AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Babyen er 7 mnd gammel. Bilen pleier å stå rett utenfor huset. Når vi skal ut av bilen er det stortsett til butikken, eller levering i bhg av eldste søsken. Da står også bilen rett utenfor...kanskje max halvt minutt å gå. Lurer på hvordan dere kler dere på babyen deres når de skal være mest i bilen? Anonymkode: 1c826...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Del Skrevet 4. desember 2021 Spørs jo på været, men stort sett jakke av noe slag og lue. Skoposer eller labber om det er kaldt. Tar av jakke og evt lue i bilen. Har pledd liggende i bilen som jeg legger over om det er kaldt. Men det forsvinner som regel fort... Anonymkode: 8e006...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Del Skrevet 4. desember 2021 Ullklær. Bruker ikke jakke før de kan gå og løpe til og fra bilen selv, og selv da er det så kort til bilen at en varm ullgenser er bedre enn en jakke, stort sett. Regner det eller snør det masse er det jo en annen sak. Ullklær er helt ok å ha i bilstolen, jakker er verre, men likevel mer OK i bakovervendt stol enn forover - da er det no go. Anonymkode: 45b87...916 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Del Skrevet 4. desember 2021 Alltid ullklær Noen ganger noe tykkere ull på utsiden av den tynne ulla og et teppe over beltene. Andre ganger tynn ull, ulljakke og bilstolpose. Alltid lue og noe på hender og evt noe rundt halsen i ull Anonymkode: 185ac...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Del Skrevet 4. desember 2021 Nå har jeg bilstol pose til yngste, har på han body, strømpebukse og ulldress, lue og ullsokker også sitter han i pose, han sparker den ofte ned til magen så er ikke helt pakka.. Men nå er det kaldt og full vinter her jeg bor. Anonymkode: bf753...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Del Skrevet 5. desember 2021 Jeg føder i vinter og har egentlig tenkt jeg bare kan bære baby med ulltøy og lue, kanskje et lite pledd rundt i tillegg, siden det er snakk om så kort tid/avstand. Men vår bil står i garasje så det er ikke kaldt i selve bilen, det er kanskje annerledes om bilen står ute og man ikke kan varme opp på forhånd, da ville jeg sett på bilstolpose til barnet Anonymkode: 54719...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå