AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Har operasjon snart, og må slutte med amming så fort som mulig. Problemet er at barnet ikke tar flaske, og jeg holder på å bli gal!! Hun er 7 mnd. Har prøvd Flere forskjellige flasker. Hun bare stenger munnen og snur hodet sitt. Hva kan jeg gjøre, erfaring?? Anonymkode: 2ae1e...f1d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Utsett operasjonen, med mindre den er livsviktig. Anonymkode: 39f1d...6ba 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utsett operasjonen, med mindre den er livsviktig. Anonymkode: 39f1d...6ba Å herregud. Anonymkode: 2ae1e...f1d 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har operasjon snart, og må slutte med amming så fort som mulig. Problemet er at barnet ikke tar flaske, og jeg holder på å bli gal!! Hun er 7 mnd. Har prøvd Flere forskjellige flasker. Hun bare stenger munnen og snur hodet sitt. Hva kan jeg gjøre, erfaring?? Anonymkode: 2ae1e...f1d Slå av lyset når du ammer også fører du munnen på flaska med varmt mme I så skal du se at hu spisee Anonymkode: 45fc2...fd8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slå av lyset når du ammer også fører du munnen på flaska med varmt mme I så skal du se at hu spisee Anonymkode: 45fc2...fd8 Du skyver munnstykket rett ved brystvorte din eter at hun har spist et minutt wllejer halvt minutt fra deg og litt etter litt så vil hun lære. Anonymkode: 45fc2...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har operasjon snart, og må slutte med amming så fort som mulig. Problemet er at barnet ikke tar flaske, og jeg holder på å bli gal!! Hun er 7 mnd. Har prøvd Flere forskjellige flasker. Hun bare stenger munnen og snur hodet sitt. Hva kan jeg gjøre, erfaring?? Anonymkode: 2ae1e...f1d Ingen gode råd, min drakk ikke fra noe annet enn puppen frem til 11 måneder gammel. Jeg tror vi har alle flasker og alle koppetyper som er å få kjøpt. Det første som ble akseptert var vanlig sugerør. Flaske kanskje ved 12-13 mnd og vanlig tutekopp først ved barnehagestart ved 14 mnd. Dersom det er melk som fortsatt er hovednæringen hadde jeg utsatt operasjonen dersom den ikke er livsnødendig. Anonymkode: fa959...8b0 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har operasjon snart, og må slutte med amming så fort som mulig. Problemet er at barnet ikke tar flaske, og jeg holder på å bli gal!! Hun er 7 mnd. Har prøvd Flere forskjellige flasker. Hun bare stenger munnen og snur hodet sitt. Hva kan jeg gjøre, erfaring?? Anonymkode: 2ae1e...f1d Erfaring er at baby bestemmer.  Vi brukte tusenvis av kroner og utallige timer uten hell. Gode tips var ubrukelige for oss. Pupp var eneste mulighet. Anonymkode: e6f53...144 5
Flamme Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 Kopp? 🙂 Av erfaring så ordner det meste seg når mor ikke er der. Tenk om noe hadde skjedd med deg og du havnet på sykehus i 1 uke, tror du barnet hadde sultet ihjel uten puppen din der? Tviltsomt. Babyer på 7 mnd har matvett! La pappa og baby finne ut av det. 🙂 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Erfaring er at baby bestemmer.  Vi brukte tusenvis av kroner og utallige timer uten hell. Gode tips var ubrukelige for oss. Pupp var eneste mulighet. Anonymkode: e6f53...144 Samme her. Mini er ni måneder og vi har prøvd ALT! Anonymkode: e54a9...ac2
Flamme Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Samme her. Mini er ni måneder og vi har prøvd ALT! Anonymkode: e54a9...ac2 Hva skjer om du drar bort noen dager da? Sulter barnet ihjel? 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 Flamme skrev (1 time siden): Hva skjer om du drar bort noen dager da? Sulter barnet ihjel? Ehh?? Anonymkode: b1000...8af
Flamme Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ehh?? Anonymkode: b1000...8af Ja? Oppriktig spørsmål. Hva skjer om mor blir borte? 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 Jeg skal begynne å jobbe om en mnd og baby tar ikke flaske her heller. Hun er 4 mnd. Hva skal jeg gjøre da? Pappa kan jo ikke gi pupp. Anonymkode: b7e12...8c5
Kenelz Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 Har hørt barnelege forteller at dersom babyen er sulten nok (desperat nok) så vil den ta flasken. Babyer har og overlevelsesinstinkt. 4
Flamme Skrevet 5. desember 2021 #16 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg skal begynne å jobbe om en mnd og baby tar ikke flaske her heller. Hun er 4 mnd. Hva skal jeg gjøre da? Pappa kan jo ikke gi pupp. Anonymkode: b7e12...8c5 Koppmating? Ammefri? Grøt? 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #17 Skrevet 5. desember 2021 Bare av nysgjerrighet, hvor sent forsøkte dere å innføre flaske? Vi innførte det 2 uker etter at baby ble født. Han har tatt både flaske og pupp uten problemer siden. Jeg har inntrykk at hvis man innfører flaske for sent så vil ofte baby ikke ha.  Anonymkode: 68eff...49a 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #18 Skrevet 5. desember 2021 Hvorfor må du slutte å amme om det ikke er puppene du skal operere bort? Anonymkode: 3e72d...d3a 1
Flamme Skrevet 5. desember 2021 #19 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor må du slutte å amme om det ikke er puppene du skal operere bort? Anonymkode: 3e72d...d3a Kan være pga medisiner 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #20 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har operasjon snart, og må slutte med amming så fort som mulig. Problemet er at barnet ikke tar flaske, og jeg holder på å bli gal!! Hun er 7 mnd. Har prøvd Flere forskjellige flasker. Hun bare stenger munnen og snur hodet sitt. Hva kan jeg gjøre, erfaring?? Anonymkode: 2ae1e...f1d Har du prøvd NUK sin flaske med latex? Anonymkode: 449b3...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå