AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Antar jo at det er kaldt ute, eller er det noe man gjør manuelt selv eller gjør snapmap det automatisk? Er ny på dette. Ser også av og til venner på snapmap med plutselig stresskoffert eller kaffekrus eller hodetelefoner med musikknoter. Legger folk på det selv eller bare antar snapmap at du drikker kaffe om morgenen, bruker stresskoffert når du er på jobb, fryser når det er kaldt ute og registrerer når du spiller musikk på tlf? Anonymkode: 2e175...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Del Skrevet 4. desember 2021 ..og er det andre ting som kan komme opp, som ikke jeg har sett ennå fordi jeg er ny bruker? Anonymkode: 2e175...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Del Skrevet 4. desember 2021 Det er snapchat som legger på de tingene, man setter ikke det selv. Det kan komme opp at man sitter i bil eller båt om de ser at du er på farten ute på vei/vann. Anonymkode: 00d72...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Del Skrevet 4. desember 2021 Ble slik hos meg i går, og jeg gjorde det ikke selv. Tror det var fordi det var veldig kaldt i huset før jeg fikk fyrt opp. Anonymkode: dca40...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Del Skrevet 4. desember 2021 Det kom opp øreklokker og noter rundt meg da jeg hørte på musikk. Anonymkode: dca40...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble slik hos meg i går, og jeg gjorde det ikke selv. Tror det var fordi det var veldig kaldt i huset før jeg fikk fyrt opp. Anonymkode: dca40...836 Har du telefon med termometer? Anonymkode: a1acb...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Del Skrevet 4. desember 2021 Telefonen ser jo bare på gradestokken ute, den måler ikke faktisk temperatur... så om den tror du er ute og den ser det er minusgrader/kaldt så kan den putte på sånn isblokk. Anonymkode: 00d72...9b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Del Skrevet 4. desember 2021 Man kan velge selv, men snapchat gjør det også automatisk. Isblokken er en av de automatiske som kan dukke opp. Betyr at det er kaldt ute. Anonymkode: 7153f...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Del Skrevet 4. desember 2021 Tusen takk for svar! Hvordan kommer stesskofferten frem? Fordi du er nær jobb? Anonymkode: 2e175...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå