Gå til innhold

Drinkwell vannfontene, har du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en Drinkwell vannfontenen? Lager pumpen veldig mye lyd? Jeg har en Catit flower mini vannfontene men pumpen bråker noe ekstremt. 

60939_pla_dw_o_trinkbrunnen_1_5_hs_01_8.jpg

Anonymkode: 83a11...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke, men kan jeg spørre om hvorfor du skal ha det? :)  Jeg vet mange har det fordi det er det kattene liker best, men mange kjøper det også fordi katten ikke drikker vann.

Flere jeg kjenner, og inkl. min katt drakk aldri vann fra matskålen. Så satte jeg den på badet, nå drikker hun masse. Flere katter liker ikke vann ved siden av maten sin :)  Tenkte bare å komme med et tips hvis det var derfor du skulle kjøpe det.

Anonymkode: 9931a...e94

Skrevet

Jeg har en cat mate fontene, den står i stua og jeg merker aldri at den er der :) stille og fin 

Anonymkode: 3ab26...5f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har det ikke, men kan jeg spørre om hvorfor du skal ha det? :)  Jeg vet mange har det fordi det er det kattene liker best, men mange kjøper det også fordi katten ikke drikker vann.

Flere jeg kjenner, og inkl. min katt drakk aldri vann fra matskålen. Så satte jeg den på badet, nå drikker hun masse. Flere katter liker ikke vann ved siden av maten sin :)  Tenkte bare å komme med et tips hvis det var derfor du skulle kjøpe det.

Anonymkode: 9931a...e94

Min katt har hatt krystaller i urinen 2 ganger de første to årene. Så ble jeg anbefalt vannfontene, tok litt tid for han å godta den og nå drikker han som bare det og aldri hatt det problemet igjen. 7 år siden sist gang han fikk krystaller. Mat og vann står alltid på separate steder og har alltid gjort. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har en cat mate fontene, den står i stua og jeg merker aldri at den er der :) stille og fin 

Denne? 
136622_pitti_cat_mate_haustierquelle_12_2011_5.jpg

Skrevet

Dersom pumpen bråker, kan rotoren være ødelagt.

Det er en liten dings som er inni pumpen, som snurrer rundt, for å pumpe opp vannet.

En enkel liten del å bytte, koster ikke mye. 
Helt vanlig slitasjedel på luftpumper👍🏼 (rotor-bladene er av plast) 

Finn nr/navn på selve pumpen, og bestill dele i en dyrebutikk el på nett

Skrevet

Plukk fra hverandre pumpen. Trodde min CatIt var gåen, men da jeg tok pumpen fra hverandre og rengjorde ble det stille. 

Anonymkode: da89a...34e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Denne? 

Vi har denne. Den er helt lydløs

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Denne? 

Denne har vi til kattene våre, hører en svak durelyd fra den når den går. Vi og kattene er kjempefornøyde med den.

Skrevet
celmarith skrev (15 minutter siden):

Denne har vi til kattene våre, hører en svak durelyd fra den når den går. Vi og kattene er kjempefornøyde med den.

Søler den? Siden det er åpen topp så frykter jeg for mye vannsøl på gulvet

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Denne? 

Ja, det er den jeg mener :) vi er veldig fornøyde 

Skrevet

Jeg hadde drinkwell, synes det var lite lyd i den. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 19.25):

Søler den? Siden det er åpen topp så frykter jeg for mye vannsøl på gulvet

Jeg har også den du siterer. Min søler ikke, men jeg har ikke en katt som søler heller. Mulig det er verre hvis du har en plaskekatt. Den er ganske tung når det er vann i, så den er ikke så lett å dytte borti eller skvulpe. Min står på en spisebrikke av en slags gummi. 

Jeg måtte ha min på soverommet et par uker, og da syntes jeg den "bråkte" om natta. Men når den står i stua merker jeg ikke noe til den. 

Anonymkode: 95ec6...997

Skrevet

Har Trixie bubble stream, veldig lite lyd og fungert utmerket i godt over ett år nå!

Anonymkode: 1b72c...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...