AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Først må jeg bare si at jeg har skikkelig sansen for både Funkygine og Funkyfam, men samtidig så blir jeg nesten litt "trist" av å se den serien. Er det normalt å ha så utrolig godt og nært forhold til sin egen familie på den måten som de har det? Er det det som er vanlig liksom? Jeg virkelig beundrer det forholdet som hele den familien har til hverandre - både som søsken til søsken, og som mor til barn. Er det vanlig å ha så utrolig godt familieforhold? Skulle virkelig ønske at jeg hadde en sånn familie som er der for deg uansett hva. De sier at blod er tykkere enn vann, men det er ikke helt min erfaring. Anonymkode: f4e34...f70 10
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Selve serien heter jo "Funkyfam", så da blir det også naturlig at familien blir samlet til når de skal spille inn. De hadde kanskje ikke vært liiiiike mye sammen om det ikke hadde vært for dette. Slik som når de laget Vegard x Funkygine, da var Vegard og Jørgine veldig mye sammen, selv om de nok ikke er like mye sammen nå etter innspillingen. Men jeg tror nok at familien deres er ganske nær utenom serien også. Jeg tror det er mer normalt for "store" familier, og jeg kan selv kjenne meg igjen forholdet de har til hverandre i serien. Jeg har fem søsken, og jeg prater med flere av de hver dag, og vi er sammen i ferier og helger når det passer. Anonymkode: 9e962...4c4 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Italienere pleier vel som regel å ha litt andre familieforhold enn nordmenn? Anonymkode: 0258c...17b 13
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Italienere pleier vel som regel å ha litt andre familieforhold enn nordmenn? Anonymkode: 0258c...17b Ja, mora er da norsk og har nok gjort mesteparten av jobben selv. Men ja, det er vanlig at familier er slik, velfungerende familier. Anonymkode: f4709...63f 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Litt tett familie etter min smak. Jeg er veldig selvstendig, så det hadde ikke gått så bra. Anonymkode: 698bd...a1a 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt tett familie etter min smak. Jeg er veldig selvstendig, så det hadde ikke gått så bra. Anonymkode: 698bd...a1a Det går da an å være selvstendig og i en tett familie, det ene utelukker ikke det andre. Anonymkode: f4709...63f 13
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Jeg kan absolutt kjenne igjen min egen familie i Jørgine sin ja.. jeg er også storesøster med yngre brødre, har mann, 3 barn, foreldre. Vi er mye sammen og jeg elsker det! Anonymkode: 97f0f...15d 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 Jeg har også en familie hvor vi er veldig tette. Men ikke på den måten funkygine er på. Da jeg var barn / ungdom/ tidlig voksen hadd eJeg det slik, men etter jeg selv fikk barn og med tidsklemma og søsken som har barn blir det ikke like mye. Men vi kjenner alle at vi ikke har behovet for det tette lengre. Men snakkes daglig Anonymkode: b49f6...d0f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, mora er da norsk og har nok gjort mesteparten av jobben selv. Men ja, det er vanlig at familier er slik, velfungerende familier. Anonymkode: f4709...63f Ja, mora er norsk og faren er italiensk. Hvilken jobb? Og denne Jøggine har vokst opp både i Norge og i Italia. Njaa, om det er vanlig er jeg nok ikke så sikker på.. Anonymkode: 0258c...17b 2
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 (endret) Jeg har et godt og nært forhold til min søster uten at vi lever opp på hverandre, så det å ha et nært forhold til familie er vanlig ja. Endret 5. desember 2021 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selve serien heter jo "Funkyfam", så da blir det også naturlig at familien blir samlet til når de skal spille inn. De hadde kanskje ikke vært liiiiike mye sammen om det ikke hadde vært for dette. Slik som når de laget Vegard x Funkygine, da var Vegard og Jørgine veldig mye sammen, selv om de nok ikke er like mye sammen nå etter innspillingen. Men jeg tror nok at familien deres er ganske nær utenom serien også. Jeg tror det er mer normalt for "store" familier, og jeg kan selv kjenne meg igjen forholdet de har til hverandre i serien. Jeg har fem søsken, og jeg prater med flere av de hver dag, og vi er sammen i ferier og helger når det passer. Anonymkode: 9e962...4c4 Vi er stor familie og har det absolutt ikke sånn. Skulle gjerne hatt nærere forhold til familie Anonymkode: 27a36...a1f 1
Lorieen Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 I min verden blir det litt kleint å være så nær hverandre som «funkyfam» er. Jeg hadde overhodet ikke takla det. Men folk er forskjellige. Om de trives med det, så er det fint. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 Vi har det ikke sånn i min familie, jeg hadde fått fnatt av det. Har et fint forhold til familien, men vi er ikke oppå hverandre hele tiden og prater ikke om alt. Anonymkode: 1dfff...8a2 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 Vi har det ikke slik. Snapper/skriver kanskje 1-2 ganger pr måned med de andre i min familie. Er nok misunnelig på de tette storfamiliene rundtomkring som snakkes/sees hele tiden, reiser sammen hit og dit, osv. Anonymkode: 609ac...d12
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, mora er norsk og faren er italiensk. Hvilken jobb? Og denne Jøggine har vokst opp både i Norge og i Italia. Njaa, om det er vanlig er jeg nok ikke så sikker på.. Anonymkode: 0258c...17b Hun heter Jørgine Anonymkode: e2712...54c 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #16 Skrevet 5. desember 2021 Så forskjellig man ser det. Jeg ser mer en splittet familie. Jørgine har lite kontakt med faren, halvbroren har lite kontakt med sin far. Det er kun moren og hennes barn som har greid å holde hennes del av familien sammen. Anonymkode: 5f6e0...b71 4
Gjest Cisne Skrevet 5. desember 2021 #17 Skrevet 5. desember 2021 Skulle ønske jeg hadde en sånn herlig familie. Nei, nå ble jeg litt trist…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 Jeg vet ikke om noen familier som har det sånn. Vil ikke si det er vanlig men sikkert heller ikke uvanlig Anonymkode: 6dfc1...29b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 Nei og takk gud for det Anonymkode: 3982d...b62 1
Cole Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 22.54): Først må jeg bare si at jeg har skikkelig sansen for både Funkygine og Funkyfam, men samtidig så blir jeg nesten litt "trist" av å se den serien. Er det normalt å ha så utrolig godt og nært forhold til sin egen familie på den måten som de har det? Er det det som er vanlig liksom? Jeg virkelig beundrer det forholdet som hele den familien har til hverandre - både som søsken til søsken, og som mor til barn. Er det vanlig å ha så utrolig godt familieforhold? Skulle virkelig ønske at jeg hadde en sånn familie som er der for deg uansett hva. De sier at blod er tykkere enn vann, men det er ikke helt min erfaring. Anonymkode: f4e34...f70 Hvorfor er det beundringsverdig at små barn ikke skjermes for ekstrem eksponering....? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå