Gå til innhold

Dere par som ikke har/nesten ikke har sex lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har nesten slutta eller helt slutta å ha sex sammen, hvorfor/hvordan ble det sånn?

Og hvorfor er dere fortsatt sammen?

Anonymkode: 5dd06...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et kjempebra forhold, er fysiske og kysser, men sexen kommer litt i bakhånd fordi vi driver med så mye annet. Kommer ofte sent hjem og er for trøtte. Vi snakker ofte om hva vi skal gjøre med det, forholdet er jo bra, vi burde bare trappe ned på trening og aktiviteter. 

Anonymkode: 5ab70...645

• Liker 2
Skrevet

Han er nesten alltid for sliten. Og det er sårt punkt for begge parter. Han -fordi han ikke kjenner han strekker til, meg - fordi jeg ikke føler meg fin nok for at han gidder («hadde jeg vært bra nok, så er man ikke for sliten hele tiden vel?») og ikke minst mangelen på sex og nærhet. 

Problemet nå er at det hjelper ikke med eget leketøy lengre i mangel på han, for det tenner meg ikke, det blir bare en påminnelse om hva jeg ikke får…

Men! Jeg elsker han. Forholdet vårt ellers fungerer bedre og bedre med tiden og med alt han tåler fra meg, bør jeg tåle litt sextørke fra han. Tenker jeg vil takke meg selv om 20 år for at jeg ikke gav opp forholdet for sex, når alt annet er bra…

Håper jeg😂

Anonymkode: 40162...0c3

• Liker 2
Skrevet

Har levd i et sexløst forhold de senere år. Har mang en gang tenkt på å flytte, men jeg kvier meg pga ungene. Vi sover ikke på samme rom lenger. Så da blir det dessverre mye runking

Anonymkode: 63593...899

• Liker 1
Skrevet

Det begynte med at han fikk en ny jobb som var svært krevende. Han er alltid sliten. Vil slappe av etter jobb og sove når vi legger oss. Jeg har blitt avvist så mange ganger at jeg for psyken sin del har sluttet å prøve. Vi har sex en sjelden gang når han orker på hans initiativ.

Vi er sammen fordi vi elsker hverandre dypt og inderlig. Vi har så enormt stor glede av hverandres selskap at jeg personlig tenker jeg heller får leve med at det blir lite sex. Har massevis med fysisk nærhet, god kommunikasjon og er flinke på å gi hverandre komplimenter og oppmerksomhet.

Anonymkode: e5643...a5a

• Liker 3
Skrevet

Her er det totalt mangel på sex, kyss og annet kontakt pga hans psykiske helse. Han sliter blant annet med skamfølelse. Det er veldig kompleks, mange grunner. Vi har vært gift i 12 år. Ikke hatt sex på mange år. Vi samarbeider bra om hus og unger. Han er snill og god og flink. Trygg ektemann og far. Jeg får meg litt på si innimellom. Går nok fra han når ungene er store. 

Anonymkode: 76ed6...eb4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det totalt mangel på sex, kyss og annet kontakt pga hans psykiske helse. Han sliter blant annet med skamfølelse. Det er veldig kompleks, mange grunner. Vi har vært gift i 12 år. Ikke hatt sex på mange år. Vi samarbeider bra om hus og unger. Han er snill og god og flink. Trygg ektemann og far. Jeg får meg litt på si innimellom. Går nok fra han når ungene er store. 

Anonymkode: 76ed6...eb4

Hvorfor vente til barna er store? Det er nå du lever.

Anonymkode: 4e536...9dd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor vente til barna er store? Det er nå du lever.

