Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har en ting som bekymrer meg nå.

jeg har ofte syntes at samboer har vært mye frekk mot mine meninger og hvordan jeg er som person, hvis vi går ute kunne jeg ofte få en kommentar slengt fordi det jeg gjorde var flaut.. eller hvis jeg sa meningene mine til andre, fikk jeg ofte høre av samboer etterpå hvor dumt det var osv. 

har også hørt hvor teite foreldre jeg har, at dem ikke er til å stole på er gale, dumme, og alt dem sier er tull,, 

nå etter mange år, har jeg vendt meg til dette? 
men, har merket at jeg har fått denne tonen mot andre jeg er glad i. Jeg blir som samboer mot andre… hva er galt med meg? Jeg er frekk mot foreldrene mine(uten at jeg selv tenker over det eller vil), sitter med så mye dårlig samvittighet etter jeg har vært med dem.. for jeg blir som min samboer…kun da han er til stede vel og merke. Er jeg helt alene med foreldrene mine er jeg ganske vanlig..

og jeg skjønner ikke hva slm feiler meg 😭

Anonymkode: 83f86...b68

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det feiler deg ikke noen verdens ting, men samboeren din sine negative holdninger smittet over på deg. 

Kanskje du skulle prøve å stå litt mer opp for deg selv og meningene dine? 

Skrevet
Elder Millennial skrev (18 minutter siden):

Det feiler deg ikke noen verdens ting, men samboeren din sine negative holdninger smittet over på deg. 

Kanskje du skulle prøve å stå litt mer opp for deg selv og meningene dine? 

Jeg har mine egne meninger, og pleier å stå hardt mot samboer. Men som sagt, da andre er tilstede, er det samboers meninger som kommer selvom jeg er uenig. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har mine egne meninger, og pleier å stå hardt mot samboer. Men som sagt, da andre er tilstede, er det samboers meninger som kommer selvom jeg er uenig. 

Da må du bare prøve å ta deg i det, det er lov til å forandre mening etterhvert i en samtale om du merker du har sakt noe du egentlig ikke mente. 

Du kan jo øve deg på det🤷‍♀️ 

Du, det jeg sa i sted, jeg har tenkt litt mer på det og….. så tar du det der ifra. 

Skrevet

Han får ikke frem det beste i deg, tvert imot. Er det slik du vil være? Ta en samtale med ham om det.

Anonymkode: f267a...237

• Liker 1
Skrevet

Får man bare høre negativt hele tiden er det vanskelig å ikke bli slik selv. Jeg har familie der ting alltid blir snakket negativt, det er kjempe slitsomt.

Anonymkode: 411ef...c23

• Liker 1
Skrevet

Tenk før du snakker. Jeg vet det er lett å bli påvirket av stemningen og han som sitter der og følger med på deg. Men DU er ansvarlig for hva som kommer ut av munnen din, ikke han. Du har valgt å være sammen med en drittsekk. Og så velger du selv å være en drittsekk.

Ta bedre valg! Nå! Du har bare ett liv ❤️

Anonymkode: 4bdc1...ec9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...