Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #21 Skrevet 12. oktober 2005 Tror det flaueste er å være 33 og så svak.. ← Kan du ikke la være å rakke ned på folk, så hold deg til enn annen tråd, er du snill.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #22 Skrevet 13. oktober 2005 Kan du ikke la være å rakke ned på folk, så hold deg til enn annen tråd, er du snill. ← Hæ? hvem rakker hun ned på annet enn seg selv?
Gjest Gjest_Ana_* Skrevet 13. oktober 2005 #23 Skrevet 13. oktober 2005 I går var jeg med venninnene - og ble gla'brisen...idag er jeg brisen på jobb og var dum nok til å tekste eksen.. For et patetisk liv jeg lever! JEg vil være lykkelig - noen som har en oppskrift?
Gjest Virvel Skrevet 13. oktober 2005 #24 Skrevet 13. oktober 2005 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Jeg gikk ned nesten ti kilo da den forrige kjæresten min dumpet meg til fordel for en annen. Merket det ikke selv før jeg plutselig en dag oppdaget at jeg kunne dra av meg en tidligere ganske trang bukse uten å åpne knappen... Det tok meg nesten to år å komme helt over det. Selv lenge etter at jeg ikke hadde noen følelser for ham mer gikk luften ut av meg hvis jeg så en som lignet eller hørte noen nevne navnet hans - for ikke å snakke om hennes. Men så ble plutselig alt bra, og nå er jeg og eksen faktisk ganske gode venner. Alt går bra til slutt.
Gjest Gjest_Ana_* Skrevet 17. oktober 2005 #25 Skrevet 17. oktober 2005 Hei, Rent f¢lelsesmessig går det litt bedre nå - men jeg klarer fremdeles ikke spise. Vil ikke, og har sluttet å tenke på det, utenom når jeg legger meg om kvelden og ser om jeg har mer merkbare ribben.. Forhåpentligvis bedre f¢r jeg skal hjem til familien til jul.. *Redd meg fra meg selv*
Gjest Gjest_Ana_* Skrevet 19. oktober 2005 #26 Skrevet 19. oktober 2005 ...spiste litt suppe i går da... Og st¢tte på x'en tilfeldig - smertefullt. Er det ikke ironisk? Han har gått OPP minst det jeg har gått ned, ser ut som vi begge lider på hver vår måte..
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #27 Skrevet 19. oktober 2005 Hæ? hvem rakker hun ned på annet enn seg selv? ← Unnskyld, unnskyld, unnskyld! Dette ble helt feil! Det var jeg som skrev dette, trodde det var noen som skrev "det flaueste MÅ VÆRE å.." og så så jeg ikke at det var ana selv som hadde skrevet det. Gikk litt fort. unnskyld altså..
Gjest Gjest_Ana_* Skrevet 26. oktober 2005 #28 Skrevet 26. oktober 2005 Unnskyld, unnskyld, unnskyld! Dette ble helt feil! Det var jeg som skrev dette, trodde det var noen som skrev "det flaueste MÅ VÆRE å.." og så så jeg ikke at det var ana selv som hadde skrevet det. Gikk litt fort. unnskyld altså.. ← Det går bra. Jeg fors¢ker å spise litt, men bare fodi jeg må og fordi jeg er på gym'en hver dag to timers tid. Men det går bedre nå - han er ikke den eneste helten i verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå