Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - jeg er gravid.  For en som ikke har sett meg på 5-6 år, så er det tydelig større mage enn normalt.. for de som har vært i hverdagen min  er jeg ikke tykkere enn hva jeg var før graviditeten.. 

jeg har ikke fortalt noen om det.:

jeg var i mors fødselsdagselskap og vurderte om jeg skulle fortelle mor det nå- eller vente..

tanta mi er innom i døren og spør: har du noe på gang eller? 

jeg sier ikke nei, men svarer ullent - som gir henne følelsen av at hun nå har tråkka i salaten... 

føles litt dumt - for jeg er jo gravid.. men var ikke slik jeg ville slippe nyheten.. tror ikke mor fikk det med seg ... 

Anonymkode: a86a5...4d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er tante som er taktløs. Man spør ikke en kvinne om hun er gravid. Med mindre man er lege eller annet helsepersonell og trenger å vite det i den sammenhengen, selvsagt.  

Endret av Ullvott
  • Liker 2
Skrevet

Irriterende at folk skal spørre og grave. Ja, tanter er også irriterende. Hva med å la være det som er personlig. Aldri bra og man vet ikke hvilken situasjon en befinner seg i. En kollega ble spurt rett før hun leverte en sykemelding. Personalansvarlig var så nysgjerrig. Lite visste hun at denne kollegaen nettopp leverte sykemeldingen pga. sa. 

Anonymkode: 3d1b6...cfd

Skrevet

Leste ikke innlegget, svarer på overskrift:

Ja, så klart man kan spørre om ting selv om man er gravid 

Anonymkode: 98dd6...d43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...