AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 En venninne på besøk. I sorg etter samlivsbrudd. Slitt mye psysisk og har hatt to barn fratatt henne tidligere. Hun kom på besøk og oppførte seg rart..planen var å sove her noen dager. Oppdaget at hun har en pose med sterke smertestillende samt drukket alkohol. Har en liten baby på noen måneder som vi føler oss pliktig å passe på. Idag ble jeg så satt ut og følte jeg ikke hadde noe valg enn kontakte barneverns vakten. Som nå vil overta saken med ambulanse og politi.. Jeg føler meg elendig men vet det var helt akutt og hun var helt ute i stand av å ta seg av baby... Noen som har opplevd å måtte melde venner for slikt? Tror hun vil hate meg Anonymkode: 8ba1d...ebf 16
Populært innlegg Silva Pluvialis Skrevet 4. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 4. desember 2021 Så bra at du har satt barnet foran mor i en sånn situasjon. Godt jobba! 106
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Just now, Gjenferdet said: Så bra at du har satt barnet foran mor i en sånn situasjon. Godt jobba! Takk barnet var tydelig urolig og mye gråt.. og lite oppmerksomhet fra mor 😢😢😢😢 fortalte hun klart at jeg må si fra.. Anonymkode: 8ba1d...ebf 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Så bra at du har satt barnet foran mor i en sånn situasjon. Godt jobba! For en rar kommentar. Hun hjelper jo begge to. Anonymkode: 5e0e8...202 16
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En venninne på besøk. I sorg etter samlivsbrudd. Slitt mye psysisk og har hatt to barn fratatt henne tidligere. Hun kom på besøk og oppførte seg rart..planen var å sove her noen dager. Oppdaget at hun har en pose med sterke smertestillende samt drukket alkohol. Har en liten baby på noen måneder som vi føler oss pliktig å passe på. Idag ble jeg så satt ut og følte jeg ikke hadde noe valg enn kontakte barneverns vakten. Som nå vil overta saken med ambulanse og politi.. Jeg føler meg elendig men vet det var helt akutt og hun var helt ute i stand av å ta seg av baby... Noen som har opplevd å måtte melde venner for slikt? Tror hun vil hate meg Anonymkode: 8ba1d...ebf Det er jo ingen tvil om at dette var rett valg for alle parter. En liten baby er også veldig sårbar og nå kan hun få hjelp til å bli en god mor. Anonymkode: 06b28...050 10
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er jo ingen tvil om at dette var rett valg for alle parter. En liten baby er også veldig sårbar og nå kan hun få hjelp til å bli en god mor. Anonymkode: 06b28...050 Nemlig det jeg ønsker.. hun er jo glad i barnet men har det veldig vondt... Anonymkode: 8ba1d...ebf 5
Silva Pluvialis Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en rar kommentar. Hun hjelper jo begge to. Anonymkode: 5e0e8...202 Joa, men mange tenker at de ikke vil blande seg fordi de skal skåne mors følelser. Noen er mer opptatt av å ikke bli uvenner med foreldrene enn av å tenke på barnets beste oppi det hele. 28
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 Just now, Gjenferdet said: Joa, men mange tenker at de ikke vil blande seg fordi de skal skåne mors følelser. Noen er mer opptatt av å ikke bli uvenner med foreldrene enn av å tenke på barnets beste oppi det hele. Hadde det vært at hun hadde vært litt brisen og lagt seg. Hadde jeg neppe gjort noe. Men hun sa hun tok Paracet og fant en pose med oxy.... Og mye rart. Stakkars mor og barn . Anonymkode: 8ba1d...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 Uff så trist å lese. Godt du stiller opp og tar kontakt. Kanskje det egentlig var det hun ville Anonymkode: 49011...d97 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #12 Skrevet 4. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Uff så trist å lese. Godt du stiller opp og tar kontakt. Kanskje det egentlig var det hun ville Anonymkode: 49011...d97 Ja spesielt med tanken på hun mistet to barn til BV fra før av Anonymkode: 8ba1d...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #13 Skrevet 4. desember 2021 Her gjorde du det eneste rette. Om denne venninne skulle bli sur på deg, så er det faktisk en bagatell sammenliknet med hva som eventuelt kunne skjedd med barnet. Jeg tror jeg ville rådet henne til å sterilisere seg i samme slengen. Når BV må ta over omsorgen for tre barn, bør man forstå at man ikke evner å være mor. Anonymkode: 9c9f1...dae 15
