Gå til innhold

Merino ullgenser cubus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på å bestille denne genseren i merinoull fra cubus, men var innom en butikk og så på den i dag og ble overrasket over hvor tynn den var. Noen som har den? Varmer den noe særlig når den er så tynn? Hvordan er den sammenlignet med en ulltrøye i merinoull?

Anonymkode: 4fa48...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tenkt på å bestille denne genseren i merinoull fra cubus, men var innom en butikk og så på den i dag og ble overrasket over hvor tynn den var. Noen som har den? Varmer den noe særlig når den er så tynn? Hvordan er den sammenlignet med en ulltrøye i merinoull?

Jeg kjøpte denne i sort og blå med bukser til og jeg må si de varmer veldig. Huset vårt er ganske kalt og jeg bruker kun dette settet og tjukke sokker til og er veldig fornøyd.

Anonymkode: 4333c...082

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte denne i sort og blå med bukser til og jeg må si de varmer veldig. Huset vårt er ganske kalt og jeg bruker kun dette settet og tjukke sokker til og er veldig fornøyd.

Åå det høres jo veldig bra ut😃 vil du si de er bedre enn ullundertøy i merinoull? Jeg ble litt skeptisk da jeg kjente hvor tynne de var😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åå det høres jo veldig bra ut😃 vil du si de er bedre enn ullundertøy i merinoull? Jeg ble litt skeptisk da jeg kjente hvor tynne de var😄

De er veldig varme. Med det sagt, på veldig kalde dager (minus 10) så bruker jeg ullstrømpebukser og ullundertøy under. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må ha begge deler om det er virkelig kaldt men da har jeg bare vinterjakke over.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 20.26):

De er veldig varme. Med det sagt, på veldig kalde dager (minus 10) så bruker jeg ullstrømpebukser og ullundertøy under. 

De er vel ikke like varme som tykkere ullgensere som feks Ulvang?

Skrevet

Nå har jeg bare buksa, men eeeelsker den.. Så har ønsket meg en til i julegave 😍 jeg er en frostpinne da

Anonymkode: 08bd8...4b5

Skrevet

Merinoull er fantastisk for å holde varmen. Jeg har begynt å bruke det til joggeturer ute også på vinteren under løpejakken, og har erfart at det regulerer temperatur bedre enn syntetiske stoffer. Og svettelukt setter seg ikke i like stor grad i plaggene. 

Denne er 100% merinoull. Løp og kjøp!

Anonymkode: 6a552...ebe

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte en slik i lilla for noen måneder siden, venter på en svart i posten nå. Jeg er veldig glad i min, har brukt den masse og den er like fin enda. Syns den varmer godt som nevnt over og er fin på. 

Skrevet

Jeg har den samme i lilla/rosa. Synes den er veldig fin, men ikke spesielt varm.  En av de minst varme ullgenserne mine vil jeg si. Men vi trenger jo mindre varme gensere også:)

Anonymkode: d813b...b44

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 20.20):

De er vel ikke like varme som tykkere ullgensere som feks Ulvang?

De tykkere med glidelås i halsen fra Ullvang er jo noe av de beste der ute da ☃️

De til Cubus er mer for bruk under en kjole, annen genser osv. 

Ullvang sine er liksom til bruk i skauen rent utseendemessig. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Er den varmere enn ullundertøy i merinoull eller blir det noenlunde det samme?

Skrevet

Jeg kjøpte over- og underdel og føler kanskje det er litt det samme som merinoullundertøy. Uansett utrolig digg å gå med  ^^, 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er den varmere enn ullundertøy i merinoull eller blir det noenlunde det samme?

Jeg synes den er hakket tjukkere og varmere enn ullundertøy, men jeg har ikke det i merinoull da, bare vanlig Janus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...