Holly Hobbie Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 Her er min liste: -se den positive testen -fortelle mannen -fortelle foreldrene mine -kjenne spark -handle inn babyting -planlegge navn Det var det jeg kom paa naa. Hva gleder dere dere mest til naar dere blir gravide?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #2 Skrevet 11. oktober 2005 Har alt begynt å tenke på navn og kikke på babyting (er det dumt?) Og det å fortelle foreldre og venner synes jeg er litt "ekkelt" (slik hadde jeg det da jeg skulle fortelle at vi skulle gifte oss også.. jeg er litt "hyperprivat" og sær slik.. ) Gleder meg faktisk mest til å "innrede" rom til babyen, jeg tror jeg..
Felicity Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 *Jeg gleder meg til å se positiv test med min samboer *tenke at det vokser noe inne i meg *fortelle det til familien *fortelle det til venner *Ultralyd *se hva det blir *kjøpe bebyklær og ting og tang *fastsette navn. Har noen ønsker.... hilsen meg.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) -fortelle det til kjæresten -planlegge hvordan vi skal fortelle det til foreldre/søsken/venner -planlegge navn -kjøpe inn babyting -innrede rommet til babyen -ultralyd -til å få mage Gleder meg til alt jeg. Være på jobb,gå tur,gå på kino.....og vite inni meg at jeg er gravid! Endret 11. oktober 2005 av Mrs. Potter
Chiquita Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 et av mine høydepunkter er å få høre hjertelyden. Det overgår det meste i mine øyne
Eliza Doalot Skrevet 12. oktober 2005 #6 Skrevet 12. oktober 2005 Egentlig gleder jeg meg vel aller mest til faktisk å få barnet... Men gleder meg selvfølgelig også til: - å fortelle den kommende pappa - de kommende besteforeldrene - få mage - å få oppleve det underet det er å bære fram et barn ' ......håper det skjer noe snart jeg.....
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #7 Skrevet 12. oktober 2005 *Se streken og kjenne den sinnsyke lykkefølelsen!!! :-D *Den lille tiden som går før jeg får fortalt det til kjæresten min, der jeg bare gleder meg til å gjøre det. *Fortelle det til kjæresten min :kys_2: *Fortelle det til dattera mi, som lengter etter å bli storesøster til en baby! Og til gutta til kjæresten. *Fortelle det til mamma og pappa. *Den utrolige følelelsen av at et nytt lite menneske vokser i meg, og spenningen rundt hvordan dette menneske vil bli. *Planlegge/ kjøpe inn/ lage utstyr/ klær. (Samboer skal lage seng/ vogge) *Finne navn. ? ? *Ultralyd, kontroller og hjertelyd. :smile: Tror jeg hadde gleda meg over omtrent alt ved å være gravid. (Kanskje bortsett fra litt fødselsangst.. ) :klø:
tass2406 Skrevet 12. oktober 2005 #9 Skrevet 12. oktober 2005 ........... kjenne lukta av en liten baby........ Ingenting slår den lukta.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå