Gå til innhold

Nå er jeg så lei av at fremmede alltid skal antyde at vi som er pene har tatt oprasjoner!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEI!!! Bare fordi vi ser bra ut betyr det ikke at vi alle har tatt oprasjoner. Jeg får høre dette stadig vekk, fra fremmede folk, som spør meg direkte om jeg tok en neseoprasjon, fillers, botox osv. Synes det er direkte frekt å spør en fremmed om dette. Jeg har venninner som er pene som også har blitt spurt om lignende. 

Hvorfor tror dere at alle som er pene har operert seg? pga influensere? Det er forskjell på å være naturlig vakker og plastikk vakker. Å få slike spm blir jeg nesten fornærmet av da jeg føler at de insuerer dette. 

Hvorfor skal alltid noen kommentere utseendet til folk? så en tråd om det også her inne, og jeg er helt enig. ser virkelig ikke poenget. så lenge personen er hyggelig og respektfull mot deg, hvorfor føler du at du har rett til å snakke om utseendet til en fremmed person. 

Anonymkode: 0ef8e...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men hvorfor opererte du deg da?

Anonymkode: fa122...b1f

• Liker 5
Skrevet

Lurer litt på hvilket miljø du henger i, om dette er et gjentagende problem…

Anonymkode: f5106...bfc

• Liker 16
Skrevet

Antar det kun om noen har digre unaturlige lepper, eller den veldig gjenkjennelige BBL- looken

Anonymkode: 897c9...845

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Antar det kun om noen har digre unaturlige lepper, eller den veldig gjenkjennelige BBL- looken

Anonymkode: 897c9...845

Big Black Lover?

Anonymkode: fa122...b1f

Skrevet

Ta det som et komplement da? Hvorfor velger du å tolke det i verste mulige mening?

Anonymkode: 5301d...b61

• Liker 5
Skrevet

Her er min oppfattning av problemstillingen, du har tydeligvis blitt sett, men ikke lagt merke til. Ser at den svir.

• Liker 3
Skrevet

Ånei. Du er pen. Hva er dette? Et forsøk på å få oppmerksomhet for den eneste ulempen med å være pen? 

Anonymkode: 06a00...fd9

• Liker 10
Skrevet

Omg, så mange negative kommenterer.😳 Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Omg, så mange negative kommenterer.😳 Ts

Det er kg, vet du. Jantelov og TS skal tas. 

Anonymkode: b946c...aeb

• Liker 2
Skrevet

…mens resten av landet bekymrer seg mest for smitte og høye strømpriser.

Hvis dette er et stort problem for deg lurer jeg på hva slags mennesker du egentlig omgås. 

Anonymkode: fb101...246

• Liker 8
Skrevet

Rare folk må jeg si, det er jo skikkelig uhøflig.

Anonymkode: 8e392...187

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 4.37):

Ånei. Du er pen. Hva er dette? Et forsøk på å få oppmerksomhet for den eneste ulempen med å være pen? 

Anonymkode: 06a00...fd9

Jeg var ganske pen på yngre dager, og blir litt matt overat dere tror at det ikke finnes flere ulemper ved å ha et pent utseende. Kan forstå at det føles tøft å være mindre pen, men gjennomsnittelige mennesker har det faktisk best. Personlig fikk jeg oppleve såpss mye dritt at jeg kunne startet #metoo helt på egenhånd.

Anonymkode: 49ffb...fb8

Skrevet

Ilandsproblem anno 2021; du vet ikke om skjønnheten er ekte eller operert…🙄

• Liker 2
Skrevet

Du får operere deg stygg da 😃

Anonymkode: e27de...995

• Liker 2
Skrevet

Jøss, dette var nytt for meg. Går virkelig folk rundt og spør andre folk om de har tatt en neseoperasjon? Hvor ofte opplever du dette?

Jeg fikk mange spørsmål om jeg hadde hair-extensions da jeg var yngre, og bloggerhåret var på høyden, men jeg valgte å ta det som en kompliment jeg da. 

Anonymkode: 472ae...c6b

• Liker 1
Skrevet

Har aldri jeg hørt. Nå er ikke fillers eller botox spesielt pent heller... 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke pent å være operert, ikke etter min mening. 

Til deg som sier at det er best å være gjennomsnittlig og sååå mange ulemper med å være pen: Tull!

Kos deg mens du kan ts, ungdom og skjønnhet varer ikke evig. Ikke fokuser på tøysegreier og ikke jakt på ting du kan la deg krenke for, nyt heller fordelene. Kos deg med positiv oppmerksomhet, menn som varter deg opp. Spis! Reis! Omgi deg med pene ting! 

Anonymkode: 0df9b...734

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...