Gå til innhold

Noen som er/bor i Latvia? Covid spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bestilte romjulstur til Riga da Erna sto på skjermen å sa at pandemien var over. 

Ettersom jeg kan lese meg frem til, er det ganske strengt der nede nå. 

Kan noen som er der eller bor der - oppdatere meg:

Er det planlagt ny pressekonferanse med tiltakslette før jul? (Booket bord på en restaurant, de trodde nemlig de kanskje skulle få holde åpent til 23/24 nærmere jul) 🤞🤞🤞 

Er det shoppingmuligheter eller er alt stengt? Også for oss med coronapass?

Og er det alkoholservering i helgene? 

Evt annen nyttig info taes i mot med takk 😁

Håper noen kan svare 🙂 Har ellers ikke behov får å høre at vi bør la være å dra - dette er en vurdering vi selv ønsker å ta 🙂

Anonymkode: 469b2...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa hun at pandemien var over?

Anonymkode: 95743...c2a

Skrevet

Hahaahahahaha..... "Erna sa at pandemien er over", så da er den det??? Hahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahhahahahahahahahahaha

Skrevet
Fjugur skrev (8 minutter siden):

Hahaahahahaha..... "Erna sa at pandemien er over", så da er den det??? Hahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahhahahahahahahahahaha

Det har blitt kommunisert fra både FHI og forrige regjering at pandemien er over..hvem kan glemme tårevåte Høie da han pakket bort metermålet. 
Og hvilke signaler har de utallige åpningsfestene gitt? 

Konsekvensen er jo at noen tar det bokstavelig. Og bestiller turer i hytt og pine. 
Det finnes jo fortsatt dem som tror man er immun om man er fullvaksinert også 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Latvia har unntakstilstand fra 11 oktober til 11 januar. Man må vise covid-pass i butikker, shoppingsentre osv. Alle serveringssteder stenger kl 21. Påbud om munnbind, og kjøpesenter over 1500 kvm er stengt i helger og ferier.

Anonymkode: c81a3...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...