AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Vet ikke helt om overskriften er rett. Jeg bare føler at søster er totalt sveiseblind. Det siste året har jeg hatt det ganske kjipt med sykdom, og jeg har holdt henne oppdatert med fakta og uten syting. Sist jeg var innlagt lå jeg inne i 15 dager og de var usikker på om jeg kom til å stå det over. Da ringte hun for å beklage seg over et medlemsmøte hun skulle på for hobbyen hennes. Det var nemlig en person der hun ikke liker. Gangen før var jeg innlagt med mageproblemer og vekta var faretruende lav. Jeg klarte ikke å holde på maten og ble operert flere ganger. I denne perioden fikk jeg daglige meldinger og snap med matbilder. Type nå er jeg ute å koser meg på restaurant. Nå er det sånn at jeg i dag måtte si farvel til svigerfar, tungt men det var ikke mer å gjøre for ham. Da har hun fått det for seg at jeg skal bombarderes av snap av henne og ungene som koser seg med førjulssyssler som baking og pynting. Jeg vil bare slette henne, men siden det er min eneste søsken blir det litt dumt. Men hun er helt blottet for sosiale skills. puuuuuuhhh. Måtte bare blåse litt ut her. Anonymkode: debc9...960
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Litt umusikalsk denne søstera di, men noen som er syke og har det vanskelig synes faktisk det er greit at folk gjør og snakker som vanlig. De ønsker ikke medlidenhet og vil gjerne bli avsporet av andre med annet fokus. Husk at du nok er ekstra nærtagende i situasjonen du er i. Prøv å heve deg over denne mangelen på empati og for all del ikke lag konflikt eller brudd. Bedre tider kommer, klem til deg! Anonymkode: 53cc7...923 1
Entern Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Hun mener det nok godt, ta det i beste mening 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Sier du noe til henne om det da? Anonymkode: 16aaf...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå