Gå til innhold

Hvorfor velger damer lave, fattige menn framfor rike, høye menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor damer alltid sier at de bare vil ha snille, høye, velutdannede menn med god råd når de i siste ende alltid bare velger lave/normalthøye menn med dårlig råd og ingenting på stell, bare fordi de har et spesielt "connect" med damer, med connect med jeg en særlig sjarm som gir dem det lille ekstra for å kunne velge og vrake blant damer. Jeg skjønner ingenting.

Anonymkode: df547...114

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om dette er ditt inntrykk, betyr ikke det at det alltid er sånn. Man behøver ikke å skjære alle over én kam.. (selv om jeg ser det er veldig populært her inne)

Anonymkode: d14d0...709

• Liker 3
Skrevet

Hvem er det som sier det? Noen damer sier det nok, men de fleste av oss vil bare ha noen vi connecter med, som behandler oss bra og er en god match.

Høyde er ikke noe krav. Ikke utdanning heller egentlig, men jeg har høyere utdanning og har lettere for å finne gode matcher personlighetsmessig hos menn med det samme. 

Penger har heller aldri vært et krav, og det er jo også noe som kan endre seg. Min mann har gått drastisk opp i lønn i årene etter vi ble sammen, det er supert, men det har ikke noe å si for forholdet eller hvor attraktiv han er for meg. Der har han vært på topp hele tiden.

• Liker 5
Skrevet

Å ha god connection har å gjøre med personlighet og ikke kroppsform å gjøre. Så enkelt er det :)

Anonymkode: cbc9b...d91

• Liker 9
Skrevet

I følge ‘de andre mennene’ her inne så, så får ikke lave menn seg en partner. Kravene til kvinner er visst nok minst 190 cm, enebolig, bil og 3 mill på konto som er godt nok 🙄 

Anyways, som dame er man damned uansett hva man gjør i en mann som ts sine øyne. 

Anonymkode: d4f42...7f8

• Liker 9
Skrevet

Jeg valgte en mann for 8 år siden som den gangen gikk på aap. Han kom ut igjen i arbeidslivet.

Grunnen til at jeg valgte han handlet ikke om økonomi. Det handlet om kjemi og personligheten hans. Jeg bryr meg ikke om hva noen tjener. Jeg bryr meg heller om verdier, holdninger, personlighet.

• Liker 12
Skrevet

Har jeg misforstått? Var av den oppfatning at menn på dette forumet mener kvinner har alt for høye krav? Ikke det nei.. ok

Anonymkode: 41533...e53

• Liker 9
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor damer alltid sier at de bare vil ha snille, høye, velutdannede menn med god råd når de i siste ende alltid bare velger lave/normalthøye menn med dårlig råd og ingenting på stell, bare fordi de har et spesielt "connect" med damer, med connect med jeg en særlig sjarm som gir dem det lille ekstra for å kunne velge og vrake blant damer. Jeg skjønner ingenting.

Han får henne til å LE. 

Skrevet

Stemmer ikke. Ingen lave menn (under 1.85) får seg dame nå til dags. Av en eller annen grunn er det å være høy blitt status hos kvinner. For 10 år siden var det et ikke-tema. Ikke rart det er mange single. 

Anonymkode: fb79d...0dc

• Liker 1
Skrevet

Min fattige lave mann er snill, morsom og en veldig god elsker. 

Noe høy mann trenger jeg ikke. Jeg har gardintrapp eller står på en stol. Penger har jeg nok av selv. Utdannelse også. 

Min mann er for kos og trivsel❤️

Anonymkode: 876c9...67d

• Liker 6
Skrevet

Vel, jeg og min mann er like høye ( 1.68 ) og jeg syns det er veldig greit :P  

Han er veldig morsom, og det teller mer enn penger og høyde for meg.

Anonymkode: b3a1a...20e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Stemmer ikke. Ingen lave menn (under 1.85) får seg dame nå til dags. Av en eller annen grunn er det å være høy blitt status hos kvinner. For 10 år siden var det et ikke-tema. Ikke rart det er mange single. 

Anonymkode: fb79d...0dc

Min mann er bare 170..

• Liker 2
Skrevet

Her det høyden som er problemet men, på det økonomiske har jeg de rette kvaliteter ( blakk ),

Skrevet

Uansett hva vi gjør så er det feil for noen menn. 

Anonymkode: 9dcd1...017

• Liker 2
Skrevet
Høyeheler skrev (3 minutter siden):

Her det høyden som er problemet men, på det økonomiske har jeg de rette kvaliteter ( blakk ),

Siden du har høyeheler så får du nok ei dame du også om du vil... ;) 

Jeg har vært sammen med menn på tett oppunder 2 meter, men det hadde ikke noe med høyden å gjøre. Jeg har datet en fyr til og fra de siste 8 årene nå og han er 1.70 eller noe sånt. Han er på min egen høyde i hvert fall. Og det er deilig med en mann det går an å stå og kose og kysse med uten å knekke nakken. 

Anonymkode: cef83...345

Skrevet

Utdanning og penger betyr ingenting. Det gjør derimot personlighet. Er veldig betatt av en mann som ikke har særlig utdanning, mottar AAP og er "kun" 185cm. Men han er bare den fantastiske mannen! 

Anonymkode: a659d...171

Skrevet

"Connect" som du kaller det, er det viktigste av alt. Høyde, økonomi og utdanning er irrelevant hvis ikke "connect" er på plass. Dessuten tar du feil i at damer alltd bare velger lave/normalthøye menn med dårlig råd. De blir valgt like ofte/sjelden som andre.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

man kan faktisk få følelser og bli glad i folk

kvinner er veldig følsomme og irrasjonelle og har man rett connection så kan en kvinne få følelser for , vell hvem som helst

Anonymkode: 5b7bf...c57

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Utdanning og penger betyr ingenting. Det gjør derimot personlighet. Er veldig betatt av en mann som ikke har særlig utdanning, mottar AAP og er "kun" 185cm. Men han er bare den fantastiske mannen! 

Anonymkode: a659d...171

kanskje for deg

men for den gjennomsnittelige kvinnen gjør det

Screenshot (15).png

Skrevet

Regner med at de har matchende personlighet. Høyde og penger har til syvende og sist lite å si, man skal jo tross alt leve med personen. Da er interessante samtaler, humor, interesser og verdier større betydning. 

Anonymkode: 0894a...cf6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...