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #14 Skrevet 4. desember 2021 Hun kommer til å takke deg, når sjokket har lagt seg Her redder du trolig liv! Vær stolt av at du orker å stå i dette Anonymkode: dd17a...5e0 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #15 Skrevet 4. desember 2021 Reagerer litt på at du ikke heller tok deg av babyen et døgn og så det litt an. Helt klart at babyen behøvde omsorg, men det kunne du jo ha gitt den en stund når venninna di lider i en slik akutt situasjon. Anonymkode: a6e9b...f40 9
AprilLudgate Skrevet 4. desember 2021 #16 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Takk barnet var tydelig urolig og mye gråt.. og lite oppmerksomhet fra mor 😢😢😢😢 fortalte hun klart at jeg må si fra.. Anonymkode: 8ba1d...ebf 🙌🙌🙌🙌❤️❤️❤️❤️ Tusen takk til deg. Du gjorde det eneste rette for barnet - og hun har jo historikk med manglende omsorgsevne. Det er ingenting å se an her. Det kan være en grunn til at hun kom til deg. 6
Festlig Skrevet 4. desember 2021 #17 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Reagerer litt på at du ikke heller tok deg av babyen et døgn og så det litt an. Helt klart at babyen behøvde omsorg, men det kunne du jo ha gitt den en stund når venninna di lider i en slik akutt situasjon. Anonymkode: a6e9b...f40 Ærlig talt !! Du mener at en tydelig ruset mor som e mere opptatt av seg sjøl enn babyen burde få et fripass ? Til å bli edru liksom ? Hun har blitt fratatt to barn tidligere , og dette viser at hun er uegnet som mor 35
AprilLudgate Skrevet 4. desember 2021 #18 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Reagerer litt på at du ikke heller tok deg av babyen et døgn og så det litt an. Helt klart at babyen behøvde omsorg, men det kunne du jo ha gitt den en stund når venninna di lider i en slik akutt situasjon. Anonymkode: a6e9b...f40 Det er tredje barnet som trenger å overtas av barnevern. Mor bør foreta sterilisering, det er hva hun bør gjøre. Hun er til stor skade for barn. Hjelper ikke å vente ett døgn eller fem da. 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #19 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Reagerer litt på at du ikke heller tok deg av babyen et døgn og så det litt an. Helt klart at babyen behøvde omsorg, men det kunne du jo ha gitt den en stund når venninna di lider i en slik akutt situasjon. Anonymkode: a6e9b...f40 Det er faktisk ikke alle som kan eller ønsker å ta seg av en baby. Jeg er 50, frivillig barnløs og hadde ikke hatt peiling på hva jeg skulle gjort med ungen. Og nei, jeg har aldri passet ungene til søsken og venner. Anonymkode: 10d25...125 12
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #20 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Reagerer litt på at du ikke heller tok deg av babyen et døgn og så det litt an. Helt klart at babyen behøvde omsorg, men det kunne du jo ha gitt den en stund når venninna di lider i en slik akutt situasjon. Anonymkode: a6e9b...f40 Så du mener foreldrevern er viktigere enn barnevern? Er du medlem i anti-BV grupper rundt omkring også, kanskje? Her gjorde TS det eneste rette. Tre barn tatt vare på av BV taler sin egen historie. Anonymkode: 9c9f1...dae 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå