Gå til innhold

Er det galt av meg å tenke at menn som ser på damer for bare sex er kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn menn er ikke noe å samle på. De vil bare ha sex med deg, vil ikke bli kjent med deg eller bryr seg om deg. De har ikke respekt for deg og tenker bare på seg selv fordi de er kåt. Siste sort mann og en egosentrisk dritt!!!

Anonymkode: dd470...492

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke feil å tenke slik. Det er bare din mening. Jeg selv som kvinne tenker som dette noen ganger, for noen ganger vil jeg faktisk bare ha sex og ingenting mer enn det. Bryr meg ikke om mannen 😅

Anonymkode: 15b02...b36

• Liker 4
Skrevet

Nei det er ikke galt av deg å tenke. Det er jo kvalmt

Anonymkode: 6eb6a...af8

• Liker 2
Skrevet

Det er ekkelt.

Anonymkode: 9e6f0...7ca

• Liker 2
Skrevet

Ja, ekkelt. Fatter ikke at folk klarer å ha sex med noen man ikke bryr seg om.... De må jo være følelsesmessig avstumpet! 

Anonymkode: 1f7a3...2f5

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er galt. Riktig ville vært om du synes at de var kvalme.

Anonymkode: ecae9...831

• Liker 2
Skrevet

Du har jo lov til å tenke akkurat hva du vil.. Men du trenger jo ikke å si enhver tanke høyt.

Anonymkode: 6b201...b65

• Liker 1
Skrevet

Ja det kan du si... Uheldigvis finnes det ikke (Ctrl-Z) på dumme valg, så da er kvalm den eneste løsningen istedet for å være smart 🤗

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, ekkelt. Fatter ikke at folk klarer å ha sex med noen man ikke bryr seg om.... De må jo være følelsesmessig avstumpet! 

Blir dumt å bruke dine egne verdier fra ditt ståsted til å dømme følelseslivet til menn. For menn trenger ikke sex å være en emosjonell ting. Hvorfor? Fordi menn blir ikke gravide.

Anonymkode: bc412...dfe

Skrevet

Galt nei. Subjektivt og irrasjonelt ja

Anonymkode: 4b124...2dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blir dumt å bruke dine egne verdier fra ditt ståsted til å dømme følelseslivet til menn. For menn trenger ikke sex å være en emosjonell ting. Hvorfor? Fordi menn blir ikke gravide.

Anonymkode: bc412...dfe

Skrev ikke menn, men folk - altså både kvinner og menn. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sånn menn er ikke noe å samle på. De vil bare ha sex med deg, vil ikke bli kjent med deg eller bryr seg om deg. De har ikke respekt for deg og tenker bare på seg selv fordi de er kåt. Siste sort mann og en egosentrisk dritt!!!

om du har lyst å bli kvalm av friske sunne menn med normale testosteron nivåer, libido og helse, you go gurl, værsegod

Anonymkode: 923f9...0bd

• Liker 2
Skrevet

Alle menn har grisete tanker, uansett om de tenker på sex, eller ikke.

Fra naturens side er ikke mannen skapt til å diskutere filosofi med dyrene han jaktet på, men å sørge for mat til familien, og forplante seg. Derfor er kjernen i mannens liv mat + sex.

Anonymkode: 108de...5d6

Skrevet

Nei, jeg synes også det er ekkelt. Mennesker som kan ha sex uten følelser slår meg som veldig enkle og/eller avstumpede.

Anonymkode: 7f4cb...382

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle menn har grisete tanker, uansett om de tenker på sex, eller ikke.

Fra naturens side er ikke mannen skapt til å diskutere filosofi med dyrene han jaktet på, men å sørge for mat til familien, og forplante seg. Derfor er kjernen i mannens liv mat + sex.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, jeg synes også det er ekkelt. Mennesker som kan ha sex uten følelser slår meg som veldig enkle og/eller avstumpede.

Anonymkode: 7f4cb...382

Tar enkel som et komplement jeg. 

Jeg synes det er irrasjonelt å må ha en tilknytning til noen man skal ha sex med. 

Anonymkode: 4b124...2dd

Skrevet

Altså, jeg kan se på en vakker dame å tenke sex, betyr ikke at jeg gir til kjenne hva jeg tenker eller gjør det jeg kan for å få henne til sengs.

Tror de aller fleste menn tenker slik bevisst eller ubevisst,  men er vi ekle av den grunn?

Eller sikter du til de menn som har fysisk sex med kvinner kun for sexen sin del?

Skrevet

Neida, men da blir du sikkert også kvalm av mange kvinner som bare er ute etter menn med høy status, rikdom uavhengig av alder og utseende, og har sex med gamle stygge menn for å få tilgang til status og rikdom.

For å slippe kvalmende reaksjoner kan det være nyttig å lese seg opp på "human mating strategies". Der vil du få svar. De fleste av våre handlinger har en evolusjonsmessig forankring, med en del forskjeller mellom kjønnene. 

Ellers kan man bli kvalm av kvinner som som definerer menns seksualitet som noe ekkelt, mens kvinners som etisk høyverdig.

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er fordi det finnes folk som ikke har dårlig selvtillig og bekreftelsesbehov som faktisk klarer å se forskjellen på tiltrekning, sex og kjærlighet.

Anonymkode: cb237...ed0

Skrevet

Kalde kyniske drittsekker som bare tenker på seg selv og sitt behov! 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...