Fordi mange setter prisen på å se barna vokse opp sammen, å være eb familie sammen, og dele minnene sammen. Enn å splitte om familien og kun se barna sine 50% av tiden. Ved mindre det er rus og vold inni bildet er det beste for barna også å vokse opp i en familie sammen enn at de «bytter hjem» annenhver uke og etterhvert masse stedamilie for forholde seg til 

synes terskelen for å gå fra hverandre i dag er alt foe lav i dag. finnes viktigere ting enn seg . Jeg er ikke den brukeren, Vi har lite sex men ville aldri brutt opp familien grunnet sex

Anonymkode: 9c4f2...b98

• Liker 7
Skrevet

Fordi han er så grinete og klager på alt. Alt kunne ha vært motsatt av det jeg gjør, selv om jeg gjør motsatt. Han finner aldri på noe hyggelig for meg, bare hvis det primært er hyggelig for han, så kan han skylde på at det er for meg. Selv om han godt vet at det er helt andre ting jeg hadde likt å gjør sammen. Han er kun blid når han vil ha sex, da kan han føle og ta på meg. Og det blir så falskt og påtatt, at jeg virkelig sliter med å tenne på han. Vi har mye annet bra iforholdet, så kommer nok til å være sammen en stund til. Men dog usikker på om vi kommer til å bli gamle sammen. Ser ikke helt for meg at jeg skulle gidde å prøve å finne noen ny, om jeg flytter ut. Når jeg ser hvordan dating fronten har endret seg siden sist jeg var singel. Kjenner livmora krymper når jeg ser menn skrive om kvinner og hvordan kvinner beskriver forholdene sine. Så da kan jeg enten bli der jeg er eller velge et liv alene. 

Anonymkode: 5275f...22a

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hatt sex med mannen på flere år nå. Er flere grunner til det, uten at jeg vil utbrodere alt for mye om det her. Men vi giftet oss da vi var hodestups forelsket, og jeg nektet å innse at han faktisk ikke var en god elsker - han var så fantastisk på alle andre områder. Sex er bare ikke hans greie, og uansett hvor mye initiativ og lek og kinks jeg prøvde meg på, forble han kjedelig i senga. Etter at barna ble født ble det enda kjedeligere, for da måtte vi jo også ta hensyn til dem. Så de siste årene vi hadde sex var det tøm&røm på fire minutter.

Jeg er selvsagt skuffet over dette, er selv utrolig glad i sex. Men har til nå klart meg med egne leketøy, og kan nyte meg selv flere ganger om dagen. Hva mannen gjør på egenhånd vet jeg ikke. Ellers har vi masse fint sammen: gode samtaler, mye latter, enighet om så og si alt som har med barn og levesett å gjøre. Jeg har faktisk aldri møtt noen andre som jeg har det så godt med, og han sier det samme. 

Men dette vet jeg: når barna flytter ut må vi enten ta opp sexlivet, og gjøre det bra, eller gå hvert til vårt. Jeg orker ikke å leve i sølibat i mer enn to tiår. Tenker at jeg MÅ ha skikkelig mindblowing sex igjen før jeg går I graven. For jeg vet jo at det er mulig, har hatt sånn sex med andre. 

Anonymkode: eacaf...ec3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere som har nesten slutta eller helt slutta å ha sex sammen, hvorfor/hvordan ble det sånn?

Og hvorfor er dere fortsatt sammen?

Han mangler sexlyst og jeg har sluttet å ta initativ siden det er som om han står og skyter på selvtilliten min. Vi har også sluttet å snakke om det, jeg orker ikke ta det opp flere ganger. 

Men vi er bestevenner, sjelevenner og elsker hverandre høyt. Det er heldigvis bare av og til jeg kjenner at jeg virkelig savner sex, ellers er det bare et område i livet mitt som er grået ut. Og sånn går dagene.

Anonymkode: f252f...e05

• Liker 5
Skrevet

Her var det mange ulike grunner til mangel på sex. Men virker som kjærlighet og barn stort sett er grunnen til å holde sammen likevel.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Fordi mange setter prisen på å se barna vokse opp sammen, å være eb familie sammen, og dele minnene sammen. Enn å splitte om familien og kun se barna sine 50% av tiden. Ved mindre det er rus og vold inni bildet er det beste for barna også å vokse opp i en familie sammen enn at de «bytter hjem» annenhver uke og etterhvert masse stedamilie for forholde seg til 

synes terskelen for å gå fra hverandre i dag er alt foe lav i dag. finnes viktigere ting enn seg . Jeg er ikke den brukeren, Vi har lite sex men ville aldri brutt opp familien grunnet sex

Anonymkode: 9c4f2...b98

Ingenting er viktigere enn deg. En kan ikke kaste bort livet på å bo sammen for barna, fordi man er så egoistisk at en ikke vil ha barna 50% men 100%,  og forbli i et dødt forhold. Du lærer barna hvordan «kjærlighet» skal være. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har sex, men sjelden. Som regel jeg som tar initiativ, så sier han ja omtrent 30% av gangene føles det ut som. Han har bare lav sexlyst, har aldri vært veldig seksuell av seg. Nå prøver vi å få barn, så det er en utfordring. Litt ekstra blir det, men ikke mye - til min frustrasjon. Vi har ellers et flott forhold, vært sammen i mange år, og kjærligheten mellom oss er dyp. Er fysiske i form av klemmer, kyss og nærhet ellers. 

Anonymkode: 500a1...675

Skrevet

Her ble det stopp pga alvorlig, livstruende sykdom hos ham. Heldigvis overlevde han, men senskadene er jo der. Jeg har det helt fint med womanizeren min med orgasmegaranti 😃 Vi har et varmt, trygt forhold med gjensidig tillit og mye glede. Nå er vi ikke helt unge lenger og ville kanskje vært over den heteste toppen uansett, men jeg føler at sex sammen er lite å ofre for den som har opplevd at døden har banket på. 

Anonymkode: d39b2...52c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ingenting er viktigere enn deg. En kan ikke kaste bort livet på å bo sammen for barna, fordi man er så egoistisk at en ikke vil ha barna 50% men 100%,  og forbli i et dødt forhold. Du lærer barna hvordan «kjærlighet» skal være. 

Ja, si det til alle skillsmissebarn som fikk et dårligere liv fordi mamma eller pappa først fikk barn, og så tenkte at barnet ikke var det viktigste i livet....

Anonymkode: f08aa...82b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, si det til alle skillsmissebarn som fikk et dårligere liv fordi mamma eller pappa først fikk barn, og så tenkte at barnet ikke var det viktigste i livet....

Anonymkode: f08aa...82b

Skillsmissebarna får det da ikke dårligere enn andre. Og skillsmissebarna er like viktige som andre. Jeg skilte meg for barnas skyld, ikke for meg selv. Vi har det mye bedre! 

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt lite sex de siste 6 årene, men med småbarn så har det bare blitt sånn. Vi sover heller ikke på samme rom, da minsten ikke sover natta gjennom. Vi bytter på slik at en av oss er uthvilt. Men vi har sex max en gang i mnd. Håper det tar seg opp når barna blir eldre. 

Anonymkode: 03b30...8b9

Skrevet

Levde sånn i noen år. Hadde småbarn vell og merke men likevel. Det er bare en unnskyldning i lengden. Hvis man ønsker å ha sex så lager man tid, forutsett at det ikke er noen andre grunner. 

Noen har behov for mye nærhet og sex, andre ikke. 
Jeg valgte å avslutte forholdet, ville ikke leve uten sex eller lite sex. For meg er det en utrolig viktig del av forholdet:) 

Anonymkode: 19267...6fc

Skrevet

Vi matcher ikke godt fysisk. Og er ikke så nære ellers heller. Er endel hakking på meg i hverdagen, så sexlysten er borte. Trenger å føle at jeg er elsket, eller i hvert fall likt, for å ha sex med noen. Blir pga familielivet og barna. 

Anonymkode: 29d8d...10c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...