...171 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå