AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Under required qualifications står det en bakgrunn (kjemi) som jeg ikke har. Jeg har en annen utdanning (bioteknologi), men har jobbet med noe tilsvarende og mener derfor at jeg kan være kvalifisert likevel. Kan jeg søke på stillingen, eller vil jeg ikke ha en sjanse uansett da jeg ikke har kjemi-utdanning? Ville dere eventuelt ha spurt kontaktpersonen, eller er dette bare å glemme? Anonymkode: ab1e6...c4e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Søk likevel. Skriv i søknaden om arbeidserfaringen du mener gjør deg kvalifisert. Får du ikke jobben, så får du ikke jobben. Da har du ikke tapt noen ting. Kanskje får de maaange med påkrevd utdanning, kanskje får de ingen. Da er du det beste de har. Med andre ord: du har ingen ting å tape. Anonymkode: 02881...131 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Den som intet våger intet vinner Anonymkode: bec59...78a 1
Summeer Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Hvis du forteller hvorfor din bakgrunn er relevant, og viser til eksempler på hvordan din erfaring kan være god for firmaet så vil du jo være en relevant søker. Med mindre man har feks sertifiseringskrav etc du ikke oppfyller 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Jeg er redd de tenker at jeg ikke har lest/skjønt stillingsannonsen. Og kanskje at det er en grunn til at de ønsker spesifikt en kjemiker. Men jeg skal prøve å skrive en god søknad hvor jeg skriver om min erfaring med prosessen, og så får vi se om det holder Anonymkode: ab1e6...c4e
Mariell1995 Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er redd de tenker at jeg ikke har lest/skjønt stillingsannonsen. Og kanskje at det er en grunn til at de ønsker spesifikt en kjemiker. Men jeg skal prøve å skrive en god søknad hvor jeg skriver om min erfaring med prosessen, og så får vi se om det holder Anonymkode: ab1e6...c4e Neida, du begrunner jo hvorfor du er en god kandidat, selv om du ikke har akkurat den utdannelsen. Det viser jo bare at du har interesse for jobben og er engasjert - at du virkelig vil ha jobben, tenker jeg Det er ikke alltid at man må ha akkurat den utdannelsen det står 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå