AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Er somregel fornøyd når jeg kjøper ting på finn. Men min verste handel var når jeg skulle kjøpe en jumpsuit brukt. Hun hadde bilde meg jumpsuiten på. Jeg synes den så flott ut, spesielt med det matchende beltet/bandet som gjorde midjen smal. Jeg betalte raskt og fikk den tilsendt i posten. For det første var det ikke noe belte med, ene beltehempen var røket (stod ikke noe om i annonsen) og var også en eim av svettlukt under armene på den. På toppen av det hele svarte aldri selgeren meg når jeg sendte mld om at jeg ikke var fornøyd. Deres verste kjøp på finn? Anonymkode: 0568c...5b4 2
skruf Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 En strikkagenser som så skikkelig fin ut og bra strikket, den ble solgt under prisen for hva garnet ville ha kostet. Dukket opp i posten og vedkommende hadde vært skikkelig slaskete i fellingene (raglanfelling for de som snakker strikkespråket) Heldigvis så hadde hun sendt med garn som var til overs, så jeg fikk gått over og reparert etter beste evne. Angrer på at jeg ikke heller bare strikket den selv Og en bluse som så skikkelig fin ut, men den hadde flere hull og luktet surt. Sendte melding til selger men fikk aldri svar. Så den fikk svigerinnen min som tar i mot tøystoff til å veve med. En ting jeg har lært med når jeg kjøper jeans på Finn eller Tise er å spørre etter tommestørrelsen hvis det ikke er oppgitt i tekst eller bilde. Mange skriver at buksa f.eks er str S, men så er den i realiteten xs eller m. Og et skikkelig bomkjøp på en lokal kjøpe/selge-side på Facebook; skulle ha en godstol til lesekroken min på soverommet og kom over en fin og ikke altfor dyr en. Da vi hentet den så sto stolen i en garasje, det var vinter og kaldt. Stolen så grei ut, men da vi tok den inn i varmen og stolen etterhvert ble varm så var den skikkelig innrøyka, sånn skikkelig sur sur tobakklukt. Prøvde det meste for å få bort lukta, men endte med å kaste stolen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 En pose med klær. De var hullete og utvasket. Så desverre ikke det når jeg hentet klærene. De øverste var ok. Endte med å gi hele posen videre. Tapte 200kr da. Anonymkode: 5ef56...a84
Milky Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Skulle kjøpe en ubrukt leppestift fra et dyrt merke. Når jeg fikk det i posten var det en knock off billigversjon fra kina med masse klumper i selger hadde blokkert meg før jeg rakk å si noe så det var den saken
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Jeg kjøpte teak brikker som så ut til å være 25x30 cm, men viste seg å være 5x7 cm. Annonsert som spisebrikker, men er for små til coasters 🤷🏻♂️😔 Anonymkode: 29939...4c4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Puslespill som manglet tolv brikker. Kostet bare 80 kr, men grenseløst irriterende. Anonymkode: 7607e...70c 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Båt! Kjøpte en seilbåt som virket å være i fin stand da avtalen ble inngått. Rett etter overtakelse røk et motorfeste og det viste seg at propellen var skikkelig korrodert. Det ble noen ekstrautgifter der gitt. (Senere skulle jeg få bygget om riggen. Det ble gjort en feil under, men før firmaet som hadde oppdraget fikk utbedret så opphørte driften.) Anonymkode: 3b5e0...46d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Puslespill som manglet tolv brikker. Kostet bare 80 kr, men grenseløst irriterende. Anonymkode: 7607e...70c Dette. Kjøpte puslespill på 5000 brikker, en manglet. Anonymkode: b0add...edc 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er somregel fornøyd når jeg kjøper ting på finn. Men min verste handel var når jeg skulle kjøpe en jumpsuit brukt. Hun hadde bilde meg jumpsuiten på. Jeg synes den så flott ut, spesielt med det matchende beltet/bandet som gjorde midjen smal. Jeg betalte raskt og fikk den tilsendt i posten. For det første var det ikke noe belte med, ene beltehempen var røket (stod ikke noe om i annonsen) og var også en eim av svettlukt under armene på den. På toppen av det hele svarte aldri selgeren meg når jeg sendte mld om at jeg ikke var fornøyd. Deres verste kjøp på finn? Anonymkode: 0568c...5b4 en gant genser som skulle være flekkfri og hullfri, betalte 550, og var både hull og flekker Anonymkode: a7d7f...3d2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette. Kjøpte puslespill på 5000 brikker, en manglet. Anonymkode: b0add...edc Samme her. Anonymkode: 59f30...990 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 En gang solgte jeg et puslespill på 2000 brikker. Tok ut en brikke og brant den i peisen så den aldri kan settes sammen igjen før jeg sendte det. Anonymkode: e010b...c03 1
got2go Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En gang solgte jeg et puslespill på 2000 brikker. Tok ut en brikke og brant den i peisen så den aldri kan settes sammen igjen før jeg sendte det. Anonymkode: e010b...c03 Så kul du er da 🥱 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 Hvis det er noe jeg kommer til å bli skuffet av, avstår jeg fra å kjøpe det. Anonymkode: 39b58...78a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 Skulle kjøpe en bil og ringte selger i forkant som sa at det ikke var nooooe galt med bilen i det hele tatt. Tok buss i tre timer for å hente den. Da vi kom fram viste det seg at servoen på bilen var ødelagt og at batteriet var gåent. Det gikk an å starte bilen, men man måtte trille den i gang. Dette var en søndag, men selger mente at jeg bare kunne dra å kjøpe et nytt batteri på bensinstasjonen..... Jeg vet jo faen ikke hvordan jeg bytter batteri. Det endte jo heldigvis opp med at jeg ikke kjøpte, men dette kunne han jo informert om da vi snakket på telefon. Anonymkode: 4095d...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Skulle kjøpe en bil og ringte selger i forkant som sa at det ikke var nooooe galt med bilen i det hele tatt. Tok buss i tre timer for å hente den. Da vi kom fram viste det seg at servoen på bilen var ødelagt og at batteriet var gåent. Det gikk an å starte bilen, men man måtte trille den i gang. Dette var en søndag, men selger mente at jeg bare kunne dra å kjøpe et nytt batteri på bensinstasjonen..... Jeg vet jo faen ikke hvordan jeg bytter batteri. Det endte jo heldigvis opp med at jeg ikke kjøpte, men dette kunne han jo informert om da vi snakket på telefon. Anonymkode: 4095d...d8d Det er vel det noen sleipe bilselgere baserer seg på, at interesserte føler det som bomtur om de ikke kjøper. Anonymkode: 7607e...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå