AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Jeg er så sjalu. Etter mannen min brøt tilliten i forholdet vårt, er jeg blitt ekstremt sjalu. Det beste er om jeg avslutter forholdet. Det er bare det at det er så innmari vanskelig. Vi har vært sammen i 21 år. Har to barn. Hvordan klare å gå ? Er ufør. Så jeg har jo ingen framtid. Anonymkode: da04e...991
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Om du går så har du hvertfall en mye bedre fremtid uten usikkerhet, sjalusi, sinne, kontroll, mistillit og en mann som ikke respekterer deg og bryter tilliten! Så du har en mye bedre fremtid i vente enn om du blir ❤️ Anonymkode: fa1f1...6e3 4
Tough cookie Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Hvorfor tenker du at du ikke har en fremtid fordi du er ufør? 1
Høyeheler Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Så mye mørkere kan det vel ikke bli. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Tough cookie skrev (12 minutter siden): Hvorfor tenker du at du ikke har en fremtid fordi du er ufør? Jeg har null penger, ingen sted å bo. Unger som hater meg Ts Anonymkode: da04e...991
Meadow Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Hvis dere skiller dere, er det kanskje noe som skal deles av verdier, så du ikke står på bar bakke? Har du mulighet til å jobbe litt? Kanskje du har rett på bostøtte?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Ja bostøtte kan det vel hende jeg har rett på. Og vi er jo gift. Jeg blir på en måte letta ved tanken på å gå i fra han. Men samtidig gjør det jo så vondt. Ts Anonymkode: da04e...991
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har null penger, ingen sted å bo. Unger som hater meg Ts Anonymkode: da04e...991 Du har jo uføre stønaden din og har muligens rett på bostøtte og kommunal bolig. Hvorfor hater ungene deg? Er det hans unger, dine eller felles unger? Anonymkode: f958b...bd3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja bostøtte kan det vel hende jeg har rett på. Og vi er jo gift. Jeg blir på en måte letta ved tanken på å gå i fra han. Men samtidig gjør det jo så vondt. Ts Anonymkode: da04e...991 Så klart det er vondt. Brudd er vondt, uavhengig hvem som ønsker seg ut. Men du klarer dette. Stol på magefølelsen din. Og masse lykke til, uansett hva du velger❤️ Anonymkode: f353f...2ea
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har jo uføre stønaden din og har muligens rett på bostøtte og kommunal bolig. Hvorfor hater ungene deg? Er det hans unger, dine eller felles unger? Anonymkode: f958b...bd3 Ungene fikk dessverre overhørt en samtale / diskusjon for litt siden, mellom meg og mannen min. Hvor jeg pratet om at jeg ville flytte fra han. Unga våre reagerte med sinne på meg. De er 12 og 14. Nærmest kjeftet på meg fordi jeg var sint på pappaen deres, og at jeg ville flytte og ødelegge familien. Hun eldste er veldig følsom. Litt engstelig av seg. Så jeg jo redd for hvordan hun spesielt vil ta det. Ts Anonymkode: da04e...991
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så klart det er vondt. Brudd er vondt, uavhengig hvem som ønsker seg ut. Men du klarer dette. Stol på magefølelsen din. Og masse lykke til, uansett hva du velger❤️ Anonymkode: f353f...2ea Å magefølelsen sier jeg skal flytte... Men så vondt så vondt. Jeg elsker jo mannen min. Ts Anonymkode: da04e...991
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 Som du sier, du elsker han. Bli hos mannen din, litt til. Prøv å fiks ting. Han gjorde noe galt, men angrer han på det? 21 års ekteskap ville jeg prøvd å fikse opp i før jeg dro. Anonymkode: 59d5a...28d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Som du sier, du elsker han. Bli hos mannen din, litt til. Prøv å fiks ting. Han gjorde noe galt, men angrer han på det? 21 års ekteskap ville jeg prøvd å fikse opp i før jeg dro. Anonymkode: 59d5a...28d Ja, men hvordan takle sjalusien da? Den fører jo til en del krangel. Jeg er også sint på han for å ødelegge tilliten i forholdet. Han mener selv han ikke har gjort noe galt. Men for meg er det galt å chatte og skrive til en annen kvinne at han synes det er hyggelig å skrive med henne. Anonymkode: da04e...991
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, men hvordan takle sjalusien da? Den fører jo til en del krangel. Jeg er også sint på han for å ødelegge tilliten i forholdet. Han mener selv han ikke har gjort noe galt. Men for meg er det galt å chatte og skrive til en annen kvinne at han synes det er hyggelig å skrive med henne. Anonymkode: da04e...991 Jeg var i noe lignende(men kun 3 år sammen). Måtte bryte etter tillitsbrudd(ikke utroskap). Fordi jeg stolte ikke på han lenger. Og fordi han ikke eide ryggrad. Anonymkode: cdb5e...c62
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #15 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 12.41): Ja, men hvordan takle sjalusien da? Den fører jo til en del krangel. Jeg er også sint på han for å ødelegge tilliten i forholdet. Han mener selv han ikke har gjort noe galt. Men for meg er det galt å chatte og skrive til en annen kvinne at han synes det er hyggelig å skrive med henne. Anonymkode: da04e...991 Det med sjalusien kan du ikke fikse alene. Han må hjelpe deg på veien. Men når han mener han ikke har gjort noe galt, så sier det vel egentlig sitt. Synes du bør gå fra han. Anonymkode: 59d5a...28d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #16 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det med sjalusien kan du ikke fikse alene. Han må hjelpe deg på veien. Men når han mener han ikke har gjort noe galt, så sier det vel egentlig sitt. Synes du bør gå fra han. Anonymkode: 59d5a...28d Når han mener han ikke har gjort noe galt, da synes jeg ikke det blir verdt det lenger, og at du absolutt fortjener bedre kjærlighet. Stakkars deg 💖 Anonymkode: 59d5a...28d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 12.41): Ja, men hvordan takle sjalusien da? Den fører jo til en del krangel. Jeg er også sint på han for å ødelegge tilliten i forholdet. Han mener selv han ikke har gjort noe galt. Men for meg er det galt å chatte og skrive til en annen kvinne at han synes det er hyggelig å skrive med henne. Anonymkode: da04e...991 Er det alt han har gjort? Herregud, stakkars mann. Anonymkode: 17f4b...cc6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå