AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Er i et avstandsforhold og planen er selvfølgelig å flytte sammen etterhvert. Er ikke sammen denne helga. Kjæresten fortalte meg at dattera hannes har invitert sin venninne og mamman hennes på besøk for å se en film. Denne mammaen er nylig blitt singel og kjenner kjæresten min fra før. Regner jo med at hvis det skulle skjedd noe mellom den ville det skjedd på et tidligere tidspunkt da jeg trur begge har vært singel samtidig men likevel ble keg litt satt ut. Har ikke tatt dette opp med kjæresten men hvordan stå stødig i disse følelsene? Ville dere og kjent på det? Anonymkode: c2ef4...b6f 2
McMary Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Ja, ville nok hatt en liten prat rundt dette før det var greit. Har du ikke snakket med han om det? Her må han gi deg mer bakgrunnsinfo og trygge deg. Kjenner han henne godt, er de venner og har gjort slike ting før dere to ble sammen etc. ? Det er ikke vanlig å ha en annen av motsatt kjønn hjemme hos seg uten å snakke ordentlig med partner om det! Da må det i så fall være en veldig god venn fra gamledager som man har gjort slikt med før, tenker jeg da. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Dette synes jeg egentlig ikke er greit. Hvorfor skal mamman hennes være med? Og hvorfor skal din kjærest være interessert å ha en singel mamma i huset? For barnas skyld? Anonymkode: ed556...284 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Dette hadde ikke jeg vært komfortabel med. Anonymkode: 664da...cf3 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Kjæresten min har aldri gitt meg beskjed når han har hatt alenemødre på besøk i leiligheten. Jeg har tilfeldigvis fått vite det når han har fortalt meg om det eller barnet hans har fortalt med det, eller jeg har ser at det står flere glass på bordet og så har jeg spurt hvem som har vært på besøk. Han mener at det ikke er noe forskjell på ha menn eller kvinner på besøk, og at jeg er hysterisk, men dette har gjort meg veldig usikker og sjalu. Anonymkode: 240ed...937 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 Hvor gammelt er barnet? Om barnet er over fem-seks er det uvanlig å ha med forelder på besøk. Er det snakk om treåringer er det vanlig å ha med foreldre på besøk. Anonymkode: 09a9d...917 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Skjønner godt at der er ekkelt. Ta en prat med han om det. Jeg synes at du burde få lov til å treffe henne og kjenne på om det er ei du føler du kan stole på sammen med han eller ikke før hun skal være på besøk. Det er det minste jeg hadde forventet. Anonymkode: b1c4e...13d 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 For meg er det helt sprøtt at man ikke skal kunne omgås folk av det motsatte kjønn uten å gi beskjed, vitner om liten tillit i forholdet. Anonymkode: dbe84...5a6 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg er det helt sprøtt at man ikke skal kunne omgås folk av det motsatte kjønn uten å gi beskjed, vitner om liten tillit i forholdet. Anonymkode: dbe84...5a6 Enig. Det må være greit. Filmkveld med to ungdommer og en mamma. Det er ikke en situasjon som legger opp til en flørt akkurat. Men litt rart at moren slenger med. Kansje hun ikke stoler pà å la jentene være alene med fyren ? Hm Anonymkode: ba1d9...684 1
Cuntzilla Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 Nei, helt normalt å ha venner av motsatt kjønn, og å se film med venner.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For meg er det helt sprøtt at man ikke skal kunne omgås folk av det motsatte kjønn uten å gi beskjed, vitner om liten tillit i forholdet. Anonymkode: dbe84...5a6 Man trenger ikke å være naiv heller. Mange er utro. Hvis dette besøket er noe som ts. reagerer på, så betyr det at hun er realistisk, og at hun har sine personlige grenser for hva som er akseptabelt. Anonymkode: d8110...a27 5
~ m a u d e ~ Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er i et avstandsforhold og planen er selvfølgelig å flytte sammen etterhvert. Er ikke sammen denne helga. Kjæresten fortalte meg at dattera hannes har invitert sin venninne og mamman hennes på besøk for å se en film. Denne mammaen er nylig blitt singel og kjenner kjæresten min fra før. Regner jo med at hvis det skulle skjedd noe mellom den ville det skjedd på et tidligere tidspunkt da jeg trur begge har vært singel samtidig men likevel ble keg litt satt ut. Har ikke tatt dette opp med kjæresten men hvordan stå stødig i disse følelsene? Ville dere og kjent på det? Anonymkode: c2ef4...b6f Vil ikke kalle det sjalusi. Vil heller si det er en mann som viser ekstrem grad av manglende respekt for deg og for deres forhold, og at du har en naturlig reaksjon på dette. Håper for din del at du tar denne mangelen på respekt på alvor, og ikke lar han komme vekk med det. Du bør ikke flytte sammen med han dersom han ikke gidder/vil/klarer oppføre seg som en solid og voksen mann, som har egeninteresse av et forhold og som tar eget ansvar for forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten min har aldri gitt meg beskjed når han har hatt alenemødre på besøk i leiligheten. Jeg har tilfeldigvis fått vite det når han har fortalt meg om det eller barnet hans har fortalt med det, eller jeg har ser at det står flere glass på bordet og så har jeg spurt hvem som har vært på besøk. Han mener at det ikke er noe forskjell på ha menn eller kvinner på besøk, og at jeg er hysterisk, men dette har gjort meg veldig usikker og sjalu. Anonymkode: 240ed...937 En kjæreste skal ikke gjøre deg usikker Anonymkode: d781b...a02 3
Gjest Blondie65 Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 Jeg forstår at man kan føle på et stikk av sjalusi. Det er ikke dermed sagt at man skal lage drama. Kjenn på det og la det bli med det. Men: Hvem sin oppgave er det å unngå utroskap? Er det kjæresten som skal passe på at partner aldri kommer opp i en situasjon der en kan være utro? Sånt forhold hadde jeg ikke orket. Enten er partner trofast eller så er han ikke til å stole på når det gjelder hva dere to som er sammen har avtalt. En du ikke kan stole på bør du ikke være sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå