Gå til innhold

Tomt for coronatester overalt!

Jajajane

Anbefalte innlegg

En kjenning har symptomer og skulle hente ut tester fra biblioteket. Tomt der sa de. Så på rådhuset (åpent for utlevering av tester der også pga stort smittettrykk), men tomt der også. Ringte de 3 apotekene vi har i byen, tomt der også. 

Prøvde å få time på testsenteret, fullt. 

Dette er jo strålende! 🥴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajajane skrev (10 timer siden):

En kjenning har symptomer og skulle hente ut tester fra biblioteket. Tomt der sa de. Så på rådhuset (åpent for utlevering av tester der også pga stort smittettrykk), men tomt der også. Ringte de 3 apotekene vi har i byen, tomt der også. 

Dette er jo strålende! 🥴

Gikk for å hente med symptomer??

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym373
Jajajane skrev (10 timer siden):

Dette er jo strålende! 🥴

Kjøpte opp 10 teste for noen dager siden, selger videre til kompiser osv, er bra marked for det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zemer skrev (1 time siden):

Gikk for å hente med symptomer??

Litt dårlig formulert, var ungdommen i hus som hadde symptomer, forelder som var ute å hentet tester. Eller prøver å hente er vel mer riktig... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (1 time siden):

Kjøpte opp 10 teste for noen dager siden, selger videre til kompiser osv, er bra marked for det nå. 

Ja, nettopp, hvis det skal bli sånn at folk må kjøpe tester, gjerne dyre tester også, vil de da la være å teste seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke penger på selvtester. Om jeg er syk så drar jeg til testsenter. Tar første time som er ledig. Spiller ingen rolle om jeg må vente en dag eller 2.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym373
Stinali skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker ikke penger på selvtester. Om jeg er syk så drar jeg til testsenter. Tar første time som er ledig. Spiller ingen rolle om jeg må vente en dag eller 2.

Vi kjøpte bare på apoteket når vi var syke for 14 dager siden, viste negativ så gikk på jobb 3 dager etterpå. Mye influensa osv greit å ha noen selvtester liggende, de fungere jo like bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (2 minutter siden):

Vi kjøpte bare på apoteket når vi var syke for 14 dager siden, viste negativ så gikk på jobb 3 dager etterpå. Mye influensa osv greit å ha noen selvtester liggende, de fungere jo like bra!

Det er jo det de ikke gjør? Vet om flere som har fått negativ hjemmetest, men Pcr testen på testsenter viste positiv..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner behovet for selvtest. Bare meg som ikke er villig til å bruke penger på det. Jeg bruker heller en offentlig teststasjon når nødvendig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym373
Miss perfect skrev (6 minutter siden):

Det er jo det de ikke gjør? Vet om flere som har fått negativ hjemmetest, men Pcr testen på testsenter viste positiv..

Når arbeidsgiver vil jeg skal teste meg.. så holder det med hjemme test??😰😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (Akkurat nå):

I teorien ja, men ville ikke stolt et sekund på den

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (1 minutt siden):

Da får arbeidsgiver kjøpe inn tester, da. 

Jeg kommer ikke til å kjøpe tester for egne penger. Henter gratis på teststasjon om vi går beskjed om å teste, ellers blir det pcr om vi selv har symptomer. Er det tomt, ja hva gjør man da? 🤷🏼‍♀️ Man får vel ikke gjort noe? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/4/2021 at 9:52 PM, Jajajane said:

Dette er jo strålende! 🥴

Korona tester kommer straks til dagligvare butikkene, vi har bestilt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Majorita said:

Korona tester kommer straks til dagligvare butikkene, vi har bestilt :)

Så fint! Apoteket sa de hadde bestilt masse her, så det kommer nok etter hvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal pleier å ha mye tester liggende, alltid fulle hyller der når jeg har vært innom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 4 tester liggende. Begynte å føle meg dårlig fredag og testet meg men var negativ. I går søndag våknet jeg til smerter i urinblæren og nedre del av magen og litt feber. Så dro på legevakten og fikk anitibiotika for urinveisinfeksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her får man delt ut gratis tester, jeg fikk med meg 15 sist gang, så har ennå, testet oss for 1 uke siden, da jeg har vert veldig forkjølet, men er den positiv må du jo ta en hos de som tar prøver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunen delte ut gratis her også, men ikke nå.  Tror kanskje de ikke har nok, jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskath skrev (1 minutt siden):

Kommunen delte ut gratis her også, men ikke nå.  Tror kanskje de ikke har nok, jeg vet ikke. 

det kan hende, jeg har hatt korona,men du kan jo få det flere ganger hvis du er uheldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...