AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Jeg er ikke klar til å fylle 25 år. Jeg føler meg ikke voksen. Jeg har ingenting på stell og tiden går bare så utrolig raskt. Føler jeg nettopp fylte 19 i går. Føler meg så gammel nå. Er ikke lenger så ung som det føler jeg er. Det er så vanskelig å bli eldre, og kanskje noen føler det samme som meg? At de ikke er klar til å bli eldre og at man bare vil stoppe tiden? Det skremmer meg at jeg snart blir 26, så 27, så 28 (!!). Herregud jeg har panikk Anonymkode: 2b565...e72
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Det går bra ❤️ Jeg er 29 og føler meg som 22. Det er helt normalt at ting tar tid. Anonymkode: 73928...b72 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Er 37 og husker jeg fikk litt panikk da jeg ble 27. Da følte jeg meg plutselig gammel. Nå er jeg 10 år eldre og føler ikke så mye på det lenger. Er glad for å ha blitt eldre og har ikke noe ønske om å være i 20årene igjen. Har en jobb der jeg jobber med folk i alle forskjellige aldere, og merker fort at jeg ikke er som en 20åring lenger både i oppførsel og tankegang og kunne ikke tenkt meg å være det heller 😄 Prøv heller å tenke på hvor heldig du er som får lov å bli eldre. Som har fått lov å oppleve alt du har opplevd. Det er ikke alle forunt. Anonymkode: b9cd2...b0a 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Jeg også. Alt dette gnålet om kvinners raskt synkende "markedsverdi" bare minner meg på hvor fort jeg blir gammel. Fylte nettopp 31, herfra går det bare nedover på alle vis. Anonymkode: 6b214...e90 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Bare vent til den store 30! 😉 Jeg skjønner akkurat hva du mener! Gråt både når jeg fylte 25 og når jeg fylte 30 - synes de to var helt grusomme! Er nå 33 og for å være ærlig føles det ikke så mye bedre.. har litt mer på stell, men ingenting er blitt som jeg trodde. Men altså, jeg lever og har det godt - må vel bare innstille seg på at man ikke kan rekke over alt man hadde forestilt seg… Anonymkode: 63f9b...99a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Det blir bedre med årene. Jeg hadde en skikkelig krise når jeg fylte 30. Å fylle 40 var derimot helt topp, alt ble bedre etter fylte 40 for min del. Man har en helt annen ro og bryr seg mindre om uvesentlige ting i denne alderen. Anonymkode: 2d93b...dba 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Alternativet til å fylle år er mye, mye verre. Just saying! Bruk denne bursdagen til å ta grep om de punktene i livet du ikke er fornøyd med. Du er ung og har potensielt masse krefter. Bruk dem og slutt å synes synd på deg selv. Og gratulerer med dagen når den kommer 🤗 Anonymkode: 954ea...d85 3
Anonymburker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er ikke klar til å fylle 25 år. Jeg føler meg ikke voksen. Jeg har ingenting på stell og tiden går bare så utrolig raskt. Føler jeg nettopp fylte 19 i går. Føler meg så gammel nå. Er ikke lenger så ung som det føler jeg er. Det er så vanskelig å bli eldre, og kanskje noen føler det samme som meg? At de ikke er klar til å bli eldre og at man bare vil stoppe tiden? Det skremmer meg at jeg snart blir 26, så 27, så 28 (!!). Herregud jeg har panikk Anonymkode: 2b565...e72 Årene går helt sykt fort, og går bare fortere med årene. Fint lite å gjøre med det. Jeg er 35, og følte jeg var 25 i fjor. Det er verre å være 35 og ikke ha noe på stell, enn bare 25. Begynn i dag, så har du alt på stell (om det er det viktigste for deg) når du er 30.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 Vær heller takknemlig for alt du har lært, det å være 20 år for alltid er faktisk ikke noe å hige etter! Anonymkode: 095c3...a17
Anonymburker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg også. Alt dette gnålet om kvinners raskt synkende "markedsverdi" bare minner meg på hvor fort jeg blir gammel. Fylte nettopp 31, herfra går det bare nedover på alle vis. Anonymkode: 6b214...e90 Hvorfor gidde å bry seg? Det går nedover for oss alle etter fylte 30, hva gjelder hudens elastisitet. Men jeg er i mye bedre for i dag som 35-åring enn jeg var som 30/31/32/33 og 34-åring. Riktignok sliter jeg med å nå resultatene (i løping) jeg hadde da jeg var i slutten av 20-åra.
Queen of the North Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 Det eneste som forandrer seg fra ene året til det andre er at det øker på alderen. Du føler deg akkurat lik dagen før som dagen etter. Det eneste som kan få deg til å føle annerledes er hva du forventer av de ulike alderene. Og de fleste av oss har tatt helt feil av hvordan " 30" skal føles. Jeg føler meg ikke en dag eldre enn 21, helt til jeg står ved siden av en som faktisk er 21. Da ser jeg all livserfaringen jeg har fått siden 21 og setter pris på den. En ting man lærer med alderen er att ting blir ikke som planlagt - så da må vi finne en annen løsning. Hvis ting ikke er som ved forventet alder har du to valg - gjør det du kan for å oppnå det du har forventet, eller gjør noe med forventningen. Det viktigste er att du lever ett liv du trives i. Ikke hva du trodde livet skulle være. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå