AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Både personlighetsmessig, utseendemessig og intellektuelt? Anonymkode: c9295...08c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Bare hvis de hadde hatt rett. Anonymkode: 48005...890 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Nei. For det er uansett alltid øyet som ser. Det er en enkeltpersons mening, basert på hva vedkommende oppfatter som normalen. Jeg kan være uordinær for noen andre. 🙂 Så jeg ville kun tolket kommentaren som et uttrykk for denne personens blikk. Anonymkode: 69adf...a6e
Gjest theTitanic Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Både personlighetsmessig, utseendemessig og intellektuelt? Anonymkode: c9295...08c Er ikke de fleste av oss ordinære? Men hva ønsker man å oppnå ved å kalle noen ordinær? Det er jo ikke et kompliment eller en kommentar å oppnå noe med, det er ikke hensiktsmessig å kommentere det heller så det er sagt for å fornærme. Det finnes bedre avvisningsreplikker enn å kalle noen ordinær. Så... det er ikke dårlig å VÆRE ordinær,men å bli kalt det er ikke noe som er bra ment eller fremkaller noen form for gode følelser.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Athena79 skrev (8 minutter siden): Så klart Hvorfor? Ønsker du veldig å være unik? Anonymkode: c9295...08c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 Nja. Jeg hadde vel tenkt at de ikke kjente meg iallefall. Anonymkode: 82530...f25 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Både personlighetsmessig, utseendemessig og intellektuelt? Anonymkode: c9295...08c Ja. Ikke fordi personen tar feil, men fordi personen er frekk. Jeg lar meg alltid provosere av mennesker som skal sette meg i bås (stille, usosial, kjedelig, liten, ordinær osv) og fortelle meg hvordan jeg er. Anonymkode: 074fc...f0b 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nja. Jeg hadde vel tenkt at de ikke kjente meg iallefall. Anonymkode: 82530...f25 Er du unik tenker du? Anonymkode: d4d57...982
sicario Skrevet 4. desember 2021 #12 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Både personlighetsmessig, utseendemessig og intellektuelt? Anonymkode: c9295...08c Nei. Vi er alle ordinære, mer eller mindre. 99% av oss i det minste.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #13 Skrevet 4. desember 2021 Ja, fordi ordinær også har negative konnotasjoner og ikke bare nøytrale, som normalt, alminnelig osv. Ordinær kan også bety kjedelig, intetsigende og middelmådig osv. Ikke særlig fine ord. Anonymkode: 096ca...cdc 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #14 Skrevet 4. desember 2021 Det kommer an på hvem som hadde sagt det. Forventer faktisk at gode venner og nære skal synes jeg er litt mer enn det. Blant alle i verden, så er jeg helt vanlig. Ikke noe spesielt med meg. Anonymkode: 3885e...6d2 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #16 Skrevet 4. desember 2021 Jeg hadde blitt irritert iallfall. Hva skal være poenget med å si det, være frekk? "Negging"? Anonymkode: c3277...09a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #17 Skrevet 4. desember 2021 Hadde nok blitt lei meg. Ordinær forbinder jeg med negative ting som kjedelig etc. hadde ikke blitt lei meg om noen sa jeg var normal. Anonymkode: 7d0e7...2ed 1
applestories Skrevet 4. desember 2021 #18 Skrevet 4. desember 2021 Kommer helt an på hva jeg selv tenker om den som kommer med kommentaren. Inntrykket hadde ikke bedre seg, og følgelig hadde jeg brydd meg tilsvarende mindre.
Gibralfaro Skrevet 4. desember 2021 #19 Skrevet 4. desember 2021 Nei, alle kan ikke elske meg. Det er viktig med nyanser. 1
Pachka Sigaret Skrevet 4. desember 2021 #20 Skrevet 4. desember 2021 Hmm, hvis vi sier det å være "ordinær" er det samme som å leve det gjennomsnittelige "A4-livet" så er jeg enig. Jeg lever for øyeblikket et liv hvor jeg har gjort det som er forventet av meg: skaffe meg utdanning, kjøpe meg leilighet, jobbe fulltid osv. Hvis det er noen forventning som jeg mangler, så er det å skaffe meg kjæreste og barn. Men jeg er enda ikke i en alder hvor det er forventet at dette er på plass. Jeg kan si at slike ord kan virke som om de er negativt ladd elller ment negativt om du synes det å være ordinært er noe negativt... Jeg synes ikke det nødvendigvis er det, imidlertid så spørs det hva man ser på som ordinær? Mange i Norge etterstreber det å være like hverandre og ikke falle utenfor, i alle fall sånn jeg har opplevd det, så jeg forstår ikke hvorfor noen vil si at å være ordinær da skal være negativt? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå