Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Vil ha litt kult og trendy frisyre, hvem burde jeg gå til, som er flink med farging og klipping av hår i denne område?? Takk så mye på forhand!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modern Design i Magasin Blaa er veldig flinke.

Anbefales!

Skrevet

Jeg anbefaler "Kick" på det varmeste. Er alltid oppdatert, og er flink til å forslå frisyrer som kan passe.

Skrevet
Jeg anbefaler "Kick" på det varmeste. Er alltid oppdatert, og er flink til å forslå frisyrer som kan passe.

Ja, har hatt det i bakhode jeg.

Er det noen spesielt du anbefale eller? Er det mye dyrere enn andre plasser? Jeg er vant til å betale 1200-, for klipp og farging.

Skrevet
Ja, har hatt det i bakhode jeg.

Er det noen spesielt du anbefale eller? Er det mye dyrere enn andre plasser? Jeg er vant til å betale 1200-, for klipp og farging.

Jeg har hatt to forskjellige på Kick, og var like fornøyde med begge. Nå husker jeg dessverre ikke navn, men jeg vet at det er dyktige folk, og kreteriene er høye for å bli ansatt.

Koster omkring 500 kr med vanlig klipp (som hos de fleste andre), så jeg vil nok tippe prisen vil bli slik du er vant med.

Skrevet

Modern Design på Kvadrat anbefales herfra;) Spør etter Aliss, hun synes hvertfall jeg er utrolig flink til å klippe ut i fra kroppstype og ansiktsform, og ikke minst farge :)

Skrevet

Jeg har ikke vært fornøyd de 2 gangene jeg har vært på modern design, men det er mulig jeg bare har vært skikkelig uheldig... ?

jeg vil anbefale Planeten,der er de flinke til å finne en frisyre som passer til ansiktet ditt :)

Skrevet

Jeg var heller ikke fornøyd med Modern design, men nå er det et par år siden jeg bodde i Sandnes.

Min beste anbefaling er På Håret i gågaten i Sandnens. De er skikkelig dyktige! Satte opp håret der da jeg giftet meg, og var svært fornøyd. Klippet meg alltid der, og de forsto alltid hva jeg mente, og det er det slett ikke alle som har gjort opp gjennom årene.

Skrevet

Modern Design på Kvadrat har jeg heller ikke vært fornøyd med.

Skrevet

Klippet meg på Kilden i sommer, husker ikke hva frisørsalongen der heter, og var veldig fornøyd. Betalte ca 800kr for klipp, farge, striper og styling. I tillegg fant frisøren ut hvordan jeg ville ha håret uten at jeg egentlig visste det selv. :)

Skrevet

Nikita på Kvadrat er veldig ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...