AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Du bor en plass med ungene du ikke trives, har kjæreste som bor i samme område. kjæresten vil flytte nærmere barnet på sikt og du vil flytte en plass som er 20m kjøretid til der barnet hans bor. Men han nekter å flytte til den plassen eller reise opp til deg på besøk. Selvom kjæresten din per dags dato bruker 20 min for å kjøre til ungen sin ( stor by ) jeg vil jo bo der jeg føler meg hjemme og der jeg har familie i nærheten, jeg vil også ha skole og butikk i gåavstand når den tid kommer. Og jeg skjønner ikke hva problemer er når han idag bruker 20 min til barnet, og vist han skulle vært på besøk så hadde han brukt samme tid. Men han nekter. Jeg har jo ikke sagt at han må bo der men å komme på besøk, men det nekter han. jeg har tenkt mye på boplass og vil ikke flytte enda en bomtur. Er det feil av meg vist jeg bestemmer meg for å flytte for ungene sin skyld og min egen? Han tenker jo selv på ungen først, men hvorfor skal jeg følge han og ikke han meg? Jeg tviler også på at vi noen gang kommer til å flytte sammen, så derfor tenker jeg at jeg må tenke på meg og ungene. Anonymkode: cfb59...d54
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Tenk på deg selv og dine barn. Kjæresten din vil gjøre det samme. Du finner alltids en ny kjæreste. Anonymkode: c4525...331 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Hva med en plass midt i mellom? Han sa forresten at han ønsket å flytte nærmere ungen. Det blir jo ikke nærmere hvis han flytter like langt fra som nå. Du flytter der du vil flytte hvis dere uansett ikke kommer til å bo sammen. Han får flytte der han vil flytte. Så får dere se hva fremtiden bringer. Anonymkode: 74c34...b79
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med en plass midt i mellom? Han sa forresten at han ønsket å flytte nærmere ungen. Det blir jo ikke nærmere hvis han flytter like langt fra som nå. Du flytter der du vil flytte hvis dere uansett ikke kommer til å bo sammen. Han får flytte der han vil flytte. Så får dere se hva fremtiden bringer. Anonymkode: 74c34...b79 Kjøretiden er ikke noe problem. Helst vil han bo der han bor nå siden han føles seg mest hjemme der ( 20 min unna ungen ) en plass midt imellom blir jo der ungen hans bor, men jeg klarer ikke å bo enda en plass jeg ikke føler meg hjemme 😕 Anonymkode: cfb59...d54
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Jeg hadde flyttet til et sted hvor både barnet ditt og du har det bra. Du er ansvarlig for din familie. Hva kjæresten velger får bli hans problem. Helt ærlig så synes jeg 20 min. reise er ingenting. Anonymkode: 845d6...e10
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjøretiden er ikke noe problem. Helst vil han bo der han bor nå siden han føles seg mest hjemme der ( 20 min unna ungen ) en plass midt imellom blir jo der ungen hans bor, men jeg klarer ikke å bo enda en plass jeg ikke føler meg hjemme 😕 Anonymkode: cfb59...d54 Og der har du svaret. Da flytter du der du føler deg hjemme og lever ditt liv med din familie. Så får du og kjæresten finne utav ting sammen etterhvert. Anonymkode: 74c34...b79
Chantielle Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg